die komt niet meer op fokquote:Op zondag 1 mei 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe zou het dan met Etsu zijn?
Soooowww versier skills hoor die Elanquote:Op zondag 1 mei 2016 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh had bruiloft van goede kameraad toch, was in Denemarken![]()
Locatie maakt niet uit als het maar met jou is
Heerlijk, weet ik tenminste zeker dat er niemand komtquote:Op zondag 1 mei 2016 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me zo'n gedoe om in het buitenland te trouwen. Moet je al je familie meekrijgen daarheen.
Oh had je niet verteld, hoe was het?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh had bruiloft van goede kameraad toch, was in Denemarken![]()
Locatie maakt niet uit als het maar met jou is
Is dat allemaal 1 locatie?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:27 schreef Elan het volgende:
Kijk sof
http://www.weddingphotographyinstlucia.com/
geen zin meerquote:
Ja lijkt me ook lastig, al heb je dan wel een goede reden om het klein te houdenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me zo'n gedoe om in het buitenland te trouwen. Moet je al je familie meekrijgen daarheen.
Was tof hoor, alleen veel gedronken. Mijn neef ging ook die ging rijden dus dat scheelt. Allemaal kliffen en shit daarquote:Op zondag 1 mei 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh had je niet verteld, hoe was het?
Haha![]()
Ja St Lucia.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Is dat allemaal 1 locatie?
Ziet er mooi uit hoor pff
Ah gelukkig was hij er danquote:Op zondag 1 mei 2016 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Was tof hoor, alleen veel gedronken. Mijn neef ging ook die ging rijden dus dat scheelt. Allemaal kliffen en shit daar
Hij stopt wel om de maand ongeveer inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat een aandachtshoer is het zeg echt ;d
lekker rustigquote:Op zondag 1 mei 2016 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij stopt wel om de maand ongeveer inderdaad.
awwww, ik wil ook een George en Charlottequote:
ik zit nog in mijn badjasquote:
oeehh, fijn is dat hequote:Op zondag 1 mei 2016 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit nog in mijn badjas
hoef toch nergens heen vandaag
Ja, dan kijk ik naar een kale boom en naar een boom met eckte herfstkleuren blaadjes, vandaar hequote:
Man Utd - Leicester jaquote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks lekker voetbal kijken vriend
ohja weet ik dat. Ken Den Haag best goed maar qua bomen niet zo...quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan kijk ik naar een kale boom en naar een boom met eckte herfstkleuren blaadjes, vandaar he
Wat slecht van u!quote:Op zondag 1 mei 2016 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ohja weet ik dat. Ken Den Haag best goed maar qua bomen niet zo...
Ik ook niet, maar deeeezequote:
Zou toch geweldig zijn als ze kampioen worden bij Louis.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat slecht van u!
[..]
Ik ook niet, maar deeeeze![]()
Sorry.quote:
Ik ook niet. Ik vind dat ijs niet zo lekker. Alleen de chocolade.quote:
haha ja dat wel. Al vertrouw ik het niet zo. Weet niet waarom.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als ze kampioen worden bij Louis.
Nouja, niet speciaal dat eigenlijk. Sowieso dat ze kampioen worden is geweldig.
whyquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
Toen ik nog bij mijn ouders woonde at ik bijna elke dag roomijs als toetje.
Typhoonquote:Op zondag 1 mei 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks met Typhoon maar zandloper vind ik ook wel lekkahhh
Zou wel balen zijn als het ze niet lukt.. Alsnog een wereldprestatie geleverd maar toch..quote:Op zondag 1 mei 2016 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha ja dat wel. Al vertrouw ik het niet zo. Weet niet waarom.
Omdat ik dat zo lekker vond natuurlijk.quote:
ja maar waarom iedere dagquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik dat zo lekker vond natuurlijk.
Maar het ijs in een magnum is zoveel minder lekker (vind ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |