Die zijn erg lekker inderdaad. Wel die fruitsmaakjes danquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was altijd dol op die Napoleon snoepjes.
Waren ook kei-lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar die snoepjes waren kei populair.. en ineens weg?
Die zijn er tegenwoordig in veel meer smaken dan alleen die citroen & kersquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was altijd dol op die Napoleon snoepjes.
Was stuk goedkoper dan nu jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Ohh die tijd dat je met 2 gulden naar het postkantoor ging, om met je neus tegen 't raampje snoepjes van 5 cent uit te kiezen, want dan kon je wel 40 snoepjes krijgen![]()
We hadden in het dorp van mn ouders zo'n grote buitenspeeltuin waar je dan 50ct per kind moest betalen oid, kon je ook zo los snoepjes kopen. Echt geniaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Ohh die tijd dat je met 2 gulden naar het postkantoor ging, om met je neus tegen 't raampje snoepjes van 5 cent uit te kiezen, want dan kon je wel 40 snoepjes krijgen![]()
Postkantoor had hier geen snoep hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Vandaar dat je dik bent. Hoe rijk ben je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger een gulden voor elke dag dat ik mijn avondeten had opgegeten. Wist nooit wat ik er mee moest doen.
30 gulden per maand als je goed je best doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger een gulden voor elke dag dat ik mijn avondeten had opgegeten. Wist nooit wat ik er mee moest doen.
Jij at toch nooit je avondeten op? Want is veel als dat zeven dagen zou zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Superarm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaar dat je dik bent. Hoe rijk ben je?
Meestal kreeg ik twee of drie gulden, want ik vond alles vies.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij at toch nooit je avondeten op? Want is veel als dat zeven dagen zou zijn
Drolliequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal kreeg ik twee of drie gulden, want ik vond alles vies.
Wat voor boerendorp was dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Postkantoor had hier geen snoep hoor
Epischquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hadden in het dorp van mn ouders zo'n grote buitenspeeltuin waar je dan 50ct per kind moest betalen oid, kon je ook zo los snoepjes kopen. Echt geniaal
Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor boerendorp was dat dan?
[..]
Epischbij 't zwembad hadden ze ook altijd van die zakjes met snoepjes voor een gulden. Muizen, kikkertjes, paar dropjes enz.
Heel heel heel soms zat er dan een zakje chips bij, als je zoiets bij iets anders rkeeg ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor boerendorp was dat dan?
[..]
Epischbij 't zwembad hadden ze ook altijd van die zakjes met snoepjes voor een gulden. Muizen, kikkertjes, paar dropjes enz.
Was in Emmerhout wel zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoorEn ik woonde niet in een boerendorp
Ah, jij woonde dus in het boerendorpquote:
Ja, dat is wat wij nu geleerd hebben op school. Niet belonen als ze wel eten maar eten gewoon weghalen en dan honger en dan zouden kinderen wel vanzelf moeten gaan eten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel altijd 7 boterhammen overdag, anders had ik te veel honger om eigenwijs te zijn.
Ja fuckerquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jij woonde dus in het boerendorp
omg jaaaquote:
Dat vond ik altijd zo vies bij 't zwemmenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel heel heel soms zat er dan een zakje chips bij, als je zoiets bij iets anders rkeeg ofzodat was epic
Ja, kan me voorstellen dat dat de beste manier is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wat wij nu geleerd hebben op school. Niet belonen als ze wel eten maar eten gewoon weghalen en dan honger en dan zouden kinderen wel vanzelf moeten gaan eten.
Geen idee hoe het werkt, maar dat was de laatste theorie. Dat is vast zoiets was over paar jaar weer anders is
Gatsiequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
Wie kent die ene dingetjes nog, van die rondjes van eetbaar papier met poeder erin?
Jij hebt het maar over poederquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
Wie kent die ene dingetjes nog, van die rondjes van eetbaar papier met poeder erin?
die lolly's zijn zoooooo lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:00 schreef Divje het volgende:
of die roze/gele lollies? datzelfde spul had je ook van die ijsjes van, zat er ook poeder in dat cone-geval
Was echt verslaafd aan die poedertjes als kindquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt het maar over poeder
Ik ken nog wel die piramidevormige plastic dingen waar dan zo`n lolly achtig snoep in zat en daar onder poeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:05 schreef Divje het volgende:
Die middelste bedoel ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed snoep had je vroeger“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan je hele arm vol hangen
Ja, dat was wel leuk maar dat kon ik alleen omdat ik het niet lekker vondquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
En dan je hele arm vol hangen
Die zijn helaas niet zo lekker als de originele snoepjesquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingen
Zo'n gek bijsmaakjequote:Op zaterdag 30 april 2016 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet zo lekker als de originele snoepjes
lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hebben ze op die leeftijd al snoepstrings ipv snoepkettingen
Je Asperge-tosti al gegeten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
Heb honger maar weet niet waar ik zin in heb.
okequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
HEB CRACKERTJES MET KRUIDENKAASquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
BEN IK NIETquote:
oke, bedanktquote:
wat?quote:
lekkerquote:
Je had vanmiddag toch zin in asperges en tosti's? c-c-c-combineren!quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, bedankt
Dat heb ik toch niet en nu ook zin in
[..]
wat?
[..]
lekker
Zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Nou was anders kei goede post om het topic weer tot leven te wekken
Doe even normaal man, asperges eet ik zoals je ze hoort te eten. Oke niet helemaal, als je ham de classic vindt, dan is die van net iets moderner met zalmquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Je had vanmiddag toch zin in asperges en tosti's? c-c-c-combineren!
hoezo zag je die nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
RAAR OM OPEENS DE UI'S VAN MENSEN TE ZIEN
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
RAAR OM OPEENS DE UI'S VAN MENSEN TE ZIEN
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe even normaal man, asperges eet ik zoals je ze hoort te eten. Oke niet helemaal, als je ham de classic vindt, dan is die van net iets moderner met zalm![]()
JA MOEST GISTER 2000 QUOTE ALERTS VERWIJDERENquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zag je die niet
zat je heel de tijd mobiel?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
JA MOEST GISTER 2000 QUOTE ALERTS VERWIJDEREN
nee gewoon chiller met phone in bed of op bankjequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
zit je nooit op je pc/laptop omdat je caps kapot is?
Ik heb chocolaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, maar nu totaal geen zin in. Ik pak ook cracker met kaas
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?quote:
Ik was in de aldi en daar zag ik witte chocola met passievrucht, zag er mega lekker uit en van dat goede merk chocola. Maar twee euro had ik er niet voor over. Nu ik dit typ heb ik spijtquote:
kersenpitzak ohhquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?
Heb je een kruik?
nee die pitten stinken danquote:
Nee, en neequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?
Heb je een kruik?
Sorry.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, bedankt
Dat heb ik toch niet en nu ook zin in
Oh, nou die van mij niet hoor. Volgens mij, ik weet zo niet wat je bedoeld dus of die van mij ruiken niet of ik vind het absoluut geen stank en weet nu niet wat je bedoeldquote:
ik hou het lekker bij mijn kruikquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet als je een Lavenderr zakje hebt.
gewoon die geur die ervan af komt als hij warm is. Of die van ons was gewoon oudquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou die van mij niet hoor. Volgens mij, ik weet zo niet wat je bedoeld dus of die van mij ruiken niet of ik vind het absoluut geen stank en weet nu niet wat je bedoeld
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was in de aldi en daar zag ik witte chocola met passievrucht, zag er mega lekker uit en van dat goede merk chocola. Maar twee euro had ik er niet voor over. Nu ik dit typ heb ik spijt![]()
Alsjebliefteen verhaaltje
Nee hij heeft geen naamquote:
Ohquote:
ja zou kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon die geur die ervan af komt als hij warm is. Of die van ons was gewoon oud
wat?quote:
hehehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohdan had je er wel zo'n leuk gezichtje op kunnen tekenen.
Kan nu ook
en dan een dildo eraan schroevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohdan had je er wel zo'n leuk gezichtje op kunnen tekenen.
Kan nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |