Nee, die poepresten tussen vriendjelief z'n bilspleet dan, tijdens het samen douchenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef MrBradge het volgende:
Echt, sommige uitspraken van Brummetje waren werkelijk waar bizar te noemen
Haar vriend mocht de TomTom die HIJ voor haar had gekocht nog niet gebruiken want zij wilde hem eerst gebruikenEn ze was bang dat hij hem zou beschadigen, of dat de tomtom gestolen zou worden..
Awh, poepje tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm lach je me steeds uit.. vind heel moeilijk om zo open te zijn ;s
Wat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, die poepresten tussen vriendjelief z'n bilspleet dan, tijdens het samen douchen
Ja dan is jouw persoonlijkheid de nieuwe Fable-game.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
past wel bij jouw saaie persoonlijkheid
Fable 1 was echt beste ooitquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan is jouw persoonlijkheid de nieuwe Fable-game.
Daar komt nooit meer wat van.
M`n auto noem ik Basquote:
Tegenwoordig heb je Jamie_Luca ofzoquote:
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook echt een kutdag
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb al dagen geen ban gehad
Niet meer wat het was.quote:
dan ben jij duke nukem forever, jaren aan gewerkt maar het uiteindelijke resultaat is pure schijtquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan is jouw persoonlijkheid de nieuwe Fable-game.
Daar komt nooit meer wat van.
Lol lol lolquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n auto noem ik Bas
Maar denk dat een hoop mensen hun auto wel een naam geven.
Ik noem mijn auto 'auto'quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n auto noem ik Bas
Maar denk dat een hoop mensen hun auto wel een naam geven. Maar iets als een koelkast of een TV of de ZON
De autoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n auto noem ik Bas
Maar denk dat een hoop mensen hun auto wel een naam geven. Maar iets als een koelkast of een TV of de ZON
Fable 1 was briljant ja, maar Lionhead Studios is gesloten nu, en nieuwste Fable is dus ook gecancelled.quote:
Ik had op z'n minst The Bradge-mobile verwachtquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n auto noem ik Bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |