ik ben blij dat je met de trein en niet met de auto komtquote:
Oh, maar ik kom wel met de auto, over de treinrails.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:01 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben blij dat je met de trein en niet met de auto komt
ik heb geen zin om wekelijks naar het ziekenhuis te gaan om kanker te laten verwijderenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:00 schreef Matip het volgende:
[..]
misschien moet je je eens wat meer in het vlogwereldje gaan begeven
Compilatie-vid van mij dat ik op m'n plaat ga gaat ook vervelen op den duur lijkt me.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen zin om wekelijks naar het ziekenhuis te gaan om kanker te laten verwijderen
Bij dat kioskje man onderaan die trappen.quote:
godverdomme te lui om naar boven te lopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij dat kioskje man onderaan die trappen.
Heb maar een andere knul van 150 kg in elkaar geslagen. ;squote:Op vrijdag 29 april 2016 19:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij dat kioskje man onderaan die trappen.
Nou joepiequote:Op vrijdag 29 april 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Braddie gaat voor me vechten met HPLC
Ja manquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:13 schreef Matip het volgende:
[..]
godverdomme te lui om naar boven te lopen
Trquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen zin om wekelijks naar het ziekenhuis te gaan om kanker te laten verwijderen
Is dit ook waar jij voor gaat met je vlogs?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef MrBradge het volgende:
DUMPERT OP BEZOEK BIJ DE HORSEFIGHTER!!!!
Nee, alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit ook waar jij voor gaat met je vlogs?
Heb die stoel dezelfde avond weer teruggebrachtquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
Bradmeister trekt zijn inboedel gewoon van de stoep
quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb die stoel dezelfde avond weer teruggebracht
Ik had even wat beter moeten kijken, hele onderkant van die stoel was rotDus weer in de Twingo gegooid en teruggereden.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb die stoel dezelfde avond weer teruggebracht
Ik had even wat beter moeten kijken, hele onderkant van die stoel was rotDus weer in de Twingo gegooid en teruggereden.
In mijn studententijd een bank van straat getrokken, zo 1 die uit blokken bestaat, fantastische bank was dat...quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
Bradmeister trekt zijn inboedel gewoon van de stoep
10/10quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In mijn studententijd een bank van straat getrokken, zo 1 die uit blokken bestaat, fantastische bank was dat...
mooi verhaal he
lekker kort
Ik hoop dat er bedwantsen in zatenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In mijn studententijd een bank van straat getrokken, zo 1 die uit blokken bestaat, fantastische bank was dat...
mooi verhaal he
lekker kort
Van de straat? Bank van Niels?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi verhaal he
lekker kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |