Mja warme melk erbij maakt alle koffie lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ah
[..]
senseo vind ik echt niet lekkerik heb gewoon oploskoffie hoor.. dus mn koffie zelf is bagger maar is te duur
![]()
Maar maakt ook niet echt uit als je 50% melk doet denk ik![]()
![]()
Enkel op werk espresso![]()
eckte koffie
Die ga ik maar eens checken binnenkortquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ah
[..]
senseo vind ik echt niet lekkerik heb gewoon oploskoffie hoor.. dus mn koffie zelf is bagger maar is te duur
![]()
Maar maakt ook niet echt uit als je 50% melk doet denk ik![]()
![]()
Enkel op werk espresso![]()
eckte koffie
true true :d heb je gehoord dat kaneel en lokje Rodin tot leukste kat hebben vernoemd?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja warme melk erbij maakt alle koffie lekker
KUT, ik wil ook maar te lui om nog te gaan en straks hebben ze hem hier niet wehhhhquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Die ga ik maar eens checken binnenkort
Hoop nu dat er zo'n bubblicious kauwgom smaakje aan zit
ja maar jij bent een gekkiequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog steeds niet geleerd koffie lekker te vinden.
Hmmm, 't is cranberry met andere berries smaak lees ik nuquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true true :d heb je gehoord dat kaneel en lokje Rodin tot leukste kat hebben vernoemd?![]()
![]()
[..]
KUT, ik wil ook maar te lui om nog te gaan en straks hebben ze hem hier niet wehhhh
[..]
ja maar jij bent een gekkie
Gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nee kan niet meer, doe ik wel eens omdat gratis pick up en boodschappen kost giga veel tijd. Heb dat nu 3 of 4 keer gedaan.. maar ga donderdag tot maandag kamperenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm, 't is cranberry met andere berries smaak lees ik nu
Bestel 'm online!
Zoiets zullen ze toch wel bij de Aldi ofzo hebben?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
maar niemand weet een goedkope versie van de AA drink nee?!!?!?!
ik ook niet en ik ben daar heel blij meequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze toch wel bij de Aldi ofzo hebben?
's Ochtends altijd zoveel mensen die koffie 'moeten' drinken, zo bijzonder vind ik dat. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ben daar heel blij mee
Hoezo wil je dat danquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
maar niemand weet een goedkope versie van de AA drink nee?!!?!?!
Is van River volgens mij. Waren eerder altijd blauwe flesjes dacht ik. Maar 't smaakt niet als AAquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Vraag me alleen niet naar het merkje.
Watjes hequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
's Ochtends altijd zoveel mensen die koffie 'moeten' drinken, zo bijzonder vind ik dat. :$
Nee was echt net AAquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is van River volgens mij. Waren eerder altijd blauwe flesjes dacht ik. Maar 't smaakt niet als AA
Wellicht Belgie jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat goedkoper?
[..]
van de aldi? In Nederland? Niet Belgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |