abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161866586
Omg ik heb nog nooit zoveel spanning gevoeld bij een serie als toen Melisandre aan de slag ging. Ik zat bijna te janken toen zijn ogen opengingen. AAAAAAAAAAH holy shit *O* *O* *O* *O*
pi_161866588
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
I knew it! Jon Snow Targaryen O+
ftfy
pi_161866639
Prachtig ook hoe iedereen diepgaande theorieën had over zijn resurrectie en dat het gewoon zo simpel ging!
pi_161866661
Ik vind het vooral fijn dat het tempo lekker weer hoog ligt in vergelijking met vorige 2 seizoenen _O_

SNOWBOWL >:)
pi_161866845
_O_ _O_ _O_

Heerlijke aflevering, voor als nog is de start van het nieuwe seizoen echt perfect geweest :7

Ramsay Bolton maakt zich met de week populairder. Dat de vrouw+kind van z'n vader onveilig waren had ik wel verwacht, maar dat hij zo makkelijk Roose zou vermoorden zag ik niet aankomen :o Ben benieuwd of er nog mensen gaan vallen over het feit dat hij een moeder en pas geboren baby voert aan z'n honden _O-
pi_161866847
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:45 schreef Tjik het volgende:
Prachtig ook hoe iedereen diepgaande theorieën had over zijn resurrectie en dat het gewoon zo simpel ging!
Toen het niet lukte en Tormund de brandstapel al genoemd was, zag ik m'n azor ahai theorie echt waar worden, maar D&D dachten "fuck het iedereen weet dat hij wakker gaat worden lets get it over with"
pi_161866886
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Toen het niet lukte en Tormund de brandstapel al genoemd was, zag ik m'n azor ahai theorie echt waar worden, maar D&D dachten "fuck het iedereen weet dat hij wakker gaat worden lets get it over with"
Ja en juist omdat iedereen dacht dat het gerekt zou worden, kwam het nu al. Was echt in shock. Ik dacht nou; ze gaan het Mel vragen en dan lukt het heus niet meteen. Prachtig juist hoe je alsnog verrast wordt.
pi_161866951
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:59 schreef Tjik het volgende:

[..]

Ja en juist omdat iedereen dacht dat het gerekt zou worden, kwam het nu al. Was echt in shock. Ik dacht nou; ze gaan het Mel vragen en dan lukt het heus niet meteen. Prachtig juist hoe je alsnog verrast wordt.
Vond het eerlijk gezegd totaal voorspelbaar. Ik denk als we een poll hadden gehouden dat 90% wel zou gokken dat Jon terugkwam.

Als je onvoorspelbaar wilt kun je beter naar het Dorne plot kijken.
Of die Euron.
pi_161866977
Nou toen iedereen wegliep uit de kamer dacht ik echt, FUUUUUUU. Maar toen bleven ze focussen op Jon en z'n wolf en dacht ik, zal het, zal het.... en jawel! *O*
Tralalalaaa
pi_161867220
Ze hadden Jons lijk al veel te veel screentime gegeven om er niet nog iets mee te doen.
Daarbij vroeg baas Davos aan Meli of ze dat wilde doen.
pi_161867302
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze hadden Jons lijk al veel te veel screentime gegeven om er niet nog iets mee te doen.
Daarbij vroeg baas Davos aan Meli of ze dat wilde doen.
Dan had het als nog fout kunnen gaan, persoonlijk had ik verwacht dat ze Thoros of Myr er bij hadden gehaald en dat het moment pas een paar afleveringen later zou plaats vinden. Zo vroeg had niemand het verwacht denk ik!
pi_161867357
Nee, ik had aflevering 4 ofzo verwacht. Maar eigenlijk wel blij dat ie nu weer terug is :)
Tralalalaaa
pi_161867360
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan had het als nog fout kunnen gaan, persoonlijk had ik verwacht dat ze Thoros of Myr er bij hadden gehaald en dat het moment pas een paar afleveringen later zou plaats vinden. Zo vroeg had niemand het verwacht denk ik!
Thoros of Myr werd er al bijgehaald door Carice. Ze kunnen dat lijk ook moeilijk daar weken laten liggen. Dan zou het verbrand moeten worden.
Ik denk dat de meesten dit verwacht hadden, maar misschien overschat ik mensen.
pi_161867464
Leuke aflevering wel, een paar leuke wendingen die vroeger kwamen dan verwacht. Hopelijk houden ze dat vol dit seizoen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_161867484
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Ik denk dat de meesten dit verwacht hadden, maar misschien overschat ik mensen.
Als je dit niet verwacht had, dan is er wel iets mis met je :P
Had alleen de manier en het tijdstip niet zo verwacht.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_161867537
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:26 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Als je dit niet verwacht had, dan is er wel iets mis met je :P
Had alleen de manier en het tijdstip niet zo verwacht.
Ja ben het er ook mee eens dat ze natuurlijk eerst wat andere verhaallijnen hadden kunnen tonen en het misschien dan tot aflevering 3 of 4 konden rekken. Maar in het Noorden kon het verhaal gewoon niet veel verder zonder Jon.
Daarbij hoeveel afleveringen zijn er nou nog 18? Hoeveel tijd om te rekken is er dan.
pi_161867874
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 57% gewijzigd door Mike op 02-05-2016 14:53:50 ]
pi_161867939
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vond het eerlijk gezegd totaal voorspelbaar. Ik denk als we een poll hadden gehouden dat 90% wel zou gokken dat Jon terugkwam.

Als je onvoorspelbaar wilt kun je beter naar het Dorne plot kijken.
Of die Euron.
Dat hij terugkwam ja. Maar in afl 2 al.. nee
  maandag 2 mei 2016 @ 11:47:52 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161868003
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Tjik het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder nou toch allemaal eens op met trailers en previews etc bespreken.

Is pas 100x gezegd, op zich kan je dan eindelijk wel eens ophouden met die teringzooi

[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 02-05-2016 14:54:00 ]
Laffe huichelaar
pi_161868044
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is pas 100x gezegd, op zich kan je dan eindelijk wel eens ophouden met die teringzooi
Stel je niet zo aan man, ga gewoon weg uit dit topic of kijk die 30 seconde.
pi_161868271
Voorspelbaar allemaal die scenes rondom Ramsey. :r
pi_161868306
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mag je naast theorieën ook geen trailers bespreken hier? :D
pi_161868490
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lijkt me wel het is toch gewoon uitgezonden.

Of heb ik door een sublimale boodschap die beelden doorgekregen?

Misschien wil Timmmmm wel dat we hier alleen maar plaatjes posten en memen.
pi_161868513
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Trailers bespreken in spoilers is al járen de regel, in dit forum. Echt, zo moeilijk is het allemaal niet.

Is de aflevering uitgezonden? Dan mag alles wat in de afleveringen gezien is, inclusief speculaties eromheen, buiten spoilers.
Is het iets wat nog niet is uitgezonden? Previews, gelekte foto's van opnames, bevestigde plots, dan in een spoiler.
pi_161868582
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Trailers bespreken in spoilers is al járen de regel, in dit forum. Echt, zo moeilijk is het allemaal niet.

Is de aflevering uitgezonden? Dan mag alles wat in de afleveringen gezien is, inclusief speculaties eromheen, buiten spoilers.
Is het iets wat nog niet is uitgezonden? Previews, gelekte foto's van opnames, bevestigde plots, dan in een spoiler.
Theorieën mogen ook niet in een spoiler. _O-Content van trailers e.d. in eeen spoiler is wel zo netjes idd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 12:10:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')