abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2016 @ 20:52:51 #176
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_161856057
Er niet aan doen is prima (doe ik ook niet), de redenen kan ik zelfs in meegaan, er een protest van maken, mja.. zijn er geen andere gelegenheden? Voor de mensen voor wie het wel belangrijk is laat die in rust hun dingetje doen.
Ze post dit ook alleen nog maar op FB dus weinig aan de hand verder. Topic is wat voorbarig. Zodra er tijdens de herdenking groepen met toeters en trommels herrie gaan maken is het vroeg genoeg.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_161856251
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ha, prachtig dat dat zo leefde onder de plaatselijke bevolking. Ook goed om te horen dat de dankbaarheid zelfs bij de jeugd nog leefde.
Ja, maar er zat ook een heleboel trots bij, dat zal de spontaniteit zeker geholpen hebben.

quote:
Over de aanwezigheid van het koningshuis moeten we dan maar van mening verschillen; wat mij betreft horen ze niet bij de herdenking thuis.
Is daar een specifieke reden voor?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 21:00:26 #178
137949 Disana
pi_161856340
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar er zat ook een heleboel trots bij, dat zal de spontaniteit zeker geholpen hebben.

[..]

Is daar een specifieke reden voor?
Die trots is terecht, we hebben een prima land.

Mijn ouders moesten niets meer van het koningshuis hebben nadat het de oorlog ontvlucht was naar Engeland. Nu vind ik dat er mensen zijn die meer in aanmerking komen om een krans te leggen dan zij.
  zondag 1 mei 2016 @ 21:11:37 #179
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161856814
4 mei is niet meer wat het geweest is. Bij mij in de stad had je 30 jaar!!! geleden al irritante moslimpjes die herrie maakte tijdens de twee minuten stilte en die de dag erna met kransen gingen voetballen. Je had toen, 30 jaar!!! geleden, al kunnen denken "Hee, misschien is hier iets aan de hand?", maar nee, ze kozen er voor om de succesvolle strategie van het wegkijken te gebruiken en iedereen die er wat van zei als een nazi weg te zetten. En nu, 30 jaar!!! later, 30 jaar wegkijken, vragen ze zich af waar die haat van moslims op Nederland opeens vandaan komt. |:(
pi_161856928
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
4 mei is niet meer wat het geweest is. Bij mij in de stad had je 30 jaar!!! geleden al irritante moslimpjes die herrie maakte tijdens de twee minuten stilte en die de dag erna met kransen gingen voetballen. Je had toen, 30 jaar!!! geleden, al kunnen denken "Hee, misschien is hier iets aan de hand?", maar nee, ze kozen er voor om de succesvolle strategie van het wegkijken te gebruiken en iedereen die er wat van zei als een nazi weg te zetten. En nu, 30 jaar!!! later, 30 jaar wegkijken, vragen ze zich af waar die haat van moslims op Nederland opeens vandaan komt. |:(
Ik denk niet dat veel mensen zich dat afvragen. De vraag is eerder wat valt er aan te doen, behalve een migratiestop vrij weinig lijkt mij.
  zondag 1 mei 2016 @ 21:25:28 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_161857269
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2016 19:23 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom wordt er aan zo'n achterlijk kind zelfs aandacht besteed? Zo'n dwaas huppelkutje moet je gewoon doodzwijgen (laten bleiren op Twitter en verder negeren). Vrijheid van meningsuiting in z'n puurste vorm *O*
Vooral omdat het tevens een lekker wijf is. Als het een lelijke kerel van 40 was geweest dan had niemand er veel aandacht aan besteed denk ik.
The End Times are wild
  zondag 1 mei 2016 @ 21:26:27 #182
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161857308
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:15 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik denk niet dat veel mensen zich dat afvragen. De vraag is eerder wat valt er aan te doen, behalve een migratiestop vrij weinig lijkt mij.
Het heeft geen zin ook om na te denken wat te doen. Als na 30 jaar ellende onze regering besluit om een recordaantal asieleisers op te nemen (vorig jaar 70.000 aanvragen maar als het er 200.000 waren geweest dan hadden ze ook ja en amen gezegd) en de komende jaren bereid zijn er nog veel meer op te nemen dan is het dweilen met de kraan open.
  zondag 1 mei 2016 @ 21:33:00 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_161857540
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik mis in haar pleidooi de haat van moslims richting niet moslims dat mag zeker niet benoemd worden?
Voorlopig zijn dat de enigen die moorden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 mei 2016 @ 21:33:38 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_161857557
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 1 mei 2016 @ 21:49:01 #185
193335 DjinN
Nakal
pi_161858097
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:36 schreef Twiitch het volgende:
Het is wel een dropje hoor. :@

Edit: Oeps, of is dat racistisch?

[ afbeelding ]

Zo te zien heeft ze Indisch bloed.
Schande voor ons volk
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_161858137
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:49 schreef DjinN het volgende:

[..]

Zo te zien heeft ze Indisch bloed.
Schande voor ons volk
Dat soort halfbloedjes worden geboren met een soort ingebakken haat jegens alles wat blank is. Verongelijkte figuren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 1 mei 2016 @ 21:51:26 #187
193335 DjinN
Nakal
pi_161858186
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat soort halfbloedjes worden geboren met een soort ingebakken haat jegens alles wat blank is. Verongelijkte figuren.
Ik val ook onder de "halfbloedjes" zoals jij dat zo mooi noemt }:| Beetje oppassen wat je zegt want wat je nu zegt klopt van geen kanten. Komt behoorlijk generaliserend over
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_161858202
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 20:30 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Beetje jammer dat ze niet weet dat 4 en 5 mei ter grondslag ligt aan de tweede wereld oorlog, in de loop der tijd is dit steeds uitgebreider geworden, maar nog steeds is het voor het over grote deel herdenking van de slachtoffers van de tweede wereld oorlog en de bevrijding van de tweede wereld oorlog.
Dat ze te dom is om te poepen is wel overduidelijk ja.
pi_161858222
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:51 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik val ook onder de "halfbloedjes" zoals jij dat zo mooi noemt }:| Beetje oppassen wat je zegt want wat je nu zegt klopt van geen kanten. Komt behoorlijk generaliserend over
Dan ben jij er een met hersens, mooi zo.
pi_161858265
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan ben jij er een met hersens, mooi zo.
:')

Jij niet blijkbaar.
pi_161858274
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Onzin. Als ze een conservatieve papa hebben is dat meestal iemand die m.n. moslims haat. Nog erger dan blanke Nederlanders.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161858339
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Jij niet blijkbaar.
Oh kijk, komt trolletje weer onder de steen vandaan gekomen. Vond je het weer tijd om te happen?
pi_161858388
Overigens is Greet ook een indo.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161858509
Overigens is deze meid ook AFA activist en loopt ze voorop in anti-piet optochten, en heeft ze hoogstwaarschijnlijk ook een dubbele agenda mbt herstelbetalingen.
  zondag 1 mei 2016 @ 22:16:59 #195
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_161859053
Kinderachtig en zeer onverstandig. Als je tegen moslimhaat bent, herdenk dan juist wel. Keer de andere wang toe, kruip niet weg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 1 mei 2016 @ 22:33:07 #196
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161859678
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Diversiteit is iets waar we nog aan moeten wennen, denk ik. Actie van een meisje van een jaar of 18(?) op faceboek en twitter, dat nogal voor veel commotie zorgt:

[..]

Heeft ze een punt, mensen?
Diversiteit?
Nee natuurlijk niet. Ik bespeur ook enig racisme bij deze niet al te slimme tiener die blijkbaar een hekel heeft aan alles wat 'wit' is. Ze is verbaast dat een van oorsprong blank land een blanke geschiedenis heeft wat natuurlijk niet meer als logisch is. Ze noemt Nederlanders die niets anders doen dan gebruik maken van hun demonstratierecht fascisten en vind het tegelijkertijd maar niets dat er bommen op de terreurorganisatie IS gegooid worden. Met geen woord rept ze over de discriminatie en het extreme geweld vanuit de islam dat zo'n beetje alle culturen op aarde treft maar valt de mensen die daar op reageren wel aan.
Typisch gedachtengoed van een racist/islamist. Altijd met het vingertje naar andere wijzen. (valt mee dat de Joden het deze keer niet op hun dak krijgen)
God bestaat niet dus geniet van het leven
  zondag 1 mei 2016 @ 22:38:09 #197
454110 Alektorophobia
minderminderminder
pi_161859844
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens is deze meid ook AFA activist en loopt ze voorop in anti-piet optochten, en heeft ze hoogstwaarschijnlijk ook een dubbele agenda mbt herstelbetalingen.
Aah ik had haar ook eerst moeten Googlen. Ik wist dat er iets niet klopte met dit mens.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_161860563
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Diversiteit is iets waar we nog aan moeten wennen, denk ik. Actie van een meisje van een jaar of 18(?) op faceboek en twitter, dat nogal voor veel commotie zorgt:

[..]

Heeft ze een punt, mensen?
Diversiteit?
Diversiteit van levenstijlen en culturele identiteiten leidt tot botsingen van meningen en inzichten, wat weer leidt tot nieuwe inzichten en zo vernieuwt dat de samenleving.
Haar mening staat haaks op de gevestigde moraal en dat roept discussie op... Hoera voor pluriformiteit van de democratie.
Er zit iets in haar standpunt wat me niet aanstaat, maar een zeker punt heeft ze wel
Ze heeft het over de anti-islamitische stemming in de samenleving en officieel roept men op 4 mei op tot nooit meer jodendiscriminatie. Maar velen trekken dat niet door naar de groeiende islamietenhaat.
Dat opkomend fascisme wat ze ziet is overdreven gesteld, hoewel extreemrechts het laatste jaar agressiever is geworden en gewone mensen steeds meer met die haat meelopen.
En ze bevestigt eerder dat hokjesdenken door een onderscheid te maken van blank en niet blank .

Iedereen herdenkt wel of niet. Dat is een ieders vrijheid.
Het is dat ik op 4 mei altijd toch even naar een herdenkingsuitzending kijkt... maar ik zoek het niet op. Ik herdenk eerder op 15 augustus de oorlog in zo-azie.
Het is geen punt als mensen dat niet boeit.

Maar haar inbreng is wel de diversiteit aandragen.
pi_161860585
Ik verlang weer naar de jaren '90 toen dit soort onzin niet speelde ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161860639
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 22:33 schreef Alektorophobia het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Ik bespeur ook enig racisme bij deze niet al te slimme tiener die blijkbaar een hekel heeft aan alles wat 'wit' is. Ze is verbaast dat een van oorsprong blank land een blanke geschiedenis heeft wat natuurlijk niet meer als logisch is. Ze noemt Nederlanders die niets anders doen dan gebruik maken van hun demonstratierecht fascisten en vind het tegelijkertijd maar niets dat er bommen op de terreurorganisatie IS gegooid worden. Met geen woord rept ze over de discriminatie en het extreme geweld vanuit de islam dat zo'n beetje alle culturen op aarde treft maar valt de mensen die daar op reageren wel aan.
Typisch gedachtengoed van een racist/islamist. Altijd met het vingertje naar andere wijzen. (valt mee dat de Joden het deze keer niet op hun dak krijgen)
Jij hangt haar op als "racist" dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')