Moet ik nog zien ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ken hem alleen onder deze naam
heb echt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 30 april 2016 04:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb gewoon echt geen concentratie voor films. Ga ook nooit meer naar bios eigenlijk.
Niks mis mee.quote:
Nou...quote:
Als jij het niet doet, dan een ander wel. En jullie SC. Een SC is niet van iemand hoor. Als dat wel het geval is, dan moet de SC dicht want dan is er iets mis gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:39 schreef deadprez het volgende:
ik zit hier wel echt jullie hele sc vol te spammen trouwensexcuses
Whehehe. Ach ja, ik snap dan weer niet dat sommige mensen weinig interesse in muziek hebben.quote:
Is echt heel vet. Meeste acteurs zijn ook van die kutmarokaantjes uit de achterbuurten van Parijs die hierdoor carriere hebben kunnen makenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ziet er wel interessant uit als ik het zo zie op IMDB. Ga ik checken. [ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij het niet doet, dan een ander wel. En jullie SC. Een SC is niet van iemand hoor. Als dat wel het geval is, dan moet de SC dicht want dan is er iets mis gegaan.
Dat was toch die film dat de hoofdpersoon zo'n chick dagen vastgebonden in zijn huis liet liggen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:37 schreef deadprez het volgende:
Spun (2002) - IMDb
Dit is overigens wel mijn all time favoriet denk ik. Beetje Requiem for a Dream maar dan een stuk luchtiger, maar toch fucking realistisch gedaan.
Als ik het zo lees op imdb klinkt het ook alsof extreemrechts die film eens moet kijken voor een wat genuanceerder beeld dan 'Marokkaan = crimineel want is gwn zo.'quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is echt heel vet. Meeste acteurs zijn ook van die kutmarokaantjes uit de achterbuurten van Parijs die hierdoor carriere hebben kunnen maken
Weet nog dat NL 3 hem uitzond tijdens die massale rellen en autofikken in parijs enzo. Tijdens de film dacht ik hoe de fuck hebben ze dit zo snel gemaakt. Maar was toen al 10 jaar oud ofzo. Politici moeten af en toe naar de bios.
jep, onder anderequote:Op zaterdag 30 april 2016 04:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was toch die film dat de hoofdpersoon zo'n chick dagen vastgebonden in zijn huis liet liggen?
The Boondocks (TV Series 2005– ) - IMDbquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog tip voor korte serie voor in het vliegtuig? Max 10 afleveringen ofzo en niet te moeilijk maar gewoon snel wegkijken
11.22.63quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog tip voor korte serie voor in het vliegtuig? Max 10 afleveringen ofzo en niet te moeilijk maar gewoon snel wegkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |