Je mag wel een iets andere toon aanslaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil 'ie een sequel maken met FOK!kers voor Ernst Bobbie & De rest of zo?
Etsu?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn was bijna vergeten dat ik morgen bij een FOK!ker op bezoek ga.
ga je dan ook steeds vertellen dat je wil afvallen terwijl je 20 pils achterover tikt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt niet uit met wie het is, kan gezellig zat worden toch?
Kampvuurtje in de avond, biertjes erbij.
Nee mag niet, ik teken bezwaar aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:13 schreef McGrath het volgende:
Ik kom alleen als ik in een tentje met Ober mag.
We wilde graag met een groepje ergens heen, Nederland is niet echt een vakantie vind ik. En iets als Frankrijk of Spanje is voor een midweek gelijk te duur.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:13 schreef Matip het volgende:
hoe kun je op het idee komen om met 5 vrienden naar de ardennen te gaandaar gaan alleen gepensioneerden en van die geitenharen wollen sokken mensen heen toch
genoeg beweging bij het achterover tikken hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je dan ook steeds vertellen dat je wil afvallen terwijl je 20 pils achterover tikt?
Lekker stappen met z'n vijven - allemaal natuurlijk wel gehuld in een identieke The North Face-jas - door de heuvels en langs de sparren van de Ardennen. Wie wil dat nu niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:13 schreef Matip het volgende:
hoe kun je op het idee komen om met 5 vrienden naar de ardennen te gaandaar gaan alleen gepensioneerden en van die geitenharen wollen sokken mensen heen toch
mar je betaald 4 euro per maand en kunt dan die 15-20 ea-spellen gratis spelen? that's it?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb het niet en hecht meer waarde aan fysieke aankopen omdat ik mijzelf aftrek op hoesjes maar als je veel tijd hebt om die games te spelen dan is het dat wel waard.
Heel weekend is wel een beetje duur gelijk hè.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maakt niet uit met wie het is, kan gezellig zat worden toch?
Kampvuurtje in de avond, biertjes erbij.
Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets andere toon aanslaan.
Dat geloof ik ja. Maar die verleden tijd, dat is waar ik op doel.quote:
Gelukkig, hoef ik niet naar een KLB meet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mag niet, ik teken bezwaar aan.
zou bril met sterke glazen dragen als ik jou wasquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga al met hen op roadtrip dus ja.
ja, en per biertje word ik steeds aanhankelijker, totdat ik in je oor liedjes over overgewicht loop te lallen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je dan ook steeds vertellen dat je wil afvallen terwijl je 20 pils achterover tikt?
dus je wil niet met mij naar texel? dat zeg je eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel weekend is wel een beetje duur gelijk hè.
Lulde eigenlijk een beetje, stiekem was dat met vrienden en vrienden van vrienden.
Ja volgens mij wel.. Als je snel bent uitgekeken op spellen is het wat dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mar je betaald 4 euro per maand en kunt dan die 15-20 ea-spellen gratis spelen? that's it?
En rape alarm meequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou bril met sterke glazen dragen als ik jou was
Succesquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Matig nu moet ik weer naar de supermarkt!
ik begin al met pakkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja, en per biertje word ik steeds aanhankelijker, totdat ik in je oor liedjes over overgewicht loop te lallen.
Ja, ik ben nou geen kind meer nee :squote:Op zaterdag 30 april 2016 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja. Maar die verleden tijd, dat is waar ik op doel.
Ik ga over 2 uurtjes wel, zie net dat het nog vroeg is. Nog even wat was opvouwen en wasgoed in de machinequote:
kquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga over 2 uurtjes wel, zie net dat het nog vroeg is. Nog even wat was opvouwen en wasgoed in de machine
Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de, wasmasjienquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga over 2 uurtjes wel, zie net dat het nog vroeg is. Nog even wat was opvouwen en wasgoed in de machine
zal binnenkort eens maandje kijken danquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. Als je snel bent uitgekeken op spellen is het wat dan.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef JimmyDean het volgende:
Braddie is de enige hier die echt zou gaan.
Eerst een x een drankje in de Stairway, dan kunnen we daarna altijd nog zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je wil niet met mij naar texel? dat zeg je eigenlijk?
Als je maar niet gaat rijden, dan worden er dadelijk dashboard-filmpjes van jou en je auto gemaakt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja, en per biertje word ik steeds aanhankelijker, totdat ik in je oor liedjes over overgewicht loop te lallen.
hou niet van utrechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst een x een drankje in de Stairway, dan kunnen we daarna altijd nog zien.
Ik zal nooit met drank op achter het stuur kruipenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat rijden, dan worden er dadelijk dashboard-filmpjes van jou en je auto gemaakt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de, wasmasjien
25 voor een heel jaar is niet duur voor zo veel games, ook niet als ze er dingen als de nieuwe FIFA in doen, als dat je ding is dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal binnenkort eens maandje kijken dan
Zegt'ie in het begin nou Jonkooooo?quote:
klopt en ja speel wel fifaquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
25 voor een heel jaar is niet duur voor zo veel games, ook niet als ze er dingen als de nieuwe FIFA in doen, als dat je ding is dan.
Kijk eens even. En daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zal nooit met drank op achter het stuur kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk eens even. En daar heb je helemaal gelijk in.HahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil wel een slag om de arm houden en evt daarna de boot terug kunnen nemen zonder dat je beledigd bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dan zijn we er al hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |