Konden we over jou maar hetzelfde zeggen.quote:
Haha lijkt me wel een leuke serie, staat het op Netflix of gewoon tv?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Over een gelovig meisje (christelijk) die een eed heeft afgelegd om maagd te blijven tot het huwelijk, en op een dag moest ze voor een uitstrijkje naar de gynaecologe. Maar de gynacologe haalde 2 afspraken door elkaar en dacht dat ze geïnsemineerd moest worden. Dus ze raakt als maagd zwanger van een man die ze 5 jaar geleden een keer gekust heeft en toen nooit had kunnen vergeten maar hij had haar nooit gebeld. Voor de rest moet je kijken, maar is heel spannend en cute.
Haha, goeie grap.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Konden we over jou maar hetzelfde zeggen.
Netflix, ja is echt leukkkquote:Op zondag 1 mei 2016 14:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha lijkt me wel een leuke serie, staat het op Netflix of gewoon tv?
Feli hermann ben trots op jequote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
IK HEB DE HIGH LORD WOLNIR VERSLAGEN WOEHOE
Omdat je je als een debiel gedraagtquote:Op zondag 1 mei 2016 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon moeten zijn?
De verklaring achter het bijbelverhaal?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Over een gelovig meisje (christelijk) die een eed heeft afgelegd om maagd te blijven tot het huwelijk, en op een dag moest ze voor een uitstrijkje naar de gynaecologe. Maar de gynacologe haalde 2 afspraken door elkaar en dacht dat ze geïnsemineerd moest worden. Dus ze raakt als maagd zwanger van een man die ze 5 jaar geleden een keer gekust heeft en toen nooit had kunnen vergeten maar hij had haar nooit gebeld. Voor de rest moet je kijken, maar is heel spannend en cute.
eh, ik heb die hele serie nooit gekekenquote:Op zondag 1 mei 2016 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
precies reactie van mn vriend toen we samen de serie begonnen
HEB JIJ EEN VRIENDJE?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:53 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
precies reactie van mn vriend toen we samen de serie begonnen
hijs niet oudquote:Op zondag 1 mei 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:
Hey Crip heb je wel een normale jonge vriend of heb je zo'n oude viezerik waar je altijd plaatjes over post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |