Owh, ik dacht dat het van een bot was dus had hem al declinedquote:Op zondag 8 mei 2016 12:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Even een aantal mensen toegevoegd die (nog?) actief zijn in het topic. Merkte dat de vriendenlijst weer steeds leger werd naarmate mensen ook hier zijn verdwenen, dus mocht je een request hebben gehad van ene Luniar, dat ben ik dus.
Zo brutaal (Al doe ik vaak hetzelfde)quote:Op zondag 8 mei 2016 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat het van een bot was dus had hem al declinedWil je mij nog een keer toevoegen? Apple#2623
Hmm, ik dacht dat dat niet werkte met dingen zoals sir finley en justicar?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat kan met elke kaart die je Hero Power wijzigt, voor het geval iemand dat niet wist
Juist welquote:Op zondag 8 mei 2016 13:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat dat niet werkte met dingen zoals sir finley en justicar?
Misschien zit ik ernaast hoor, zo s proberen.
Overigens is m'n murloc deck nu wel echt knallen zeg, keihard aan het winstreaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik kan het je aanradenquote:
Mocht je de juiste kaarten trekken 😋 Heb ook zo'n deck, maar komt tegen aggro vrij vaak voor dat ik bijvoorbeeld wel twee equalities heb, maar dat ik geen consecrations of pyromancers trek. Vrij zuur.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef Remzz het volgende:
Ik heb een redelijk leuk N'zoth/Cthun Paladin deck met heel veel healing, dat is redelijk te doen tegen Zoo(equality/wild pyro is heel sterk).
Die heb ik alle driequote:Op maandag 9 mei 2016 09:04 schreef icemotion het volgende:
Ik heb nog maar weinig Ysera plays gezien in standard.
Zelf heb ik Nzoth en Sylvanas gecraft als eerste.. Nzoth is best wel heel erg goed en Sylvanas ook.
Zit er wel aan te denken. Weet alleen nog niet of ik zaterdag of zondag ga.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga misschien dit weekend naar de Spring Preliminaries in Utrecht. Power Core cardback
Nog meer mensen die gaan?
https://www.facebook.com/events/194605944258684/
Vind het niet echt een logische combinatiequote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Blistering het volgende:
Reno Freeze Mage met Malygos en AlexWat een ontiegelijk bazendeck
Decklist?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:45 schreef Blistering het volgende:
Reno Freeze Mage met Malygos en AlexWat een ontiegelijk bazendeck
Yogg heeft bij mij nog nooit eigenhandig de tegenstander omzeep geholpenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:47 schreef mosselmossel het volgende:
Het is helemaal niet leuk als je koffie pakt om de tijd te doden terwijl Yogg-Saron 16 spells moet gaan doen en dat hij dan de tegenstander na drie spells al dood heeft... feelsbadman
Geen idee. Heb zelf 3 uit 3 gewonnen maar over het algemeen is het voor mij gewoon een fundeckquote:
Hee, nog een murloc speler.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:00 schreef nickhguitar het volgende:
Iedereen praat hier over de mate van OP van C'thun maar ik Verbaas me keer op keer weer over die 'anyfin can happen' kaart. Dat is echt een absolute gamewinner.
Werkt Anyfin nog zonder Old Murk-Eye? Of speel je wild?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:00 schreef nickhguitar het volgende:
Iedereen praat hier over de mate van OP van C'thun maar ik Verbaas me keer op keer weer over die 'anyfin can happen' kaart. Dat is echt een absolute gamewinner.
The guaranteed pack from Arena Runs will now always be from the most recently released expansion. Additionally, you are slightly more likely to receive a second card pack from a different Standard set.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef mosselmossel het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de rewards voor Arena beter geworden?
Net 3-3 gespeeld. Krijg ik 25 goud voor, een TGT-pakje en een WOG-pakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu pas dat ik op de NA server zat haha. Vroeg me al af of de brawl altijd zo vroeg beschikbaar was.
[ Bericht 42% gewijzigd door DannyDeko op 11-05-2016 18:30:02 ]
Yogg bevalt wel goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:10 schreef DjUntzUntz het volgende:
goed...we zijn nu goed 2 weken verder~.... welke kaarten raden jullie nog aan? Welke old gods moeten er gecraft worden? tips!
Vet he? Erg leuk deck, zeker in deze meta.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niks met aggro shaman, maar wat speelt evolve shaman leuk zeg. Net een board met 2x archmage en een Tirion, lol.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:20 schreef DannyDeko het volgende:
Leuke brawl dit keer. Iemand al wat leuke combos geprobeerd?Mana tide totem + Thing from below.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu pas dat ik op de NA server zat haha. Vroeg me al af of de brawl altijd zo vroeg beschikbaar was.![]()
Ja, ik speel altijd Freeze Mage met Malygos en sinds de release van Old Gods ook met Yogg. Is wel echt een kaart die je alleen moet spelen als je aan het verliezen bent of echt die edge nodig hebt want er zit natuurlijk backfire potential. In die zin is N'Zoth denk ik het best in combinatie met deathrattle Rogue of Paladinquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:20 schreef DannyDeko het volgende:
Leuke brawl dit keer. Iemand al wat leuke combos geprobeerd?Speel nu tegen iemand die Reno Jackson en Jaraxxus heeft. Die snapt het niet zo geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie nu pas dat ik op de NA server zat haha. Vroeg me al af of de brawl altijd zo vroeg beschikbaar was..
Had o.a. een owl uit mijn pakje, dus dacht mooi weer extra dust. Maar de disenchant bonus was blijkbaar gisteren voor het laatst. Gelukkig heb ik gisteren alsnog besloten om alle generfde kaarten te disenchanten (ook al had ik er niet meer dan twee). Heeft me iets van 4k dust opgeleverd. Heb nu 12k dust op voorraad. F2p ftw ^.^
Ik ga Yogg maar eens craften, hoewel hij mij vast vaker af maakt dan de tegenstander.
Zit overigens inmiddels op 62 pakjes met nog maar één legendary.
[ Bericht 10% gewijzigd door Thormodo op 11-05-2016 22:47:40 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |