quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.
Fischer moet dan ook verkocht worden net zoals Serero en Schöne.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer het hele seizoen
Vaclav is zo'n grote baasquote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer dit seizoen heeft laten zien
Ook een verademing om eens weer met twee echte buitenspelers te spelen. Schöne deed het weer best aardig dit seizoen, maar je mist toch de snelheid en de actie voorin.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer dit seizoen heeft laten zien
niet meerquote:Op zondag 1 mei 2016 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ook een verademing dat PSV alweer voor staat
Ja hier fuckt ie ookquote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef davako het volgende:
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.
Go doet het vooralsnog prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef davako het volgende:
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.
Ghazi moet je echt behouden. Vind ik nog steeds de ideale spits.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja, zeiden we ook van Ghazi in het begin.
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ghazi moet je echt behouden. Vind ik nog steeds de ideale spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |