ik heb gisteren c'thun druid geprobeerd... zó sterk vind ik het echt niet hoor... heb echt behoorlijk wat games moeten spelen voordat ik m'n 2 wins bij elkaar had..quote:Op zondag 1 mei 2016 12:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
C'thun decks zijn wel sterk (met name Druid), maar ook heel voorspelbaar. Je weet precies welke buff kaarten je kunt verwachten, dus kun je er vaak redelijk goed op anticiperen (als de RNG een beetje meewerkt).
Ik bewaar ALTIJD 1 Aldor tegen C'thun decks, puur omdat ze geen reet hebben aan een 1/X C'thun. Het voordeel van het Paladin deck wat ik postte is dat er veel tempo swing kaarten inzitten waarmee je board control kunt veroveren, zodat een eventuele T10 C'thun eerst door een zooi hp van mijn minions heen moet ploegen alvorens van mijn hp te kunnen snoepen![]()
Ultieme C'thun counter is natuurlijk een t9 Sylvanas, maar dat lukt ook niet altijd![]()
Overigens valt het mij wel op dat veel gasten die C'thun decks spelen ook echt vaak perfect kunnen curvenT2 die 2/3 +2/+2, T3 die 3/4 +1/+1, T4 die Divine Shield 4/2 en dan nog onze vriend ''C'thun, C'thun!, C'thun!!'' (die moet helemaal dood
)
Als dat lukt, en dan helemaal tegen een Druid (die ook nog eens kan rampen met Mire Keepers etc.) dan moet je zelf ook wel goed pakken om het enigszins te kunnen bijbenen.
Benieuwd naar de meta snapshot morgen trouwens! C'thun Druid zal wel tier 1 zijn, evenals Zoo Lock, Freeze Mage & Aggro/Midrange Shaman.
Niet zo kut als 2 4/6 met tauntquote:Op zondag 1 mei 2016 12:41 schreef TwyLight het volgende:
Die 4/2 Divine Shield C'Thun kontelikker is echt kut om te verwijderen als Priest
Die zijn ook kut maar daar heb ik meestal wel minder moeite mee omdat ik dan vaak zelf minions heb. Die 4/2 krijg je alleen weg als je al voor die tijd boardcontrol hebt en dan moet je er vervolgens 2 minions voor gebruiken. Als je geen minions hebt snowballed hij de rest van de game..quote:
4 attack minion hé, grootste nemesis van Priestquote:Op zondag 1 mei 2016 12:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die zijn ook kut maar daar heb ik meestal wel minder moeite mee omdat ik dan vaak zelf minions heb. Die 4/2 krijg je alleen weg als je al voor die tijd boardcontrol hebt en dan moet je er vervolgens 2 minions voor gebruiken. Als je geen minions hebt snowballed hij de rest van de game..
Dit is het grootste probleem wat ik ook heb. Iedereen lijkt er perfecte curve mee te hebben, dus je weet precies wat iedereen speelt elke beurt. Dat heeft z'n voordelen, maar het is ook zo saai, lol.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:28 schreef Blistering het volgende:
Overigens valt het mij wel op dat veel gasten die C'thun decks spelen ook echt vaak perfect kunnen curvenT2 die 2/3 +2/+2, T3 die 3/4 +1/+1, T4 die Divine Shield 4/2 en dan nog onze vriend ''C'thun, C'thun!, C'thun!!'' (die moet helemaal dood
)
Wat valt eraan te counteren? Die gasten spelen een hoop van die minions met battlecry geeft C'thun +1 +1 (of nog meer) en uiteindelijk trekken ze die. Kan je weinig aan doen lijkt me.quote:
zorgen dat je ze dood hebt, voordat ze c'thun trekken of ervoor zorgen dat je c'thun direct kunt opruimen zodra die gesummoned wordt.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat valt eraan te counteren? Die gasten spelen een hoop van die minions met battlecry geeft C'thun +1 +1 (of nog meer) en uiteindelijk trekken ze die. Kan je weinig aan doen lijkt me.
Mana wraith spelenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat valt eraan te counteren? Die gasten spelen een hoop van die minions met battlecry geeft C'thun +1 +1 (of nog meer) en uiteindelijk trekken ze die. Kan je weinig aan doen lijkt me.
Straks ff proberen. Ben geen grote Paladin speler. Had zelfs nog niet eens level 10 behaaldquote:Op zondag 1 mei 2016 11:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen tegen aggro is het wel matig als je geen consecration / truesilver oid pakt. Net t5 weggeblazen door een aggro shaman die perfect kon curvenMaar C'thun games verlies je eigenlijk nooit.
edit: Volgende potje tegen een aggro shaman heb ik pyro + equality en equality consecration![]()
Nou, ik heb hem vandaag twee keer voor mijn kiezen gehad (eveneens na die toevallig perfecte curves) met +20 dmg met een Bronzebeard. +40 dmg. Weinig aan te counteren meer.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:22 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
zorgen dat je ze dood hebt, voordat ze c'thun trekken of ervoor zorgen dat je c'thun direct kunt opruimen zodra die gesummoned wordt.
megaDUHquote:Op zondag 1 mei 2016 16:11 schreef muhahaha het volgende:
Nou, zorgen dat bronzebeard niet blijft liggen. Scheelt al 20 dmg
Mwahquote:
thanks, haha!quote:Op maandag 2 mei 2016 10:20 schreef Blistering het volgende:
Voor DjUntz:
[ afbeelding ]
Dat deck met een non-golden Keeper of Uldaman(inmiddels istie wel goud
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |