Of fappen op de sandsnakes.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:32 schreef Infection het volgende:
'Fappen op Daenerys' had trouwens een betere titel geweest.
Dorne zit zo slecht in mekaar dat zelfs mijn penis het niet kan waarderenquote:
alsof het ook maar iets uitmaakt waar je op ruktquote:
deze scenario lijkt niet zo heel vergezocht vind. ik denk dat de tragiek mooi zou zijn als cersei zelf op de een of andere manier tommen afmaakt of af laat maken. dat zou smullen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:34 schreef King_Merc het volgende:
Wat als Cersei een trial by combat wilt en zombie mountain als haar champion kiest ? En Tommen (die geen vertrouwen heeft en zich "belazerd" voelt door Cersei ) werpt zich op voor de sparrows als Champion ,
Hoe fucked up zou Cersei dan zijn ? XD
quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dorne zit zo slecht in mekaar dat zelfs mijn penis het niet kan waarderen
Bedankt man. Je druk maken om tt's.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
alsof het ook maar iets uitmaakt waar je op rukt![]()
daarnaast wil ik wel mijn beklag doren over de TT, hoewel ikzelf de eerste Fappen op de Starkzusjes TT had geopend als een ofseason gag, vind ik het toch wel fijn dat we tijdens het seizoen TTs hebben met mooie quotes uit de ep en er zijn er altijd zat, id like some mutton was een mooie bv
ik maak me druk om de kwaliteit van de serie te benadrukken. dit kan middels een goede quote in de TTquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bedankt man. Je druk maken om tt's.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als iedereen er naast zitSnap sowieso heel die hype om john snow niet zo
rickon was naar de umbers en ik meen dat de umbers nu gelieerd zijn met de boltons, dus hmmm, maar ik verwacht hem wel dit seizoen iigquote:
kutwijf ja! maar lekker ookquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind ik die Ellaria Sand een kutwijf zeg.
En ze is nog lelijk ook met haar lange nek
cijfers en lettersquote:
Ik vraag me altijd af waarom je een serie zou kijken met een camera op je gerichtquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:50 schreef Aristoteless het volgende:
Deze is leuker dan alle red wedding reactions bij elkaar
voor aandacht?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom je een serie zou kijken met een camera op je gericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |