Toen het niet lukte en Tormund de brandstapel al genoemd was, zag ik m'n azor ahai theorie echt waar worden, maar D&D dachten "fuck het iedereen weet dat hij wakker gaat worden lets get it over with"quote:Op maandag 2 mei 2016 10:45 schreef Tjik het volgende:
Prachtig ook hoe iedereen diepgaande theorieën had over zijn resurrectie en dat het gewoon zo simpel ging!
Ja en juist omdat iedereen dacht dat het gerekt zou worden, kwam het nu al. Was echt in shock. Ik dacht nou; ze gaan het Mel vragen en dan lukt het heus niet meteen. Prachtig juist hoe je alsnog verrast wordt.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen het niet lukte en Tormund de brandstapel al genoemd was, zag ik m'n azor ahai theorie echt waar worden, maar D&D dachten "fuck het iedereen weet dat hij wakker gaat worden lets get it over with"
Vond het eerlijk gezegd totaal voorspelbaar. Ik denk als we een poll hadden gehouden dat 90% wel zou gokken dat Jon terugkwam.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:59 schreef Tjik het volgende:
[..]
Ja en juist omdat iedereen dacht dat het gerekt zou worden, kwam het nu al. Was echt in shock. Ik dacht nou; ze gaan het Mel vragen en dan lukt het heus niet meteen. Prachtig juist hoe je alsnog verrast wordt.
Dan had het als nog fout kunnen gaan, persoonlijk had ik verwacht dat ze Thoros of Myr er bij hadden gehaald en dat het moment pas een paar afleveringen later zou plaats vinden. Zo vroeg had niemand het verwacht denk ik!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze hadden Jons lijk al veel te veel screentime gegeven om er niet nog iets mee te doen.
Daarbij vroeg baas Davos aan Meli of ze dat wilde doen.
Thoros of Myr werd er al bijgehaald door Carice. Ze kunnen dat lijk ook moeilijk daar weken laten liggen. Dan zou het verbrand moeten worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan had het als nog fout kunnen gaan, persoonlijk had ik verwacht dat ze Thoros of Myr er bij hadden gehaald en dat het moment pas een paar afleveringen later zou plaats vinden. Zo vroeg had niemand het verwacht denk ik!
Als je dit niet verwacht had, dan is er wel iets mis met jequote:Op maandag 2 mei 2016 11:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de meesten dit verwacht hadden, maar misschien overschat ik mensen.
Ja ben het er ook mee eens dat ze natuurlijk eerst wat andere verhaallijnen hadden kunnen tonen en het misschien dan tot aflevering 3 of 4 konden rekken. Maar in het Noorden kon het verhaal gewoon niet veel verder zonder Jon.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je dit niet verwacht had, dan is er wel iets mis met je![]()
Had alleen de manier en het tijdstip niet zo verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Mike op 02-05-2016 14:53:50 ]
Dat hij terugkwam ja. Maar in afl 2 al.. neequote:Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd totaal voorspelbaar. Ik denk als we een poll hadden gehouden dat 90% wel zou gokken dat Jon terugkwam.
Als je onvoorspelbaar wilt kun je beter naar het Dorne plot kijken.
Of die Euron.
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Tjik het volgende:
Donder nou toch allemaal eens op met trailers en previews etc bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is pas 100x gezegd, op zich kan je dan eindelijk wel eens ophouden met die teringzooi
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 02-05-2016 14:54:00 ]Laffe huichelaar
Stel je niet zo aan man, ga gewoon weg uit dit topic of kijk die 30 seconde.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder nou toch allemaal eens op met trailers en previews etc bespreken.
Is pas 100x gezegd, op zich kan je dan eindelijk wel eens ophouden met die teringzooi
Mag je naast theorieën ook geen trailers bespreken hier?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donder nou toch allemaal eens op met trailers en previews etc bespreken.
Lijkt me wel het is toch gewoon uitgezonden.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag je naast theorieën ook geen trailers bespreken hier?
Trailers bespreken in spoilers is al járen de regel, in dit forum. Echt, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag je naast theorieën ook geen trailers bespreken hier?
Theorieën mogen ook niet in een spoiler.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trailers bespreken in spoilers is al járen de regel, in dit forum. Echt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Is de aflevering uitgezonden? Dan mag alles wat in de afleveringen gezien is, inclusief speculaties eromheen, buiten spoilers.
Is het iets wat nog niet is uitgezonden? Previews, gelekte foto's van opnames, bevestigde plots, dan in een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |