SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 27 juni 2016 18:48 schreef Crientj het volgende:
Kan zijn dat ik het even heb gemist, maar ieder team dat de losse challenge verliest mag de rest van de week niet meer koken + komt in de eliminatie terecht, toch? Dus de eliminatie bestaat uit ehh... drie koppels? vier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, daarnaast lijken alle gerechten sowieso mooierquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:49 schreef easy-going het volgende:
Wat is de meerwaarde van Heston deze week? Hij staat erbij en hij kijkt ernaar?
Ik vind het algemene niveau van dit seizoen stukken hoger liggen dan alle voorgaande seizoenen.quote:
Ik vind dat de gerechten gewoon losse elementjes bij elkaar gegooit zijn ipv echte dishes zegmaar, vind het een beetje saai. Ik weet nu wel dat je van miso karamel kunt maken en dat geitenkaas lekker gaat bij gerookte bietjes..quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het algemene niveau van dit seizoen stukken hoger liggen dan alle voorgaande seizoenen.
Het is geen kookprogramma om jou te leren koken, het gaat om de prestaties van de deelnemers en de gerechten van de deelnemers en dat niveau is heel behoorlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2016 00:06 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind dat de gerechten gewoon losse elementjes bij elkaar gegooit zijn ipv echte dishes zegmaar, vind het een beetje saai. Ik weet nu wel dat je van miso karamel kunt maken en dat geitenkaas lekker gaat bij gerookte bietjes..
Ja dat snap ik ook wel, dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen kookprogramma om jou te leren koken, het gaat om de prestaties van de deelnemers en de gerechten van de deelnemers en dat niveau is heel behoorlijk.
Zal aan het eind van de week wel een masterclass komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:49 schreef easy-going het volgende:
Wat is de meerwaarde van Heston deze week? Hij staat erbij en hij kijkt ernaar?
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:41 schreef golfer het volgende:
Dat wordt een spannende eliminatie morgen.
Ik heb wel een sterke voorkeur voor 2 personen die er wat mij betreft uit mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
Ik ben het helemaal met deze post eens.quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:23 schreef gelestipjes het volgende:
Zolang Matt of Elena er niet uitgaan vind ik het wel prima. Trent, Heather, Chloe en Brett zou ik allemaal niet echt missen. Theresa mag wat mij betreft nog wel even blijven
Poef.....gone! ©golfer
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |