quote:Op zondag 19 juni 2016 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]Daar ben ik het wel mee eens ja, het is dat die er nu simpelweg niet uit kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2016 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]Die zal het ook echt niet winnen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik denk niet dat seizoen 5 getopt kan worden met slechtheid (mannen tegen vrouwen en Emma als winnaresquote:Op zondag 19 juni 2016 17:55 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind dit trouwens echt het minste seizoen. Parfaits komen me mn fucking strot uit.)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Matt die gaat het winnen en Elena wordt w.s. tweede.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:20 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een prima seizoen. Hopelijk blijven Matt, Elena, Anastasia en Elise er nog lang in
Dat seizoen was tenminste niet saai!quote:Op zondag 19 juni 2016 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die zal het ook echt niet winnen hoor
[..]
Nou ik denk niet dat seizoen 5 getopt kan worden met slechtheid (mannen tegen vrouwen en Emma als winnares)
Ik denk dat het Trent wordt, net zoals Billie een beetje een underdog nu. Maar veel potentieel.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Matt die gaat het winnen en Elena wordt w.s. tweede.
Kan me niet voorstellen dat het Trent wordt. Dat is ook zo'n kandidaat die je gewoon haast nooit ziet en waarvan je af en toe vergeet dat ie nog meedoet.. Billie sprong er toch nog wel geregeld bovenuitquote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik denk dat het Trent wordt, net zoals Billie een beetje een underdog nu. Maar veel potentieel.
Ik heb toch het gevoel van wel! Misschien krijgt hij later meer aandacht. Elena kan het ook nog wel eens worden, als ze niet de man-vrouw-man volgorde aanhoudequote:Op zondag 19 juni 2016 20:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het Trent wordt. Dat is ook zo'n kandidaat die je gewoon haast nooit ziet en waarvan je af en toe vergeet dat ie nog meedoet.. Billie sprong er toch nog wel geregeld bovenuit
Ik vond het echt verschrikkelijk. Dat man/vrouw sloeg nergens op en Emma vond ik nietszeggend en ook niet supergoed. Die 2e werd had ik het meer gegund.quote:
Maar je had ook het gevoel dat Charlie ging winnenquote:Op zondag 19 juni 2016 20:44 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik heb toch het gevoel van wel! Misschien krijgt hij later meer aandacht. Elena kan het ook nog wel eens worden, als ze niet de man-vrouw-man volgorde aanhoude
Ja juist omdat die zo vaak aandacht kreeg, dus ik verander mijn tactiekquote:Op zondag 19 juni 2016 20:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar je had ook het gevoel dat Charlie ging winnen
Dat is waar, maar ik heb liever wat stomme dingen dan dat het saai isquote:Op zondag 19 juni 2016 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk. Dat man/vrouw sloeg nergens op en Emma vond ik nietszeggend en ook niet supergoed. Die 2e werd had ik het meer gegund.
In dat geval hebben Mimi en Heather ook nog goede kansenquote:Op zondag 19 juni 2016 20:45 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ja juist omdat die zo vaak aandacht kreeg, dus ik verander mijn tactiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een jong jochie nog trouwens die chef die op z'n 17e al zoveel bereikt heeft.
De Justin Bieber of cooking...lees het artikeltje:
http://www.news.com.au/en(...)98b93083ef474aeaf782
[ Bericht 32% gewijzigd door golfer op 20-06-2016 16:30:58 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja was leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |