Hij kan dat heel goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan de man die z'n grappen van de autocue afleest?
Het wordt wel minder ja, eensquote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Laatste seizoen zonder Raoul en Thomas was ook erg matig.
Die misdaden vallen een beetje in het niet bij een president die zijn eigen bevolking in een belegerde stad bombardeert.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:29 schreef Szura het volgende:
Jazeker worden scholen en ziekenhuizen als opslagplaatsen en lanceerlocaties gebruikt. Koens faalt weer eens om de misdaden van de 'rebellen' te benoemen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef hmmmz het volgende:
Biljartballen waren vroeger gemaakt van ivoor.
Net als Irak en Iran
Daar staat ook een 'i' voor.
Ik heb een ivoren peniskoker en draag hem nu. Sindsdien veel vrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niet dat er nog een ivoormarkt is.
De iPhone is ook van ivoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef hmmmz het volgende:
Net als Irak en Iran
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb een ivoren peniskoker en draag hem nu. Sindsdien veel vrouwen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:34 schreef hmmmz het volgende:
Net als Irak en Iran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een schotel in je lip?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ebony & Ivory, goede combinatie.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die misdaden maakt de oppositie zich ook schuldig aan in Aleppo. Schieten al weken met zelfgefabriceerde rommel op woonwijken. Maar dat hoor je niet in de media, past niet in het verhaaltje van de 'gematigde rebellen'.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Die misdaden vallen een beetje in het niet bij een president die zijn eigen bevolking in een belegerde stad bombardeert.
Maar misdaden blijven misdaden.
Assad heeft het meeste slagkracht, IS heeft geen luchtmacht.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Die misdaden maakt de oppositie zich ook schuldig aan in Aleppo. Schieten al weken met zelfgefabriceerde rommel op woonwijken. Maar dat hoor je niet in de media, past niet in het verhaaltje van de 'gematigde rebellen'.
Dus? De hypocrisie is stuitend.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Assad heeft het meeste slagkracht, IS heeft geen luchtmacht.
Ik moet zeggen, ik woon hier midden tussen de terroristen en andere moslims, maar nergens last vanquote:
Nee integendeelquote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Al-Jazeera is toch geen Islamitisch-radicale zender oid?
Klopt, maar mensen denken van welquote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Is gewoon een pro-westerse propagandazender.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Wij van de SCF waren al veel eerder hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Islamitische kansenpareltjes met hun aangeleerde jodenhaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |