Ja, als je 12-16 bentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Twitch chat is juist het geweldige eraan.
Hoe kan je dat überhaupt volgen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
YouTube heeft ook een chat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme hoe kun je het zo kut voor elkaar hebben op zo'n groot geanticipeerd moment als de halve gamewereld wereld kijkt
Wat hebben ze kut voor elkaar? Dit is zo in elkaar gezetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme hoe kun je het zo kut voor elkaar hebben op zo'n groot geanticipeerd moment als de halve gamewereld wereld kijkt
Ieder zijn ding.quote:
Maakt je ogen beterquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:07 schreef Najieto het volgende:
[..]
Wake island en karkand kan je ook niet met elkaar vergelijken.. Dat waren de 2 BESTE maps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pretty much ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:07 schreef Najieto het volgende:
[..]
Wake island en karkand kan je ook niet met elkaar vergelijken.. Dat waren de 2 BESTE maps
Nogal jaquote:
Meer op cod gerichtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:08 schreef Pap89 het volgende:
[..]
pretty much ja.
Bf3 heeft ook wel goede maps, alleen ik vind de maps van BF4 echt slecht.
Realistisch? Maybe
Maar speltechnisch niet echt geweldig.
Dit is toch vreselijkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat hebben ze kut voor elkaar? Dit is zo in elkaar gezet.
Ja als je weet dat de halve gamewereld met je mee kijkt dan is dat ook niet zo heel fijn denk ikquote:
die linker nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die gast prima uit zijn woorden komt. Maar niemand zit er op te wachten.
Dan zou ik niet weten of ik moet lachen of boos moet zijn.quote:
Ja dan gaat het internet kapotquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hun costumer support heeft dan een probleem
Battlefield: Primadeluxequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:12 schreef Pascalus het volgende:
Tering, wat een tekst op die autocue
Straks komt Tom Egbers nog even langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |