Een van de 5 leukste karakters.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef Baszh het volgende:
Aan de ene kant jammer dat die kut nog steeds niet naar Westeros kan/gaat varen, aan de andere kant zit ze nu weer bij Dothraki en dat zijn toch wel de leukste karakters van de serie.
Cersei is een opportunistische bitchquote:Op zondag 1 mei 2016 22:31 schreef Mr.Major het volgende:
Wat vinden jullie van Cersei?
Sommigen vinden haar dus een diep karakter.
Maar volgens mij is het een dom vrouwpersoon en het enige dat goed is aan haar is dat ze van d'r kinderen houdt... De enige reden dat de profetie uitkomt is volgens mij omdat ze daar andere mensen, in de hoop de profetie te voorkomen, de redenen voor geeft.
Heeft ze mensenkennis? Kennis van politieke spelletjes? Is ze intelligent?
Net zo'n rol als in Judge Dredd. Dat beheerst Lena Headey uitstekendquote:
Volgens mij kan je live kijken met die app (hoop ik ) weet ik niet zekerquote:Op maandag 2 mei 2016 00:15 schreef wieisboos het volgende:
Hoelaat staat die aflevering normaal op HBO Go?
Ja ik ook niet. Dan lig ik wakker en kijk ik het op m'n mobiel. Nu heb ik me voor de tv geïnstalleerd.quote:Op maandag 2 mei 2016 02:44 schreef Loserkid het volgende:
Ik ook, kan toch nooit slapen als ik weet dat t komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 03:58 schreef Jasonjj90 het volgende:
Lijkt mij beter het binnen een spoiler te plaatsen, voor de latere kijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EURON GREYJOY!!!!!![]()
![]()
Hoezo dat, aflevering is geweest dan is het geen spoiler meer, degene die het nog niet gezien hebben moeten maar wegbijven.quote:Op maandag 2 mei 2016 04:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij beter het binnen een spoiler te plaatsen, voor de latere kijkers
Iedereen weet inmiddels wel dat je hier pas moet kijken als je de ep gezien hebt.quote:Op maandag 2 mei 2016 04:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij beter het binnen een spoiler te plaatsen, voor de latere kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |