Hier ben ik het ook wel mee eens. Zijn er in die kutstad genoeg en hoewel er misschien geen aanleiding is, is het grootste deel niet onschuldig dus...quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen: incidentje! Want dit gebeurt bij lange na niet zo vaak als omgedraaid.![]()
Maar voor de rest vind ik het altijd laf en walgelijk als mensen dan weer de zwakkeren pakken. Wees dan gewoon een echte vent en pak die figuren waar je zo'n hekel aan hebt. De kerels dus.
Een zionistisch complot om de haat tussen moslims en Feyenoorders aan te wakkeren. Iedereen weet dat Feyenoorders een hekel hebben aan Joden!quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Duidelijk een islamitisch complot om de Feyenoord supporter in een kwaad daglicht te zetten.
Joodse kerels?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen: incidentje! Want dit gebeurt bij lange na niet zo vaak als omgedraaid.![]()
Maar voor de rest vind ik het altijd laf en walgelijk als mensen dan weer de zwakkeren pakken. Wees dan gewoon een echte vent en pak die figuren waar je zo'n hekel aan hebt. De kerels dus.
Tip voor de volgende keer: mond houden als je niets intelligents kunt bedenken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef dimmak het volgende:
Tsja, wat moet ik hier van zeggen?
Feyenoord supporters
Precies,die Feijenoordsupporters kunnen vast geen stageplaats vinden en ze voelen zich tweederangs burgers dan krijg je dit soort incidenten..quote:
wegkijken kan maar 1 kant opquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wacht even op verificatie van dit verhaal voordat ik uitspraken ga doen.
Ik moet helaas wel een beetje denken aan al die topics over ''incidenten'' met onze kansenparels, waar we ook de bekende wegkijkers hebben.
Kan dat nu ook of ben je dan meteen een racist. Is maar een klein groepje supporters. Die bronTS
*
*naar goed voorbeeld, niet inhoudelijk maar op de man of bron spelen.
Alle blanken zijn racisten !quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
wegkijken kan maar 1 kant open je bent een racist, alleen al omdat je blank bent. Verder maakt het dus ook niet meer uit wat je zegt.
Dus; lekker, moet ze haar bakkes maar houden. Thuis krijgt ze ook klappen als ze haar knoflookbakkes open trekt. Feyenoorders die zich aanpassen aan een andere cultuur, wie had dat ooit gedacht?
Bron ook te vinden op tv rijnmond en NOS.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Bron: DutchTurks.....
TS: PSVCL.....
Lijkt me een lulverhaal.
Edit: Als blijkt dat dit waar is en het word bewezen dan stel ik voor om de daders hard aan te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |