SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door golfer op 22-06-2016 16:33:49 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat was inderdaad een beetje gek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:13 schreef golfer het volgende:
Iedereen zit op strandstoelen of zitzakken en de jury gaat wel aan een (staan)tafel eten, terwijl het juist de bedoeling was om er voor te zorgen dat je het comfortabel naar binnen kon werken zonder tafels???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Uit de vriezer waar ze het kort voor het einde in gestopt had om goed te houden voor bij het opdienen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:28 schreef easy-going het volgende:
Waar kwam dat ijs op het bord van Karmen ineens vandaan? Dat lag er toch niet op toen ze klaar waren met aftellen?
Ik had idd wel gezien dat ze het in de vriezer had gedaan. Maar ik dacht dat het echt op het bord moest liggen voor het einde, en dacht steeds "let op je ijs" Op zich wel logisch dat ijs in de vriezer blijft, maar meestal komt het toch gewoon op het bord.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit de vriezer waar ze het kort voor het einde in gestopt had om goed te houden voor bij het opdienen.
Ook niet rouwig?quote:Op zondag 26 juni 2016 01:21 schreef sirdanilot het volgende:
Dus was niet rauwig om de eliminatie afgelopen aflevering.
Mwah, ik vond dat gerecht van Theresa toch wel goed bedacht eigenlijkquote:Op maandag 27 juni 2016 12:37 schreef Aphrodyte het volgende:
Leuk pop up restaurant inderdaad; de brief was ook leuk maar ik vond de creativiteit van de deelnemers niet zo bijzonder eigenlijk.
Hopelijk raken ze later deze week wat meer geinspireerd door Heston.
Dat is een deelnemer. Er zijn er 10.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dat gerecht van Theresa toch wel goed bedacht eigenlijk
Nou ja, ze kunnen goed koken, dat wil niet zeggen dat ze conceptueel ook sterk zijn. En in principe gaat het programma daar ook niet om toch. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten doen met zo'n brief, al helemaal niet als je maar 2 uur de tijd hebt. Dus voor de tijd die ze hadden vond ik het zo slecht nog nietquote:Op maandag 27 juni 2016 12:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat is een deelnemer. Er zijn er 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |