klopt ook nogquote:
gewoon normaal doen en niet allemaal shit lopen quotenquote:Op zondag 1 mei 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dankje, maar het is gewoon een quote uit het nummer dat ik ergens daarvoor postte
Wat jij wil, ik vind het gewoon zonde dat leuke mensen naar de kloten gaan. Zal misschien meer mijn eigen ervaring zijn dan.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dankje, maar het is gewoon een quote uit het nummer dat ik ergens daarvoor postte
heeft een weekje te pakken, maar zo'n kwade is noel ook weer niet.quote:
hehehequote:Op zondag 1 mei 2016 03:30 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon normaal doen en niet allemaal shit lopen quoten
Dan ben je leuk genoeg just sayin'
tsjaquote:Op zondag 1 mei 2016 03:31 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik vind het gewoon zonde dat leuke mensen naar de kloten gaan. Zal misschien meer mijn eigen ervaring zijn dan.
noel is een baasquote:Op zondag 1 mei 2016 03:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
heeft een weekje te pakken, maar zo'n kwade is noel ook weer niet.
Eigenlijk is hij een oldbe die na z'n terugkeer een leuke toevoeging is aan de SC
Zit ik in je vaarwater?quote:Op zondag 1 mei 2016 03:30 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon normaal doen en niet allemaal shit lopen quoten
Dan ben je leuk genoeg just sayin'
Geen zorgen er is genoeg van mij voor iedereen.quote:
Wat wil je nou, vechten? Kom dan.....quote:
Ik waardeer hem zeker wel.quote:
relschoppers zijn juist leukquote:Op zondag 1 mei 2016 03:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik waardeer hem zeker wel.
na zoveel jaar afwezigheid, in dezelfde SC meedoen waar andere mensen nu zitten, hij heeft het positief opgepakt, doet leuk mee verder, hij is ook niet meer een relschoppertje als een ander,... neem een Hoink eens.
Daarom moet die jongen ook niet te vaak een ban krijgenquote:Op zondag 1 mei 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
relschoppers zijn juist leuk
maar ik word tenminste niet als enige meer voor junk uitgemaakt sinds die boi terug is
hey impressme is al van mijquote:
Ik ben gewoon hier, kom danquote:
#stopbansNUquote:Op zondag 1 mei 2016 03:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom moet die jongen ook niet te vaak een ban krijgen
Bemoei je er niet mee, dit is serieusquote:
sharing is caring dus laten we gewoon delenquote:
wie nog meer?quote:
nee oke dan is het duidelijk waar ik staquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |