Ik hoop dat het eindelijk een keer 40 graden wordt. Zijn we daar ook weer vanafquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:29 schreef Copa het volgende:
Ik hoop dat de zomer weer zo heet wordt als afgelopen begin juli toen het kwik tegen de 40 graden uitkwam. Heerlijk was dat.
Niet in Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:29 schreef RRuben het volgende:
Het kan ook 40 graden worden, -10 zelfs!!!
Heerlijk is dat joh. Hoe warmer hoe beter. Zeker als je niet hoeft te werken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het eindelijk een keer 40 graden wordt. Zijn we daar ook weer vanaf
Vind ik ook. Kan niet heet genoeg wordenquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef Copa het volgende:
[..]
Heerlijk is dat joh. Hoe warmer hoe beter. Zeker als je niet hoeft te werken.
Eenschquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:44 schreef LompeHork het volgende:
Doe mij maar gewoon rond het vriespunt, heet weer in Nederland vind ik maar niets, veel te vies vochtig.
Ha, goeie grap van hemquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:18 schreef Copa het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het kan, niet dat het gaat gebeuren.
Die insecten is idd een groot nadeel van de zomerquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef Hochwinter het volgende:
Jammer.![]()
20 graden is nog net te doen, maar het is natuurlijk een opmars naar die alles verziekende benauwdheid die ons de komende maanden weer te wachten staat.Inclusief schaars geklede tokkies en een overvloed aan insecten.
Ja, en het zijn niet eens de muggen/wespen waar ik last van heb, maar meer insectenzwermen in het algemeen. Ik fiets erg veel, en als het warm is en je fiets door de polder moet je echt door je neus ademen omdat je anders allerlei van die kleine insecten in je mond krijgt, daarbij krijg je zo ook regelmatig in je ogen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Die insecten is idd een groot nadeel van de zomer
Ik fiets ook redelijk veel en daar erger ik mij inderdaad ook wel aan. Die zwermen irritate knake beesten. Van die vage zwartenquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ja, en het zijn niet eens de muggen/wespen waar ik last van heb, maar meer insectenzwermen in het algemeen. Ik fiets erg veel, en als het warm is en je fiets door de polder moet je echt door je neus ademen omdat je anders allerlei van die kleine insecten in je mond krijgt, daarbij krijg je zo ook regelmatig in je ogen.
Er zijn ergere dingen, maar het is wel zeer onaangenaam.
Je snapt hem al lees ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:19 schreef aloa het volgende:
[..]
leg even uit wat je bedoelt.
Ik snap je niet
Juist vorig jaar juli toen het kwik tegen de 40 graden kwam ging ik rondjes door de stad fietsen en zag ik overal volle terrasjes en parken. Verder lekker benauwd met een ventilator op m'n kamer chillen en des nachts niet kunnen slapen vanwege de hitte waardoor in elke nacht tot 04:09 opbleef.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:21 schreef Hochwinter het volgende:
Jammer.![]()
20 graden is nog net te doen, maar het is natuurlijk een opmars naar die alles verziekende benauwdheid die ons de komende maanden weer te wachten staat.Inclusief schaars geklede tokkies en een overvloed aan insecten.
Vooral mond dicht op de fietsquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:25 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ja, en het zijn niet eens de muggen/wespen waar ik last van heb, maar meer insectenzwermen in het algemeen. Ik fiets erg veel, en als het warm is en je fiets door de polder moet je echt door je neus ademen omdat je anders allerlei van die kleine insecten in je mond krijgt, daarbij krijg je zo ook regelmatig in je ogen.
Er zijn ergere dingen, maar het is wel zeer onaangenaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |