Het schijnt allemaal om je gezichtsuitdrukking te gaan, vooral je ogen. Vrouwen schijnen daar doorheen te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Haar en kleding adviezen... schpje LIF of wordt dit weer een topic wat alle kanten op gaat?
Wat heeft dat nu met mijn opmerking te maken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het schijnt allemaal om je gezichtsuitdrukking te gaan, vooral je ogen. Vrouwen schijnen daar doorheen te kunnen kijken
Een good hair day geeft mij anders wel zelfvertrouwen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:17 schreef Kamina het volgende:
Zelfvertrouwen haal je niet uit een kapsel, print of washand.
Dan is dat een goed excuus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een good hair day geeft mij anders wel zelfvertrouwen hoor.
Dit. Niet teveel richten op je uiterlijk, dat speelt nauwelijks een rol. Genoeg mensen die er minder goed uitzien maar bij de vleet meisjes kunnen krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Bananenpap het volgende:
Muah, het zijn de kleine dingetjes die helpen, maar niet het probleem weg halen. Bij de een zal het kapsel stom overkomen, de ander vindt het weer mooi. Het gaat allemaal om uitstraling, als je miserabel bent straal je dat ook uit. Als je positief in het leven staat gaat het allemaal wat makkelijker.
Dacht ik al.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
SEX / Op een jonge fiets moet je 't leren..
Hoe werkt dat advies voor jou?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit. Niet teveel richten op je uiterlijk, dat speelt nauwelijks een rol. Genoeg mensen die er minder goed uitzien maar bij de vleet meisjes kunnen krijgen.
Mensen die hun uiterlijk mee hebben spelen het spel echter wel op easy mode. Had vroeger een vriend die tevens model was en de meisjes boden zich letterlijk aan hem aan....quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit. Niet teveel richten op je uiterlijk, dat speelt nauwelijks een rol. Genoeg mensen die er minder goed uitzien maar bij de vleet meisjes kunnen krijgen.
Die zijn heel sociaal. Die vlieger gaat voor Deezer niet op en looks zijn makkelijker te veranderen dan je persoonlijkheid. Uiterlijk speelt een enorm grote rol in hoe mensen je in eerste instantie behandelen en of ze open staan voor contact. De mens is oppervlakkig.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft ook een sterke persoonlijkheid. De reden dat hij in 'Murica zoveel aanhang heeft, heeft ook niet met zijn geld te maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:58 schreef R-K het volgende:
[..]
Donald Trump heeft ook een vriendin en hij is ook niet echt aantrekkelijk. In zekere zin trekt een miljonair meer vrouwen aan dan Jan Modaal.
Als ik mijn eigen ervaring neem, denk ik gewoon dat het een onderbuik gevoel is. Intuitie. Mannen kunnen in hem identificeren, vrouwen in Hilary Clinton. Ze bewonderen hem ook. Hoe heeft hij het gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook een sterke persoonlijkheid. De reden dat hij in 'Murica zoveel aanhang heeft, heeft ook niet met zijn geld te maken.
Met genoeg geld speelt persoonlijkheid ook nauwelijks een rol. Of je blij moet zijn met een golddigger is een ander verhaal, maar het werkt wellicht nog beter dan het uiterlijk van een model hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook een sterke persoonlijkheid. De reden dat hij in 'Murica zoveel aanhang heeft, heeft ook niet met zijn geld te maken.
Als men zich met hem kan identificeren is dat ook een kwaliteit. Maar goed, off-topic.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen ervaring neem, denk ik gewoon dat het een onderbuik gevoel is. Intuitie. Mannen kunnen in hem identificeren, vrouwen in Hilary Clinton. Ze bewonderen hem ook. Hoe heeft hij het gedaan.
Hoe dan ook, Deezertje is niet rijk. Dus hij zal het van zowel zijn uiterlijk als zijn sociale skills moeten hebben, en die dus verbeteren waar mogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met genoeg geld speelt persoonlijkheid ook nauwelijks een rol. Of je blij moet zijn met een golddigger is een ander verhaal, maar het werkt wellicht nog beter dan het uiterlijk van een model hebben.
Dat klopt, en dat wordt hier al een jaar gepost.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Deezertje is niet rijk. Dus hij zal het van zowel zijn uiterlijk als zijn sociale skills moeten hebben, en die dus verbeteren waar mogelijk.
quote:Women reject me for 100 different reasons. White teeth would reduce that to 99 problems.
- Alan
Denk je dat Rutte geen vriendin kan krijgen?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een arrogante en narcistische persoonlijkheid juist veel vrouwen afschrikt. Ik vind Rutte toch echt een stuk aantrekkelijker dan Trump, maar hij heeft geen vriendin. Dat verbaasd me want Rutte heeft een aantrekkelijk uiterlijk en een baan met status.
Geert Wilder dan. Die heb een vrouw.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:58 schreef R-K het volgende:
[..]
Donald Trump heeft ook een vriendin en hij is ook niet echt aantrekkelijk. In zekere zin trekt een miljonair meer vrouwen aan dan Jan Modaal.
Wat is dat je punt?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:23 schreef R-K het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen voor hem in de rij staan, want aantrekkelijk uiterlijk en een baan met status zonder arrogantie of narcisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |