Care je lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:25 schreef Chai het volgende:
Gewoon roofbouw en de aarde vernietigen zodat de generaties na ons op verschrikkelijke manier uitsterven. #yolo
Je kunt ook wat zeggen zonder te praten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hij communiceert maar hij zegt niks
door deze mentaliteit wordt het idd alleen maar erger en erger.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bespaar ze de toekomst die ze te wachten staat. het wordt alleen maar erger en erger. en daarnaast wil ik gvd gewoon lekker eten
Waarom moet jij altijd deze kaart trekken als je gefrustreerd raakt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lol en dat moet de volgende generatie onderwijzen
geen wonder dat de wereld langzaamaan verkankert
Maar goed, je kunt daarentegen niet gezellig met al die moedertjes in OUD babbelen over de nieuwe maxi cosi met een wel erg schattig en hippe print.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bespaar ze de toekomst die ze te wachten staat. het wordt alleen maar erger en erger. en daarnaast wil ik gvd gewoon lekker eten
waarom niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd deze kaart trekken als je gefrustreerd raakt?
zeggen is het mondeling mededelen van iets, dus tenzij hij vocaroo's plaatst typt hijquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt ook wat zeggen zonder te praten.
Ik vind jou bijvoorbeeld
Nu praat ik niet, maar ik zeg wel iets.
Nee, dat is praten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeggen is het mondeling mededelen van iets, dus tenzij hij vocaroo's plaatst typt hij
omdat het jou niet goed uitkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat het bijzonder triest en zwak is.
ik kijk niet weg, ik doe juist iets. jeezus man jij kijkt weg. heel egoistisch van je dat je de mensen honderden jaren later ellende gunt. DOE eens iets hieraan, EET zoveel als je maar kuntquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
door deze mentaliteit wordt het idd alleen maar erger en erger.
lekker wegkijken en hopen dat er niets is als je doodgaat
en dit komt van de persoon af die ''HAHAHA JIJ BENT MAAGD EN IK NIET HAHAHA'' typtquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat het bijzonder triest en zwak is.
welke reactie? verkankert? kankeren is gewoon een woordd hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Reactie weggehaald, houden we het een beetje normaal en vriendelijk HZAW?
o nog een extra voordeelquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, je kunt daarentegen niet gezellig met al die moedertjes in OUD babbelen over de nieuwe maxi cosi met een wel erg schattig en hippe print.
Maagd gespotquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dit komt van de persoon af die ''HAHAHA JIJ BENT MAAGD EN IK NIET HAHAHA'' typt
hypocrisie weet je ook best veel vanaf
In bepaalde context is het anders best persoonlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke reactie? verkankert? kankeren is gewoon een woordd hoor
En sommige woorden hebben meerdere betekenissen. Zoals het woord "zeggen"quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is bijna alsof sommige woorden dezelfde betekenis hebben
Och, ik doe tenminste wat nuttigs met mijn leven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dit geeft les aan de toekomst, jeetje
Kankerhoer is ook een woord, maar dat maakt het niet gelijk fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke reactie? verkankert? kankeren is gewoon een woordd hoor
weer een persoonlijke aanval van iemand die altijd jankt als hij persoonlijk wordt aangevallen, jeetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Och, ik doe tenminste wat nuttigs met mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |