Het schijnt allemaal om je gezichtsuitdrukking te gaan, vooral je ogen. Vrouwen schijnen daar doorheen te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Haar en kleding adviezen... schpje LIF of wordt dit weer een topic wat alle kanten op gaat?
Wat heeft dat nu met mijn opmerking te maken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het schijnt allemaal om je gezichtsuitdrukking te gaan, vooral je ogen. Vrouwen schijnen daar doorheen te kunnen kijken
Een good hair day geeft mij anders wel zelfvertrouwen hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:17 schreef Kamina het volgende:
Zelfvertrouwen haal je niet uit een kapsel, print of washand.
Dan is dat een goed excuus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een good hair day geeft mij anders wel zelfvertrouwen hoor.
Dit. Niet teveel richten op je uiterlijk, dat speelt nauwelijks een rol. Genoeg mensen die er minder goed uitzien maar bij de vleet meisjes kunnen krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:22 schreef Bananenpap het volgende:
Muah, het zijn de kleine dingetjes die helpen, maar niet het probleem weg halen. Bij de een zal het kapsel stom overkomen, de ander vindt het weer mooi. Het gaat allemaal om uitstraling, als je miserabel bent straal je dat ook uit. Als je positief in het leven staat gaat het allemaal wat makkelijker.
Dacht ik al.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
SEX / Op een jonge fiets moet je 't leren..
Hoe werkt dat advies voor jou?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit. Niet teveel richten op je uiterlijk, dat speelt nauwelijks een rol. Genoeg mensen die er minder goed uitzien maar bij de vleet meisjes kunnen krijgen.
Mensen die hun uiterlijk mee hebben spelen het spel echter wel op easy mode. Had vroeger een vriend die tevens model was en de meisjes boden zich letterlijk aan hem aan....quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit. Niet teveel richten op je uiterlijk, dat speelt nauwelijks een rol. Genoeg mensen die er minder goed uitzien maar bij de vleet meisjes kunnen krijgen.
Die zijn heel sociaal. Die vlieger gaat voor Deezer niet op en looks zijn makkelijker te veranderen dan je persoonlijkheid. Uiterlijk speelt een enorm grote rol in hoe mensen je in eerste instantie behandelen en of ze open staan voor contact. De mens is oppervlakkig.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij heeft ook een sterke persoonlijkheid. De reden dat hij in 'Murica zoveel aanhang heeft, heeft ook niet met zijn geld te maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:58 schreef R-K het volgende:
[..]
Donald Trump heeft ook een vriendin en hij is ook niet echt aantrekkelijk. In zekere zin trekt een miljonair meer vrouwen aan dan Jan Modaal.
Als ik mijn eigen ervaring neem, denk ik gewoon dat het een onderbuik gevoel is. Intuitie. Mannen kunnen in hem identificeren, vrouwen in Hilary Clinton. Ze bewonderen hem ook. Hoe heeft hij het gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook een sterke persoonlijkheid. De reden dat hij in 'Murica zoveel aanhang heeft, heeft ook niet met zijn geld te maken.
Met genoeg geld speelt persoonlijkheid ook nauwelijks een rol. Of je blij moet zijn met een golddigger is een ander verhaal, maar het werkt wellicht nog beter dan het uiterlijk van een model hebben.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook een sterke persoonlijkheid. De reden dat hij in 'Murica zoveel aanhang heeft, heeft ook niet met zijn geld te maken.
Als men zich met hem kan identificeren is dat ook een kwaliteit. Maar goed, off-topic.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen ervaring neem, denk ik gewoon dat het een onderbuik gevoel is. Intuitie. Mannen kunnen in hem identificeren, vrouwen in Hilary Clinton. Ze bewonderen hem ook. Hoe heeft hij het gedaan.
Hoe dan ook, Deezertje is niet rijk. Dus hij zal het van zowel zijn uiterlijk als zijn sociale skills moeten hebben, en die dus verbeteren waar mogelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met genoeg geld speelt persoonlijkheid ook nauwelijks een rol. Of je blij moet zijn met een golddigger is een ander verhaal, maar het werkt wellicht nog beter dan het uiterlijk van een model hebben.
Dat klopt, en dat wordt hier al een jaar gepost.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Deezertje is niet rijk. Dus hij zal het van zowel zijn uiterlijk als zijn sociale skills moeten hebben, en die dus verbeteren waar mogelijk.
quote:Women reject me for 100 different reasons. White teeth would reduce that to 99 problems.
- Alan
Denk je dat Rutte geen vriendin kan krijgen?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een arrogante en narcistische persoonlijkheid juist veel vrouwen afschrikt. Ik vind Rutte toch echt een stuk aantrekkelijker dan Trump, maar hij heeft geen vriendin. Dat verbaasd me want Rutte heeft een aantrekkelijk uiterlijk en een baan met status.
Geert Wilder dan. Die heb een vrouw.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:58 schreef R-K het volgende:
[..]
Donald Trump heeft ook een vriendin en hij is ook niet echt aantrekkelijk. In zekere zin trekt een miljonair meer vrouwen aan dan Jan Modaal.
Wat is dat je punt?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:23 schreef R-K het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen voor hem in de rij staan, want aantrekkelijk uiterlijk en een baan met status zonder arrogantie of narcisme.
Narcisten hebben over het algemeen veel zelfvertrouwen, of komen zelfverzekerd over.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een arrogante en narcistische persoonlijkheid juist veel vrouwen afschrikt. Ik vind Rutte toch echt een stuk aantrekkelijker dan Trump, maar hij heeft geen vriendin. Dat verbaasd me want Rutte heeft een aantrekkelijk uiterlijk en een baan met status.
Ook een flinke persoonlijkheid. Als je maar een sterke persoonlijkheid hebt dan zijn er altijd wel vrouwen die daarop vallen.quote:
Alanquote:Op zondag 1 mei 2016 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Women reject me for 100 different reasons. White teeth would reduce that to 99 problems.
Narcisten/sociopaten zijn bij een bepaalde groep vrouwen heel populair anders.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:49 schreef R-K het volgende:
[..]
Narcisme en arrogantie lijkt mij onaantrekkelijk voor vrouwen vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen. Deezertje is niet narcistisch of arrogant, maar is wel onaantrekkelijk vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen gecombineerd met een gruwelijke onzekerheid en zelfmedelijden.
En die onzekerheid gaat ook niet snel weg als je bijna nooit bevestiging krijgt dat je 'leuk' bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:49 schreef R-K het volgende:
[..]
Narcisme en arrogantie lijkt mij onaantrekkelijk voor vrouwen vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen. Deezertje is niet narcistisch of arrogant, maar is wel onaantrekkelijk vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen gecombineerd met een gruwelijke onzekerheid en zelfmedelijden.
Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschat qua uiterlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:56 schreef R-K het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Deezertje eruit ziet. Is hij daadwerkelijk zo onaantrekkelijk? En dan kan ik ook de vergelijking maken met hoe (on)aantrekkelijk ik eruit zie. Op 6 vwo werd door een aantal klasgenoten een make-over aan mij voorgesteld, maar ik heb destijds afgeketst omdat ik het nut er niet van in zag.
Echt lelijk ben ik ook niet, maar mijn gezichtsuitdrukking misschien wel. Hoor vaak dat ik 'raar' kijk, maar daar doe je weinig aan. Je kijkt toch op een bepaalde manier uit je ogen.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschat qua uiterlijk.
Dan moet je er naar toe werken om leuk gevonden te worden. Wee aardig, geïnteresseerd, geen vooroordelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En die onzekerheid gaat ook niet snel weg als je bijna nooit bevestiging krijgt dat je 'leuk' bent.
Ik heb een foto van mezelf toen ik niet lekker in mijn vel zat. Dat zie je direct aan mijn ogen op die foto: die staan dof, verdrietig en onzeker. En dat brengt de hele foto, mijn hele uiterlijk, naar beneden. Ook al was ik toen net naar de kapper geweest en zag ik er verder prima uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:
Echt lelijk ben ik ook niet, maar mijn gezichtsuitdrukking misschien wel. Hoor vaak dat ik 'raar' kijk, maar daar doe je weinig aan. Je kijkt toch op een bepaalde manier uit je ogen.
Nonsens. Zelfvertrouwen haal je uit jezelf.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En die onzekerheid gaat ook niet snel weg als je bijna nooit bevestiging krijgt dat je 'leuk' bent.
Misschien als hij nog 25 jaar wacht? De eerste 25 leverden hem iig niets op met zijn aanpak.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar ja Deezer wil geen psycholoog want dat kost geld! Deezer wil geen lidmaatschap van NMLK want dat kost geld, Deezer wil dat alles hem zomaar even aan komt waaien
Fijn nieuws voor blindenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf toen ik niet lekker in mijn vel zat. Dat zie je direct aan mijn ogen op die foto: die staan dof, verdrietig en onzeker. En dat brengt de hele foto, mijn hele uiterlijk, naar beneden. Ook al was ik toen net naar de kapper geweest en zag ik er verder prima uit.
Op andere foto's spreken mijn ogen vrolijkere, zelfverzekerde taal, en ook dat straalt naar het hele plaatje uit.
Ik denk het ook. Meer dan een beetje, eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschat qua uiterlijk.
Nee niet ivm herkenbaarheid, maar mijn haar zit wel in modelquote:Op zondag 1 mei 2016 15:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Meer dan een beetje, eigenlijk.
Maar zonder foto kun je moeilijk oordelen, dus pic onder een spoiler?
Herkend worden lijkt me in jouw geval alleen maar voordelig.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee niet ivm herkenbaarheid, maar mijn haar zit wel in modelmaar mijn huid moet de komende weken nog bijkleuren. Nu Combi van roodheid en zalmkleur lol. Moet de zon weer in.
Dan heb je de boodschap denk ik niet begrepen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:47 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, maar zie niet hoe Tony Robbins ts gaat helpen.
Of de boodschap is denk ik niet goed gecommuniceerd.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan heb je de boodschap denk ik niet begrepen.
Hij verteld het simpel : als er iets in je leven niet gaat zoals je bevalt 1: doe er wat aan of 2: verander het perspectief van je doel.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:01 schreef Kamina het volgende:
[..]
Of de boodschap is denk ik niet goed gecommuniceerd.
Hoe dan ook, ts heeft professionele hulpverlening nodig, geen zelfhulpgoeroe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |