Oké nu heb je het stom gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 03:42 schreef Impressme het volgende:
[..]
Is goed, schop ik je kinderbijslag naar God.
Ik was uit eten, ik kreeg pushup berichten doorgestuurdquote:
beetje de lamme tegen de blinde tegen de downiequote:
weenie wat dat zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 03:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was uit eten, ik kreeg pushup berichten doorgestuurd
ja had braddie de dikke genoemd maar okequote:Op zondag 1 mei 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje de lamme tegen de blinde tegen de downie
downie dekt de lading ook wel tochquote:Op zondag 1 mei 2016 03:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja had braddie de dikke genoemd maar oke
quote:Op zondag 1 mei 2016 03:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft je chick al grotw tieten vanzichzelf ofzo?
Iemand op WhatsApp, zeg niet wiequote:
lijkt me wel echt matig om lastiggevallen te worden door FOK!kers terwijl je uiteten bentquote:
tsja, ik heb ook niet zoiets van owh braddie doet weer lame enbdie misluktt docent doet weer God ff iedereen appenquote:Op zondag 1 mei 2016 03:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me wel echt matig om lastiggevallen te worden door FOK!kers terwijl je uiteten bent
quote:Op zondag 1 mei 2016 03:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, ik heb ook niet zoiets van owh braddie doet weer lame enbdie misluktt docent doet weer God ff iedereen appen
ik heb WA op stilte gezet. maar op de saaie momenten, zoals het wachten tussen hoofdgerecht en toetje, kijk ik toch even op de telefoon. Dan krijg ik iets mee.... en dan denk je toch, verdomme!quote:Op zondag 1 mei 2016 03:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me wel echt matig om lastiggevallen te worden door FOK!kers terwijl je uiteten bent
zou gwn niet meer met die mensen uit eten gaan als er momenten zijn dat je de behoefte hebt om naar je tellie te starenquote:Op zondag 1 mei 2016 03:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb WA op stilte gezet. maar op de saaie momenten, zoals het wachten tussen hoofdgerecht en toetje, kijk ik toch even op de telefoon. Dan krijg ik iets mee.... en dan denk je toch, verdomme!
pap, mam, ik ga niet meer met jullie uit etenquote:Op zondag 1 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou gwn niet meer met die mensen uit eten gaan als er momenten zijn dat je de behoefte hebt om naar je tellie te staren
whehehequote:Op zondag 1 mei 2016 04:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pap, mam, ik ga niet meer met jullie uit eten
Familie uit Australie was over, genoeg met hun bijgepraat hoor, maar dat doe je ook niet de hele avond. Verder veel met neefje en nichtje gepraat, en dat is altijd leuk, maar ook de smartphone-generatie gewordenquote:Op zondag 1 mei 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou gwn niet meer met die mensen uit eten gaan als er momenten zijn dat je de behoefte hebt om naar je tellie te staren
Ach ja, is tegenwoordig ook wel normaal i guess.quote:Op zondag 1 mei 2016 04:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie uit Australie was over, genoeg met hun bijgepraat hoor, maar dat doe je ook niet de hele avond. Verder veel met neefje en nichtje gepraat, en dat is altijd leuk, maar ook de smartphone-generatie geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |