maar hadden we t niet over tochquote:Op zondag 1 mei 2016 02:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/handels(...)n-gevaarlijk-1557102
In zelfde nrc stond ook nog onderzoeksstuk dat in bepaalde periode meer dan 50% van de farmaceutische onderzoeken op 1 of andere manier gefinancierd werden door belanghebbenden
deze manquote:Op zondag 1 mei 2016 03:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn sos is bijna op maar ik ga het zeker redden tot zonsopkomst en de 48 uur ook nog wel
Mn moeder kan weer trots op me zijn
ik hou van jequote:Op zondag 1 mei 2016 03:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn sos is bijna op maar ik ga het zeker redden tot zonsopkomst en de 48 uur ook nog wel
Mn moeder kan weer trots op me zijn
Dit soort shit draaiden ze wel eens op krakersfeestjes. Als je alleen hebt gedronken is er geen kut aan.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 04:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit soort shit draaiden ze wel eens op krakersfeestjes. Als je alleen hebt gedronken is er geen kut aan.
Keer na zo'n feest op die boot die af en toe in Amsterdam lag, stubnitz ofzo, met wat mensen mee gegaan naar zo'n loods met een gat in de muur waar je net doorheen kon kruipen. Binnen wel joekel van een geluidsinstallatie. Was best tof toen, al kan ik me eigenlijk nog maar 1 beeld herinnerienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |