twigodquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.
als ik geen hoofdpijn had dan zou ik met je mee drinkenquote:
Maar ik heb altijd het idee dat je tegenover mij supercynisch bent :squote:
o jeetje :squote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd het idee dat je tegenover mij supercynisch bent :s
Twi is de GVRquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet bijna alleen maar smurfjes, behalve Twi.
Oh maar ik heb het allemaal zelf nodig ben ik bangquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik geen hoofdpijn had dan zou ik met je mee drinken
quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar ik heb het allemaal zelf nodig ben ik bang
Gekke vrijpostige raddraaier?quote:
hehequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie 'm soms op een meet. Dan voelt hij zich een reus
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex was even groot (ook al zei hij dat hij groter was lol) en dat vond ik wel prima, maar ik zou liever iemand hebben die wat langer is. Dan kan ik tenminste soms nog hakken aan zonder me een reus te voelen
waarvoor?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gekke vrijpostige raddraaier?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaal
[..]
waarvoor?
achneeee kop opquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doenquote:
Oh, even samenvatting. Leuk kassameisje, steeds meer contact, afgelopen week de hele tijd geappt, leek supergoed te gaan, ze wilde best mee wat drinken. Vandaag zag ik haar weer op werk en ging voorstellen wanneer we dat zouden doen. Toen begon ze beetje te ontwijken (Ja geen idee, druk leven en zo) en ik voelde de bui al hangen. Dus ik kwam met de geweldige opmerking "Als je niet wil mag je ook gewoon nee zeggen" Anyway, ze wil graag wat drinken, maar wil het niet als afspraakje zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja, dat snap ik wel. Maar gewoon fijner vinden is ook gewoon normaal
[..]
waarvoor?
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doen.
Nou nou, on to the next. Same shit, different day. Hoezo, je hebt nog nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, even samenvatting. Leuk kassameisje, steeds meer contact, afgelopen week de hele tijd geappt, leek supergoed te gaan, ze wilde best mee wat drinken. Vandaag zag ik haar weer op werk en ging voorstellen wanneer we dat zouden doen. Toen begon ze beetje te ontwijken (Ja geen idee, druk leven en zo) en ik voelde de bui al hangen. Dus ik kwam met de geweldige opmerking "Als je niet wil mag je ook gewoon nee zeggen" Anyway, ze wil graag wat drinken, maar wil het niet als afspraakje zien.
En nu voel ik me kut omdat ik het idee had dat ik nog kans maakte ook. Same Shit, Different Day.
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen toch
hehehehehquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Oh ja, ik merk wel dat ik nu meer naar langere mannen kijk eigenlijk. Gewoon omdat ik nu weet dat ik even lang niet echt geweldig vindquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, sommige van die meiden hebben het echt als eis. Vind ik altijd beetje raar, als je iemand mega leuk vindt en dan omdat je zelfde lengte hebt niet doen.
Makkelijker gezegd dan gedaan hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nou, on to the next. Same shit, different day. Hoezo, je hebt nog nooit een vriendin gehad?
Nee, duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssss. Ja is wel kut natuurlijk dus nu even dronken en morgen nieuwe dag jatog
Nou niet allemaal hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand echt leuk is laat je je eisen vallen toch
Hm hier moet ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn eisen is dat ze slimmer dan ik moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |