SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Ff checken. Hier hetzelfde, tijden terug al eens gedownload, maar zag 'm net voorbij komen en jij zocht filmsquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Hartige snacks of slimy snacks?
Nope, wel al gedownload ooitstaat op 't lijstje dus
Nu Spotlight (2015) - IMDb aan het downloaden
Ik gaat 'm ook bewaren jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:43 schreef Scrummie het volgende:
Spotlight lijkt heavy te zijn Div, die bewaar ik voor een serieuze avond.
quote:Prince - Let's Go Crazy
Dearly beloved
We are gathered here today
To get through this thing called life
Electric word life
It means forever and that's a mighty long time
But I'm here to tell you
There's something else
The after world
A world of never ending happiness
You can always see the sun, day or night
So when you call up that shrink in Beverly Hills
You know the one, Dr. Everything'll Be Alright
Instead of asking him how much of your time is left
Ask him how much of your mind, baby
'Cause in this life
Things are much harder than in the after world
In this life
You're on your own
And if the elevator tries to bring you down
Go crazy, punch a higher floor
If you don't like the world you're living in
Take a look around you
At least you got friends
You see I called my old lady
For a friendly word
She picked up the phone
Dropped it on the floor
(Ah, ah) is all I heard
Are we gonna let the elevator
Bring us down
Oh, no let's go!
Let's go crazy
Let's get nuts
Let's look for the purple banana
'Til they put us in the truck, let's go!
We're all excited
But we don't know why
Maybe it's 'cause
We're all gonna die
And when we do (When we do)
What's it all for (What's it all for)
You better live now
Before the grim reaper come knocking on your door
Tell me, are we gonna let the elevator bring us down
Oh, no let's go!
Let's go crazy
Let's get nuts
Look for the purple banana
'Til they put us in the truck, let's go!
C'mon baby
Let's get nuts
Yeah
Crazy
Let's go crazy
Are we gonna let the elevator bring us down
Oh, no let's go!
Go crazy
I said let's go crazy (Go crazy)
Let's go, let's go
Go
Let's go
Dr. Everything'll be alright
Will make everything go wrong
Pills and thrills and daffodils will kill
Hang tough children
He's coming
He's coming
Coming
Take me away!
Writers: . PRINCE (US 1)
quote:nd if the elevator tries to bring you down
Go crazy, punch a higher floor
Heb geen kabelquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks te zien op tv? Ik zit naar NPO 2 te kijken . Documentaire over de jaren 60. Best leuk
Bowie schrok ik ook echt van. Ben groot fan van hem. Hij zingt een kerstliedje samen met Bing Crosby, vond ik zo mooi .quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:49 schreef DeMolay het volgende:
Ok...ik was prince van met 13 jaar 1983 mijn vriend uit A'dam kwam loangs en wij gingen purple rain kijken...mijn broere wilde mee................................................
Ik stopte na around the worls in a day
Tja.......ik miss Bowie en mien broer Prince ------KING
What?what?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
Are you big in Japan, tonight.
Big in Japaaaan ALRIGHT
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaa ajax 4 0 gewonnen en psv niks ingelopen.
Das waar maar los van dat heb ik het sowieso prima naar mn zin hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GefeliciteerdBeetje goed nieuws kan je wel gebruiken he
Gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2016 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das waar maar los van dat heb ik het sowieso prima naar mn zin hoor.
Die lijkt wel een beetje krols, ze doet zo raarquote:
Nee was vandaag voor voetbal en komende 2 dagen sowieso vrij.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die lijkt wel een beetje krols, ze doet zo raar![]()
En nu ga ik pitten, morgen weer werken. Jij ook denk ik?
Truste B
Ned 1, 2 en 3 zijn ook via de website van de NPO website te bekijkenquote:
Retro game nerd hierquote:Op zondag 1 mei 2016 23:41 schreef donderdopje het volgende:
http://playdosgamesonline.com/street-rod.html
mochten er nog fans zijn van oude dos games =D
ojaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ned 1, 2 en 3 zijn ook via de website van de NPO website te bekijken
En één goede dag gewenst allemaal.
Bob marley zou zeggen, the sun is shinning and the weather is sweet yeah.
Makes you wanna move!
hard2get = hard2wantquote:
ben nu al even druk bezig met pizza tycoonquote:Op maandag 2 mei 2016 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Retro game nerd hier
Ik heb nog ergens allemaal classic dos games in een zipje.
Check maar eens op torrentz . eu op classic mac games.
Volgens mij kan je die games ook gewoon op windowa draaien met de goede emulator/dosbox
Die had ik vroeger zelfs orgineel met doos en alles.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef donderdopje het volgende:
[..]
ben nu al even druk bezig met pizza tycoon![]()
Ik wacht nog steeds op een goeie remake ervan
dudequote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef Nouri het volgende:
liet net een scheet
kwam poep mee
hele onderbroek nat
godverdomme
bazigquote:Op maandag 2 mei 2016 11:36 schreef donderdopje het volgende:
[..]
staat er op zowel dune 1 als dune 2
http://playdosgamesonline(...)iews_fulltext=dune+2
Via dosbox of gewoon compatible aanpassen als dat nog kan naar windows xpquote:
Ook een optie ja. Zo speel ik nu ook weer C&C Generals met compatibililility op Vista, anders deed ie 't niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Via dosbox of gewoon compatible aanpassen als dat nog kan naar windows xp
zou ik zo in de tuin gaan lerenquote:
Die bedoelde ik net dus ookquote:Op maandag 2 mei 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo laatst ook een hele collectie aan games gedownload, ouwe DOS games, formatted for Mac. Werken perfectIets van 100 games ofzo
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is je vervelende bui weer overgedreven Div? Het is heerlijk weer
Ja diequote:Op maandag 2 mei 2016 11:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die bedoelde ik net dus ook
1 tot en met 10 van gedownload
Het is er echt mooi weer voor. Als je ook ziet hoe alles nu mooi bloeitquote:Op maandag 2 mei 2016 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaiig, ben niet meer zo hatelijk tegen alles.
Wel tegen Lefier die me probeert te naaien omdat ze hun administratie niet op orde hebben.
Ga vandaag maar weer eens lekker wandelen in de buurt
jaaa mooi is dat hequote:Op maandag 2 mei 2016 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is er echt mooi weer voor. Als je ook ziet hoe alles nu mooi bloeit
De prunus bloeit zo mooi. Lijkt wel alsof er elk jaar meer bloesem in komt. Alleen zo jammer dat het maar zo kort is. De komende weken ligt mijn tuin en die van de buren vol met bloemblaadjesquote:
Die staan hier heel weinig in de buurtquote:Op maandag 2 mei 2016 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De prunus bloeit zo mooi. Lijkt wel alsof er elk jaar meer bloesem in komt. Alleen zo jammer dat het maar zo kort is. De komende weken ligt mijn tuin en die van de buren vol met bloemblaadjesDe rest van het jaar is hij gewoon groen.
Van wie zijn bovenstaande woorden?quote:uitelkaar gaan.
De mens is niet gemaakt om jaar in jaar uitmet dezefde persoon sex te hebben, dat is je door de jaren opgelegd dus een hersenspoeling.
Om de zoveel tijd heeft men behoefte aan spanning dus ander vlees.
Tof tof tofquote:Op maandag 2 mei 2016 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En je eind conclusie van 11-22-63?
Is lambiek indo?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat aan tante Sidonia te denken, of was dat zijn vrouw? Dan kan ik het me best voorstellen
OMGquote:Op maandag 2 mei 2016 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou het kan toch dat zij de tante van Suske en Wiske is, en getrouwd met Lambiekje ?
Was toffe serie ja!quote:
Ja dat had ik ook iddquote:Op maandag 2 mei 2016 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was toffe serie ja!
Ik was wel nieuwsgierig naar meer info over de wereld waar in hij terecht kwam aan het einde eigenlijk.
Oh is dus niet goed?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Treffende vergelijking moet ik bekennen
Jup, mooi koppie, niks mis mee.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook idd
Wat is die Sarah Gadon een mooie vrouw trouwens
Hoi.quote:
Daar gingen ze naar kijken, maar ik acht het vrij kansloos. Hoop het ook gewoon niet. Het is nu zo lang niet geweest dat elke volgende keer, ben ik bang voor, compleet uit de hand gaat lopen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe zit het nou met publiek bij eventuele ajax feyenoord johan Cruyff schaal?
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:38 schreef starla het volgende:
Franco!!!!
Franco!!!!!!!
Franco?
Kut, hij is vast van z'n platte aarde gevallen...
PS hoi scrum!
quote:David Bowie - Life on Mars
It's a god-awful small affair
To the girl with the mousy hair
But her mummy is yelling "No"
And her daddy has told her to go
But her friend is nowhere to be seen
Now she walks through her sunken dream
To the seat with the clearest view
And she's hooked to the silver screen
But the film is a saddening bore
For she's lived it ten times or more
She could spit in the eyes of fools
As they ask her to focus on
Sailors fighting in the dance hall
Oh man! Look at those cavemen go
It's the freakiest show
Take a look at the Lawman
Beating up the wrong guy
Oh man! Wonder if he'll ever know
He's in the best selling show
Is there life on Mars?
It's on Amerika's tortured brow
That Mickey Mouse has grown up a cow
Now the workers have struck for fame
Cause Lennon's on sale again
See the mice in their million hordes
From Ibeza to the Norfolk Broads
Rule Britannia is out of bounds
To my mother, my dog, and clowns
But the film is a saddening bore
Cause I wrote it ten times or more
It's about to be writ again
As I ask you to focus on
Sailors fighting in the dance hall
Oh man! Look at those cavemen go
It's the freakiest show
Take a look at the Lawman
Beating up the wrong guy
Oh man! Wonder if he'll ever know
He's in the best selling show
Is there life on Mars?
Writers: DAVID BOWIE
Pervertquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
Are you big in Japan, tonight.
Big in Japaaaan ALRIGHT
Als westerling ben je altijd big in japan jaaa.quote:
Dat is het nummer Tender Surrender van meneer Steve Vaiquote:
Klopt Vai zette de muziek van Zappa op papier in noten schrift.. en ja Zappa heb ik ook alles wel van denk ikquote:
Op North Sea Jazz deed ie The Extremist op een spaanse gitaar ik was erbij en keek er na... en ik was helemaal stil.. Ik speelde zelf ook een aardige partij gitaar vroeger maar daar kan ik niet aan tippen.... alleen maar van dromen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:41 schreef DeMolay het volgende:
wie zet flying in a blue dream nog op dan tegenwoordig
Man dat duurt 52 minuten Metal... niet mijn ding... Sorry.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:59 schreef DeMolay het volgende:
ok kiek ff...met het geheel van illuminatie verhaal met tegenwoordige bands
hier was ik bij
Wat denk je wat de Japanse woord is voor pervers(stopwoord voor een persoon,niet een mediamedium)?hintje: het is 6 letters en eindigt met een i.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Als westerling ben je altijd big in japan jaaa.
Niks pervers aan
Durty durty mind BPN?![]()
Ninjaiquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat denk je wat de Japanse woord is voor pervers(stopwoord voor een persoon,niet een mediamedium)?hintje: het is 6 letters en eindigt met een i.
HALLO EINDBAASquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:36 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen (stelletje afwezigen)!
Zegt er vandaag wel iemand iets terug?
Aftellen tot een lang weekendTGIW
Hmmja, niet dusquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
MEDE EINDBAAS
Had je gister nou eerste dag werk?
Was niet wat dus?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmja, niet dusverslapen..
Vanochtend wel aan de slag geweest. En zonet direct besproken dat ik er mee op hou en fatsoenlijk vrijwilligerswerk ga zoeken.
Lamlul die ik ben
Vind het echt HELEMAAL NIKSquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was niet wat dus?.
Waar ben je naar op zoek dan? Wat voor iets?
hentaiquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat denk je wat de Japanse woord is voor pervers(stopwoord voor een persoon,niet een mediamedium)?hintje: het is 6 letters en eindigt met een i.
Hahaha ja, vegen zou ik ook niet doen. Wat je zegt, dat is net een taakstraf zonder dat je wat heb mogen slopen. Gekkenwerk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het echt HELEMAAL NIKSNu zal dat bij meer baantjes wel zo zijn, maar ga godverdomme niet 3 uur vegen. Fuck off. Leek wel een taakstraf.
Geen idee eigenlijk nog. Ben wel aan 't oriënteren op voetbal verenigingen voor eventueel kantine-werk en/of trainen van Fjes/Etjeswil dat weer oppakeken.
Ja echt hequote:Op woensdag 4 mei 2016 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, vegen zou ik ook niet doen. Wat je zegt, dat is net een taakstraf zonder dat je wat heb mogen slopen. Gekkenwerk.
Gaat me nu ook vooral om wat meer contacten op te doen jaquote:Dat voetbal gedoe klinkt wel tof ja, dat is wel wat voor jou geloof ik, lekker sociaal enzo.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja echt he
[..]
Gaat me nu ook vooral om wat meer contacten op te doen ja
En weer voetballen, heerlijk. En bier tanken in de kantine. Nóg lekkerder.
He bah.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Is er niet zo'n clubje daar? Groen/witte shirts ofzo?
Dat is wel lekker ja. Daar baal ik steeds meer van, mijn appartementje pakt niet 1 moment van de dag zon. Maar ja, daar ga ik niets meer aan veranderen nuquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
He bah.
Al zijn 't wel amateurs. Dus zou kunnen![]()
Ben binnenkort wel van m'n uitzicht op die betonbak af hopelijk. Vrijdag een gesprekje of ik binnen het gebouw naar een andere kamer kan. Hele dag zon is me meer waard dan uitzicht op die eurobakEven aftasten of het kan.
Helemaal niks?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Daar baal ik steeds meer van, mijn appartementje pakt niet 1 moment van de dag zon. Maar ja, daar ga ik niets meer aan veranderen nu.
Meh, daar zitten de 5 verdiepingen boven mij niet op te wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Helemaal niks?![]()
Vitamine D jonge. The D !![]()
Kan je er geen panorama dak in slijpen?
O LOL. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, daar zitten de 5 verdiepingen boven mij niet op te wachten.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
O LOL. Dat wist ik niet.
Ach, in goed overleg is alles mogelijk. Lichttunnel voor Scrummie #petitie
Heb je een bovenbuurvrouw? Glazen vloer/plafond in de douchequote:
Jazeker heb ik diequote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je een bovenbuurvrouw? Glazen vloer/plafond in de douchewoongenot
Whehequote:Op woensdag 4 mei 2016 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker heb ik die. Wel een vent erbij ook, dus dat is jammer.
Zag laatst overigens een medebewoonster thuiskomen van hardlopen.. Fucking hell. Ik had 3 dagen nodig om bij te komen.
Je realiseert je hoop ik dat domme/onwetende mensen normaler zijn dan slimme mensen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Wat ben ik blij dat ik normaal ben hoor, je zou maar toch zo door het leven moeten, zo dom en onwetend. Dan zou ik echt m'n deur niet meer uitgaan.
Daar heb je een heel goed punt. Maar het erge is dan weer: ik schaar mijzelf nou niet echt onder intelligente mensen. Sterker nog, ik noem mijzelf eerder dom dan dat ik slim zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je realiseert je hoop ik dat domme/onwetende mensen normaler zijn dan slimme mensen?
Maar wanhoop niet! Er is een oplossing!
Welke topics zijn nu weer genotquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik merk dat ik mijn dagelijkse limiet voor domheid weer heb bereikt met dat volk hier in BNW. Man, wat een simpele wezens lopen er hier rond.
ik ook nietquote:
Ach, als je het kan, lekker tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet
daarom heb ik het al 2 maanden bijna niet gedaan
erg he
ik vind werken wel prima, vooral toen ik geen baas meer hadquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, als je het kan, lekker toch. Als ik geld zou hebben zou ik never nooit meer werken. Ergens verplicht zitten of staan en verplichte dingen doen, eigenlijk zijn we gek met z'n allen.
Heb je clipje van Polen? Ik weet het niet met dat nummer wat Douwe Bob. Vind het net alsof het niet helemaal af is, maar hoop nauurlijk wel dat hij door gaat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk dat Polen en Nederland doorgaan naar de finale van ESF.
En UK niet.
Ja, echt Songfestival-materiaal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:32 schreef Scrummie het volgende:
Douwe Bob is wel een baas. Vind het nummer te easy going voor het ESF denk ik, maar heerlijk nummertje verder.
Oh, ik bedoelde juist dat ik dat wat minder vond.quote:
Ik hoorde net bij Boulevard dat hij in de peilingen gezakt is omdat hij heel onvoorbereid en slordig gekleed op de repetitie kwam.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde juist dat ik dat wat minder vond..
@Div; Goed bezig! Zonnetje = heerlijk. De wereld is zoveel mooier als de zon schijnt.
Ja echtquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde juist dat ik dat wat minder vond..
@Div; Goed bezig! Zonnetje = heerlijk. De wereld is zoveel mooier als de zon schijnt.
Haha, dat bevestigd wel weer waarom ik zo'n hekel aan het hele gebeuren hebquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoorde net bij Boulevard dat hij in de peilingen gezakt is omdat hij heel onvoorbereid en slordig gekleed op de repetitie kwam.
Ja, triest dat aandachtsgeval.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:40 schreef Divje het volgende:
Even lekker gewandeld7km op de tellert. Heerlijk met die zon op m'n knar
Kwam nog langs een bloemenzee bij een monument, even stil blijven staan, stonden ook wat oudere mensen arm in arm![]()
Toen vervloekte ik Christa even
Echt he!quote:
Die jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Wacht, is Christa dat meisje van #4meikomteraandusikgaevendomlullen?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, oke. Dat verklaard. Ze kwam zo dom over dat het zo een post op BNW had kunnen zijn.
quote:
Ja!quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, oke. Dat verklaard. Ze kwam zo dom over dat het zo een post op BNW had kunnen zijn.
Of minder, volgens sommigen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aandachtshoeren over de ruggen van miljoenen.
Helemaaal fout.quote:
Klopt helemaal.quote:
ja hai senpai dat wist ik ook wel ^_^quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Helemaaal fout.
[..]
Klopt helemaal.![]()
hentai is dus gericht aan een persoon(ook zichzelf) in Japan,niet/nooit aan een massamedium(zoals vele denken in westerse landen).
Hmmm.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Mijn appartement is raar. Ik krijg op een avond ik denk zo'n 20 stroomschokjes. Weet je wel, dat als iets statisch is ofzo (geen idee hoe het werkt) dat je een schokje krijgt.
Als ik nu bijvoorbeeld in de benen ga, en naar de verwarming loop om die aan te draaien, krijg ik er weer 1. En ik ging net zitten kreeg ik er 1 van de laptop. Loop ik zo naar de koelkast, krijg ik daar weer een schokje van.
Gewoon even ontladen aan het stopcontact,quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Mijn appartement is raar. Ik krijg op een avond ik denk zo'n 20 stroomschokjes. Weet je wel, dat als iets statisch is ofzo (geen idee hoe het werkt) dat je een schokje krijgt.
Als ik nu bijvoorbeeld in de benen ga, en naar de verwarming loop om die aan te draaien, krijg ik er weer 1. En ik ging net zitten kreeg ik er 1 van de laptop. Loop ik zo naar de koelkast, krijg ik daar weer een schokje van.
Ja ik dacht, wat nou als je een gloeilamp in je onderbroek stop, mss kom je er dan achter dan het aan jezelf ligt.. Ofzoquote:
Graag gedaanquote:
Dit is makkelijkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Graag gedaan
https://kassa.vara.nl/vra(...)talen-deurknoppen-oa?
offff
WFL / elektrische schokjes
en meer te vinden op google. google it! LFGI!11eins!![]()
In dat topic staan niet echt veel hulpzame reacties lees ikquote:
De verwachtingen lagen al laagquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
In dat topic staan niet echt veel hulpzame reacties lees ikmaarja, het is FOK!
Op die kassa staan wel een aantal reacties waarbij ik denk. goede info! Heeft Scrum vast wat aanquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De verwachtingen lagen al laag. Blijft wel lachen alleen
Jazeker wel. Want er staat iets over laminaat, waar ik dus voor 't eerst in mijn leven langere tijd op leefquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Op die kassa staan wel een aantal reacties waarbij ik denk. goede info! Heeft Scrum vast wat aan
Hoop ik.
Hiep hoera, Anonimous Jogy is al jarenlang fan van Anonimous.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik maar een rood kleurtje....
En ik ben zeker wel fan van het anonimous concept, scherp van je.
Ahhhhquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker wel. Want er staat iets over laminaat, waar ik dus voor 't eerst in mijn leven langere tijd op leef.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je clipje van Polen? Ik weet het niet met dat nummer wat Douwe Bob. Vind het net alsof het niet helemaal af is, maar hoop nauurlijk wel dat hij door gaat.
En goeienavond luitjes
Ja, daarvoor heb je nog nooit op laminaat geleefd? Toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja nee, al sinds ik hier woon natuurlijk, maar daarvoor
Ja! Zoiets. Ja dat. Ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb je nog nooit op laminaat geleefd? Toch?
Dat bedoelde je toch. He?
Op zulke moment mist alleen de David Attenborough stemquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ik kijk naar buiten, zie ik in een boom 2 vogels met elkaar bezig. Het is mei. LenteNatuur
quote:
in mei schieten alle vogels zaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Haha, ik kijk naar buiten, zie ik in een boom 2 vogels met elkaar bezig. Het is mei. LenteNatuur
Straks word er een moord gepleegd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
Zo, er is hier buiten iemand z'n tuin aan het bemesten met z'n longen oid![]()
*uche uche* BWUUEEEGHHH *kuch* kggggg BWU BWU UCHE
wtf.
Ik zocht David even op, briljantquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Op zulke moment mist alleen de David Attenborough stem
[..]
quote:
Precies. Kan je direct zien of het een hoax was of niet.quote:
Dan zit er toch ergens een draadje los. Ik had het bij de vaatwasser, kreeg echt schokken als ik de deur alleen maar aanraakte. Was ook een draadje los. Doodeng vond ik het.quote:
Dacht ik ook eerst, maar omdat het niet bij 1 plek is twijfel ik daar aan. Ik heb mijn schoenen nu uit, ga even opletten of het dan minder is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zit er toch ergens een draadje los. Ik had het bij de vaatwasser, kreeg echt schokken als ik de deur alleen maar aanraakte. Was ook een draadje los. Doodeng vond ik het.
Meskien een draadje los bij jouquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dacht ik ook eerst, maar omdat het niet bij 1 plek is twijfel ik daar aan. Ik heb mijn schoenen nu uit, ga even opletten of het dan minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |