de graafschap is klaar, krachten sparen voor de play-offsquote:Op zondag 1 mei 2016 16:24 schreef Pedroso het volgende:
Issue doelsaldo is nu definitief over. Alleen puntverlies in Doetinchem kan Ajax nog van de titel afhouden.
Ja maar ze hebben wel weinig kwaliteit hoor, PSV kan daar wel met 5 goals verschil winnenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
pec moet overigens ook nog volle bak om de playoffs zeker te stellen.
Dat zou te weinig zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel weinig kwaliteit hoor, PSV kan daar wel met 5 goals verschil winnen
Dat klopt, Ajax mag dit dus niet meer weggeven. We moeten zelf gewoon winnen, liefst met 2 goals verschilquote:
Wat kan ik daarvan genieten.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Syntix het volgende:
Younes en CernyBuitenspelers die aan de binnen- en buitenkant voorbij een tegenstander kunnen.
Vooral Younes is zo belangrijk. Niet alles lukt maar er gaat zoveel dreiging van uit. Cerny nog even afwachten, groot talent maar kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Syntix het volgende:
Younes en CernyBuitenspelers die aan de binnen- en buitenkant voorbij een tegenstander kunnen.
Winnen is genoeg hoor. Denk je nou echt dat PSV met 7-0 in Zwolle gaat winnen ?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:36 schreef Rnnz het volgende:
We zijn er nog niet. Volgende week hetzelfde recept als vandaag: winnen + goals maken. Maar dit was wel echt heel belangrijk, wat een ontlading ook bij de goal van Van der Hoorn.
Voor het hart is dat ook wat beter. Twee snelle goals en dan uitspelen. En mocht PSV dan de dubbele cijfers weten te halen in Zwolle dan zijn ze ook ultieme eindbazen en pak ik de trein om ze persoonlijk te gaan feliciteren op het Stadhuisplein.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt, Ajax mag dit dus niet meer weggeven. We moeten zelf gewoon winnen, liefst met 2 goals verschil
Nee, lijkt me niet, maar ik zeg niet dat het onmogelijk is. Ajax moet uiteraard gewoon winnen, dan zijn ze haast zeker kampioen. Maar ook vandaag was het lang billen knijpen bij die 1-0 stand, had zo 1-1 kunnen worden. Daarom hoop ik dat het vrij snel 2-0 wordt volgende week en Ajax het rustig kan uitspelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Winnen is genoeg hoor. Denk je nou echt dat PSV met 7-0 in Zwolle gaat winnen ?
de druk ligt bij PSV hoor en die zie nog wel breken ook op het moment dat het uitzichtloos wordtquote:Op zondag 1 mei 2016 16:40 schreef Dven het volgende:
Winnen gaat normaal gesproken wel genoeg zijn maar ik zie ze toch graag snel met 2 goals voor staan..
Gaat alleen niet gebeuren. PEC Zwolle heeft echt een matig teamquote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Rnnz het volgende:
Het mooiste zou zijn als PSV gelijk speelt of verliest. Kunnen ze ook niet meer zeiken over die penalty bij Utrecht, dan komen ze gewoon zelf qua puntenaantal tekort.
Misschien krijgen Becker en Menig het wel op hun heupen, die staan bij Ajax onder contract.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat alleen niet gebeuren. PEC Zwolle heeft echt een matig team
Ja, maar PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie. Enkel door een matige onervaren coach zijn ze de beker misgelopen en waren ze niet al in de vorige speelronde kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Misschien krijgen Becker en Menig het wel op hun heupen, die staan bij Ajax onder contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |