als je die niet wint verdien je het niet om kampioen te wordenquote:
Ajax moet winnen tegen de graafschap, dat moet wel lukken toch?quote:
ja, 4quote:Op zondag 1 mei 2016 16:21 schreef Parafernalia het volgende:
wtf..heeft Ajax weer een paar gratis penalty's gekregen ofzo?nou ja, gefeliciteerd
Bovendien kan Ajax tegen de Graafschap ook echt wel met meer dan één doelpunt verschil winnen. Maar goed, gewoon winnen daar.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:16 schreef franklop het volgende:
Dit mag echt niet meer foutgaan volgende week. PSV gaat er echt geen 6 of 7 maken bij PEC
dat zie ik ze niet doen en zeker niet zonder er een paar weg te gevenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:22 schreef franklop het volgende:
PSV ook marge van 4 nog, dus 6 goals blijft het verschil. PSV moet er dus 7 maken minstens
Het is te hopen dat Ajax meteen scherp begint en snel scoort. Uiteindelijk ga ik er wel vanuit dat Ajax met minimaal twee goals verschil wint.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:21 schreef davako het volgende:
[..]
Ajax moet winnen tegen de graafschap, dat moet wel lukken toch?
Die heeft het inderdaad niet, gelukkig zijn er anderen die opstaanquote:Op zondag 1 mei 2016 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Was vooral in de 1e helft soms billenknijpen maar uiteindelijk meer dan een prima uitslag.
Klaassen speelt overigens al weken heel erg matig, die blijft nog wel een seizoen dus. In deze vorm gaat er geen club komen.
Nee inderdaad. Gewoon normaal doen volgende week en gewoon winnen. Graafschap moet sowieso playoffs, dus ook niks meer te winnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zie ik ze niet doen en zeker niet zonder er een paar weg te geven
Daar straalt de klasse wel vanaf ja. Maar gaat niet komen denk ik, tenzij Bazoer of Klaassen verkocht gaat worden.quote:
Overschatte speler met een te groot egoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |