Zal m'n dirty mind wel zijn.quote:
Geeft niet, die heb ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal m'n dirty mind wel zijn.
Maar da's niet echt een antwoord op je vraag
nee grapje, 158quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je lijkt kleiner op dat gifje![]()
Leuke lengte nog wel
lol ik dacht alquote:
quote:
ah echt, liefquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging al even aan mezelf twijfelen.
Ja jij bent een hele cm groter dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging al even aan mezelf twijfelen.
Echt? Ik vind jongens met dezelfde lengte als ik wel een pluspunt, oke niet zelfde lengte maar kleinere mannen dan gemiddeld gewoon dus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent een hele cm groter dan ik
Hoe groot is Kaneel dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja jij bent een hele cm groter dan ik
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 benquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Ik vind jongens met dezelfde lengte als ik wel een pluspunt, oke niet zelfde lengte maar kleinere mannen dan gemiddeld gewoon dus.
Daarom ben ik verliefd op Simon Neil.
Leuke lengtequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 ben
Ja, dingen kunnen vertekenen enzo, en het is niet alsof we vaak naast elkaar staan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel hoe kun jij nu twijfelen, je weet toch dat 170 noooit kan![]()
Smurfquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik 176, Kaneel zou zeggen dat ik 174 ben
nou hequote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dingen kunnen vertekenen enzo, en het is niet alsof we vaak naast elkaar staan.
[..]
Smurf
Ja, ik had ook graag wat langer willen zijn. Ook veel praktische dingen gewoon, maarja is niet andersquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe dank je![]()
Mja iets langer had ik niet erg gevonden, maar een ukkie ben ik ook weer niet
Het bovenste keukenkastje enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik had ook graag wat langer willen zijn. Ook veel praktische dingen gewoon, maarja is niet anders. Vind ook niet erg ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |