Okequote:Op vrijdag 29 april 2016 17:59 schreef Richestorags het volgende:
Geen beelden, hoofddoek afgetrokken en als bonus dochters mishandeld, DENK dat het voor waar aanneemt. Ik zeg hoax.
Tering bijdehand.quote:waarop de vrouw antwoordde ‘Ik ben een mens, geen dier, ik heb een mond en geen bek’.
http://nos.nl/artikel/210(...)-feyenoord-fans.htmlquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:01 schreef MPC60 het volgende:
Heb je ook een andere bron of blijft het bij dit? Als dit namelijk echt gebeurd was dan had je nu allang de social media vol gehad met filmpjes van andere mensen In de bewuste tram.
Dat zal i.v.m. de privacy voorlopig wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:03 schreef PSVCL het volgende:
Altijd vrouwen en kinderen, hopelijk worden hun gezichten openbaar gemaakt
Politie schijnt volgens het artikel van de NOS de camerabeelden van de tram te hebben..quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tering bijdehand.Verder duidelijk een hoax, zoals zoveel zogenaamde anti-Islam acties is er nooit bewijs, nooit een filmpje en zijn er nooit getuigen.
Kakkerlakken gonna kak.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef dimmak het volgende:
Tsja, wat moet ik hier van zeggen?
Feyenoord supporters
Ik heb zo'n vermoeden dat ze helemaal geen aangifte kan doen omdat het verhaal niet klopt.quote:De vrouw heeft nog geen aangifte gedaan. ''Dat gebeurt morgen. Uit het onderzoek moet blijken waarover de betrokkenen ruzie hebben gekregen", aldus een woordvoerder van de politie.
Wat een gezeur. Je houdt je bier waar je je bier wilt houden.quote:De vrouw vroeg de man die naast haar stond of hij zijn bier aan de andere zijde wilde houden, nadat ze bij het vertrek van de tram bier over zich heen had gekregen.
Gepaste reactiequote:De man reageerde dat ze ‘haar bek moest houden’
Ze moet eens zo'n grote mond opzetten tegen haar eigen man, dan krijgt ze ook gewoon klappen.quote:waarop de vrouw antwoordde ‘Ik ben een mens, geen dier, ik heb een mond en geen bek’.
Nou ja was het een Nederlandse vrouw dan kan de racismekaart niet getrokken worden..quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:18 schreef Woelwater het volgende:
Ach, was het een Nederlandse vrouw geweest die was gaan zeiken over dat biertje was hetzelfde gebeurd. Wat is de toegevoegde waarde om afkomst en geloof in het bericht te vermelden
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Duidelijk een islamitisch complot om de Feyenoord supporter in een kwaad daglicht te zetten.
Als er had gestaan: de slachtoffers waren lichtgetint, was het geheel in lijn van alle andere topics hier.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:18 schreef Woelwater het volgende:
Ach, was het een Nederlandse vrouw geweest die was gaan zeiken over dat biertje was hetzelfde gebeurd. Wat is de toegevoegde waarde om afkomst en geloof in het bericht te vermelden
Want dat maakt het anders dan tegen een man of zo?quote:
Ja een vrouw sla je niet. Puntquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want dat maakt het anders dan tegen een man of zo?
Waarom spelen er dan geen vrouwen in de eredivisie? of werken er geen vrouwen in de bouw?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn gelijk in dit land.
Ja voor de wet wel ja dat klopt..quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet volgens mevrouw hoofddoek zelf hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Precies. Vrouw moet kinderen baren, schoonmaken. Anders hoer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom spelen er dan geen vrouwen in de eredivisie? of werken er geen vrouwen in de bouw?
zijn niet gelijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:30 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat kunnen ze prima zelf, is geen complot voor nodig
quote:
Nou de NOS meldt het ook hoor..quote:
Ben benieuwd naar de beelden. Laat maar zien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:34 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou de NOS meldt het ook hoor..
Met een beetje mazzel mag die mevrouw ook bij Pauw haar verhaal doen of bij DWDD...
Het is dan ook alleen geloofwaardig als je van jongs af aan in een bepaald geloof en de bijbehorende verhalen bent gemarineerd. Dat maakt dat dit een preek voor eigen parochie is, en zo is het ook bedoeld: het dient om de kudde nog eens op het belang te wijzen van al wala wal bara.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:43 schreef Toefjes het volgende:
Anne als moeder en Anne als Anne Frank klinkt heel anders. Het maakt het niet geloofwaardiger.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit zijn geen ware feyenoordsupporters. In het programmaboekje van Feyenoord staat dat je zulke dingen niet mag doen.
Als het waar is, dan zal dat het idd geweest zijn. Ze worden immers steeds brutaler, de dienaren van Allah.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:44 schreef MrSalazar het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat die turk heeft gezegd of eventueel gevraagd heeft dat/of ie dat bier bij haar vandaan moest/wilde houden omdat het haram is.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Zijn er in die kutstad genoeg en hoewel er misschien geen aanleiding is, is het grootste deel niet onschuldig dus...quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen: incidentje! Want dit gebeurt bij lange na niet zo vaak als omgedraaid.![]()
Maar voor de rest vind ik het altijd laf en walgelijk als mensen dan weer de zwakkeren pakken. Wees dan gewoon een echte vent en pak die figuren waar je zo'n hekel aan hebt. De kerels dus.
Een zionistisch complot om de haat tussen moslims en Feyenoorders aan te wakkeren. Iedereen weet dat Feyenoorders een hekel hebben aan Joden!quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Duidelijk een islamitisch complot om de Feyenoord supporter in een kwaad daglicht te zetten.
Joodse kerels?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
We kunnen nu wel met recht zeggen: incidentje! Want dit gebeurt bij lange na niet zo vaak als omgedraaid.![]()
Maar voor de rest vind ik het altijd laf en walgelijk als mensen dan weer de zwakkeren pakken. Wees dan gewoon een echte vent en pak die figuren waar je zo'n hekel aan hebt. De kerels dus.
Tip voor de volgende keer: mond houden als je niets intelligents kunt bedenken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:56 schreef dimmak het volgende:
Tsja, wat moet ik hier van zeggen?
Feyenoord supporters
Precies,die Feijenoordsupporters kunnen vast geen stageplaats vinden en ze voelen zich tweederangs burgers dan krijg je dit soort incidenten..quote:
wegkijken kan maar 1 kant opquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik wacht even op verificatie van dit verhaal voordat ik uitspraken ga doen.
Ik moet helaas wel een beetje denken aan al die topics over ''incidenten'' met onze kansenparels, waar we ook de bekende wegkijkers hebben.
Kan dat nu ook of ben je dan meteen een racist. Is maar een klein groepje supporters. Die bronTS
*
*naar goed voorbeeld, niet inhoudelijk maar op de man of bron spelen.
Alle blanken zijn racisten !quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
wegkijken kan maar 1 kant open je bent een racist, alleen al omdat je blank bent. Verder maakt het dus ook niet meer uit wat je zegt.
Dus; lekker, moet ze haar bakkes maar houden. Thuis krijgt ze ook klappen als ze haar knoflookbakkes open trekt. Feyenoorders die zich aanpassen aan een andere cultuur, wie had dat ooit gedacht?
Bron ook te vinden op tv rijnmond en NOS.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Bron: DutchTurks.....
TS: PSVCL.....
Lijkt me een lulverhaal.
Edit: Als blijkt dat dit waar is en het word bewezen dan stel ik voor om de daders hard aan te pakken.
Bron ook te vinden op tv rijnmond en NOS.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Bron: DutchTurks.....
TS: PSVCL.....
Lijkt me een lulverhaal.
Edit: Als blijkt dat dit waar is en het word bewezen dan stel ik voor om de daders hard aan te pakken.
Staat nog tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bron ook te vinden op tv rijnmond en NOS.
Politie heeft de beelden veiliggesteld. Dus het is waar
'Feyenoord-aanhangers mishandelen vrouw in tram' http://www.rijnmond.nl/ni(...)ndelen-vrouw-in-tram #rtvrijnmond
Ben je nou serieus of aan het trollen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Bier is wel onderdeel van onze cultuur. Als je daar zo allergisch voor bent vraag ik me af of je wel geïntegreerd bent. Een beetje bier over je heen zo nu en dan daar is toch niets mis mee.
Cultureel erfgoed is dat. Zie bv De Zwarte Cross.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Bier is wel onderdeel van onze cultuur. Als je daar zo allergisch voor bent vraag ik me af of je wel geïntegreerd bent. Een beetje bier over je heen zo nu en dan daar is toch niets mis mee.
Uhm hallo ik zou het ook niet fijn vinden om bier over mij heen te krijgen als ik aan het reizen ben. Ze vroeg gewoon waarschijnlijk op een normale toon of hij zijn bier ergens anders wilde neerleggen, niet dat hij het weg moest gooien of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Betekent dit dat we elke agressie vanuit moslim kant tegen autochtonen ook als racisme kunnen zien, maar dan tegen autochtonen?quote:Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.
"Jij doet bier weg nu, weg bij mij"quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm hallo ik zou het ook niet fijn vinden om bier over mij heen te krijgen als ik aan het reizen ben. Ze vroeg gewoon waarschijnlijk op een normale toon of hij zijn bier ergens anders wilde neerleggen, niet dat hij het weg moest gooien of zo.
Nee.! Zo werkt dat niet dat zijn gewoon incidenten want geen stageplaats etc..quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Betekent dit dat we elke agressie vanuit moslim kant tegen autochtonen ook als racisme kunnen zien, maar dan tegen autochtonen?
hmm.. vage bron inderdaad. Eerst beelden en een fatsoenlijke bron, anders is dit gewoon hoaxig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:59 schreef Richestorags het volgende:
Geen beelden, hoofddoek afgetrokken en als bonus dochters mishandeld, DENK dat het voor waar aanneemt. Ik zeg hoax.
Ik kreeg geen stageplaats enzo vriend ik zweer je wollahquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee.! Zo werkt dat niet dat zijn gewoon incidenten want geen stageplaats etc..
Baseren zich ook op dezelfde bron.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)-feyenoord-fans.html
Hier is een andere bron.
Hahah godverdommequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
"Jij doet bier weg nu, weg bij mij"
Ik snap die man wel.
Geweld is nooit goed te keuren nee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah godverdommenee maar ik ben tegen gebruik van geweld dus nee, al zei ze het zo, alsnog had hij en zijn freunden niet het recht om op zo'n manier kenbaar te maken dat ze niet zo blij waren van haar "jij, bier weg, weg bij mij!!1!" opmerking.
Pure magic dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit zijn geen ware feyenoordsupporters. In het programmaboekje van Feyenoord staat dat je zulke dingen niet mag doen.
Dit is een complot van de Joden.
Laat mij soms beetje srs zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweld is nooit goed te keuren nee.
Wel mooi dat je zo serieus in ging op Dentz
Als ze vroeg om zijn blikje of bekertje bier ergens anders neer te leggen komt dat op hetzelfde neer als weggooien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze vroeg gewoon waarschijnlijk op een normale toon of hij zijn bier ergens anders wilde neerleggen, niet dat hij het weg moest gooien of zo.
Exact. Die lange arm van erdolf zit er weer lekker in en heeft het zelf niet door.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Betekent dit dat we elke agressie vanuit moslim kant tegen autochtonen ook als racisme kunnen zien, maar dan tegen autochtonen?
Hou je bek maar weer jeetje. Over analyzing much.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als ze vroeg om zijn blikje of bekertje bier ergens anders neer te leggen komt dat op hetzelfde neer als weggooien.
Praat dan ook gewoon Nederlands gvdquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek maar weer jeetje. Over analyzing much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |