Ik was een tijdje geleden vlak bij de Syrische grens en voelde me uiteraard een enorme held.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die heeft wel lef om daar rond te lopen.
Koens noemt het westen schuldig. Maar Rusland niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef Szura het volgende:
Jazeker worden scholen en ziekenhuizen als opslagplaatsen en lanceerlocaties gebruikt. Koens faalt weer eens om de misdaden van de 'rebellen' te benoemen.
Water is nat.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Koens noemt het westen schuldig. Maar Rusland niet.
Baudet vindt Assad wel een nette man.
Ik vind je ook ergens wel een punt hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom niet? Veel van de zaken waar zo'n verdrag potentieel impact op heeft zoals voedselveiligheid, dierenwelzijn, mogelijke economische effecten, enzovoort gaan Trudy en Hein ook gewoon aan.
Niet te geloven hoe deze gast op zichzelf geilt. Ja, in zekere zin ben ik er ook jaloers op, want het kan jezelf veel goeds brengen, maar bij mij wekt het zo veel irritatie op.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen al hierom kun je hem alleen maar haten
[ afbeelding ]
Trudy en Hein hebben vast meer vertrouwen in de Europese normen voor voedselveiligheid.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Maar is dat een reden om Trudy en Hein er ook over te laten beslissen?
Is dat ook al op RTL gestopt ja? Dat heb ik gemist danquote:
Ivorenmand voor je.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niet dat er nog een ivoormarkt is.
Sympathiek figuur vind ik het, heb ook wel andere programma's met/over/van hem gezienquote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan de man die z'n grappen van de autocue afleest?
Laatste seizoen zonder Raoul en Thomas was ook erg matig.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat ook al op RTL gestopt ja? Dat heb ik gemist dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |