Ik weet niet, klinkt heel erg treurig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Om gevoelens niet te krenken ofzo
Wheheh moet je ook niet doen neequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, klinkt heel erg treurig.
Zou sowieso de moeite niet nemen, dan moet ik dat jaren gaan volhouden, ja dag.
Sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..], denken dat ik seks heb met pubers, bitch please
Ik heb het overigens over eerste paar keer seks met mensen, na paar keer kan er gewoon lang gesekst worden gelukkig.
[..]
weet al niet meer
Je weet hoe veel vrouwen uberhaupt moeite hebben met klaar komen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Divje het volgende:
Wat ben je voor man als je een vrouw niet kan laten komen bij 't beffen?
'quote:
I know. Daarom zei ik 'tquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe veel vrouwen uberhaupt moeite hebben met klaar komen?
Ik ga er van uit dat je dat niet weet want dan is deze opmerking namelijk gewoon stom
Nee ik bedoel ik leer iemand kennen, we hebben seks.. Eerste keer seks komt diegene tering snel klaar, dat is echt bijna altijd zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry
Bedoel je dan de eerste keer op een dag? Of wordt het gewoon steeds minder lekker als je vaker sekst met iemand
Ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet hoe veel vrouwen uberhaupt moeite hebben met klaar komen?
Ik ga er van uit dat je dat niet weet want dan is deze opmerking namelijk gewoon stom
Nou geloof maar dat ze bestaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Of ik moet het faken niet herkennen
hehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ik leer iemand kennen, we hebben seks.. Eerste keer seks komt diegene tering snel klaar, dat is echt bijna altijd zo.
Dan ga ik nog twintig keer seksen met diegene, en dan is het nog net zo lekker maar niet zo tyfus spannend en geil zoals op het begin. Ja soms net zo geil trouwens
WEET IK VEEL. Vraag het aan die mannen, niet aan mij. Zij komen zo snel klaar;'(
Ja dat zal vast algemene kennis bij kerels zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Sowiesoals je al weet dat vrouwen doorgaans lastiger een orgasme krijgen hoef je je toch ook niet gekrenkt te voelen? :")
hahahahaha, dat laatste. Sowieso..quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Of ik moet het faken niet herkennen
Mag het hopen jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zal vast algemene kennis bij kerels zijn
Gay.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Al was ik sowieso nooit een bef-fan. Ik vind het gewoon niet echt chill
Gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Al was ik sowieso nooit een bef-fan. Ik vind het gewoon niet echt chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |