abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:10:22 #101
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_161813506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:09 schreef Deezertje het volgende:
Vierdaagsefeesten in aantocht.
Ik denk dan weer gelijk in problemen: hoe kom ik thuis? Ik woon met de fiets dik 40 minuten van de stad af, met het OV 20 maar dat rijdt dan niet meer.
Je hebt genoeg horecagelegenheden die overdag geopend zijn. Ik heb jarenlang met plezier in een ijssalon in Maastricht gewerkt. Dan leent het OV zich prima. En anders een goedkope brommert. ^O^
pi_161813526
Ik fietste in Nimma elke dag naar de stad, half uurtje. Eitje.
Ja doei.
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:15:10 #103
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_161813643
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een sociale bijbaan is een goed idee, maar nemen ze wel iemand aan die verlegen overkomt dan? In mijn ervaring ben je daarvoor ook snel te oud, tenzij je ervaring hebt in de horeca. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk! Leerzaam zou het zeker zijn voor hem, en genoeg mogelijkheden tot contacten.
Ik ben zo ooit begonnen in de keuken in een ijssalon. Lekker weggestopt ergens achterin een keuken waar ik dan ijscoupes kon maken zonder dat ik onder de mensen hoefde te komen. Maar contact met je collega's is onvermijdelijk; als dat eenmaal loopt ga je dan vanzelf stapjes nemen. Zo stond ik binnen enkele weken structureel bij de ijsjes-uitgiftebalie, en ging ik ook meer de bediening in. En ik was vroeger HEEL verlegen. Kwam mede doordat ik ook een enorm slecht/scheef gebit had wat het allemaal nog erger maakte. :') Maar, nogmaals, achteraf een enorm leuke tijd gehad. Veel contacten aan overgehouden destijds. Geen blijvers, want ik woon nu niet meer in de buurt van Maastricht, maar wel sporadisch nog contact via Facebook of zo.

En win-win situatie voor Deezer wat dat betreft, want het was destijds een ware goudmijn wat betreft vrouwen. Alleen had ik destijds al een vriendinnetje dus ik heb daar altijd netjes de handjes thuis gehouden. :D
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:16:41 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161813694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat heeft hij er precies aan dat je hem vertelt dat hij 0 kansen heeft op de arbeidsmarkt dan?
Realisme dat hopelijk eindelijk eens gaat landen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161813704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:15 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Ik ben zo ooit begonnen in de keuken in een ijssalon. Lekker weggestopt ergens achterin een keuken waar ik dan ijscoupes kon maken zonder dat ik onder de mensen hoefde te komen. Maar contact met je collega's is onvermijdelijk; als dat eenmaal loopt ga je dan vanzelf stapjes nemen. Zo stond ik binnen enkele weken structureel bij de ijsjes-uitgiftebalie, en ging ik ook meer de bediening in. En ik was vroeger HEEL verlegen. Kwam mede doordat ik ook een enorm slecht/scheef gebit had wat het allemaal nog erger maakte. :') Maar, nogmaals, achteraf een enorm leuke tijd gehad. Veel contacten aan overgehouden destijds. Geen blijvers, want ik woon nu niet meer in de buurt van Maastricht, maar wel sporadisch nog contact via Facebook of zo.

En win-win situatie voor Deezer wat dat betreft, want het was destijds een ware goudmijn wat betreft vrouwen. Alleen had ik destijds al een vriendinnetje dus ik heb daar altijd netjes de handjes thuis gehouden. :D
Je hebt alleen wat aan die 'goudmijn' als ze ook interesse in jou hebben. Ik kom dagelijks honderden dames tegen... tja heb ik ook niks aan uiteindelijk.
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:19:21 #106
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_161813790
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:17 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt alleen wat aan die 'goudmijn' als ze ook interesse in jou hebben. Ik kom dagelijks honderden dames tegen... tja heb ik ook niks aan uiteindelijk.
Die aanspraak krijg je in de horeca vanzelf. Je bent dagelijks onder honderden mensen. Ik ben wat betreft uiterlijk absoluut geen Ronaldo, maar bekijks had ik er bijna dagelijks. Dat gaat op een gegeven moment écht vanzelf, zo lang je er maar niet té krampachtig naar op zoek gaat en aan vrouwen laat merken dat je toch écht wel eens aan de vrouw wilt. Vrouwen ruiken dat. :P
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:19:48 #107
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161813809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat kan ik ook, want naar de buitenwereld lijk ik gewoon 'normaal'. Twee maskers dus. En best oprecht ook nog.
Dat is toch heel normaal. Alleen dat jij het woord "maskers" ervoor gebruikt. Je kunt het ook een rol noemen. Als zoon heb ik bij mijn moeder een andere rol als dat ik bij onze zoon en zijn kind, onze kleinzoon heb. Met de buurman anders als met een oud klasgenoot. Zelfs met dezelfde mensen hen je verschillende rollen. Het ene moment ben je bazig, dominant, het andere moment lief en begripvol. Ligt helemaal aan de persoon,het moment, de context van de situatie. Het is net NIET normaal als je altijd hetzelfde zou zijn, in iedere situatie en met ieder persoon. Denk maar eens aan Spock of die andere droevige in de Startrek serie, die emotie loos zijn..

Nou maak die studie af en dan hup, op zoek naar een (zwart) gat
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161813815
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:16 schreef yats het volgende:

[..]

Realisme dat hopelijk eindelijk eens gaat landen?
Wat heeft hij aan dat realisme als het betekent dat hij werkloos blijft? Dat is alleen maar deprimerend.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Strawberry- op 29-04-2016 23:30:11 ]
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:26:35 #109
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161813985
Overigens, Deezertje en allen hier, fijn weekend.
-houd het gewoon on topic. Dank-

[ Bericht 21% gewijzigd door Copycat op 30-04-2016 09:38:09 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161814435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar hoe zit het met je uiterlijk en kleding? Bepaalt ook heel veel natuurlijk.
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:49:25 #111
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161814684
Als ik nou zeg zullen we eens meeten? Wat zeg je dan? Let op, ik heb niet de leeftijd die jij zoekt, ik ben ook niet knap (nee vragen om een foto heeft geen zin) en ik ben ook niet uit op een relatie of ONS, wat zeg je dan?
pi_161814773
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik denk dat we op "blokkeren" staan, of in ieder geval het idee van een sc _O-
Is het jou nooit opgevallen als er te veel onderwerpen en discussies door elkaar lopen, dat zijn zelf regulatie verminderd en de rare zinnen en conclusies elkaar rap opvolgen?

Als je het mij vraagt heeft hij juist wat structuur en orde nodig. voor hem is SC vragen om op zijn bek te gaan (figuurlijk). IRL evenzo.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 29 april 2016 @ 23:56:29 #113
416020 K44S
The bearded man
pi_161814852
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:49 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als ik nou zeg zullen we eens meeten? Wat zeg je dan? Let op, ik heb niet de leeftijd die jij zoekt, ik ben ook niet knap (nee vragen om een foto heeft geen zin) en ik ben ook niet uit op een relatie of ONS, wat zeg je dan?
Zelfs ik vind dit interessant :p
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 30 april 2016 @ 00:57:41 #114
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161815963
Tijd voor professionele hulpverlening. Vijf jaar geleden.

Maar het is nooit te laat. Ga eerst maar eens leren kruipen, alvorens je jezelf uit die vagina's denkt. Eerst leren luisteren, voor je gaat praten.

Negatieve aandacht is negatief.

En zie elke ervaring als een investering. Zeker als journalist moet je keihard netwerken, mensen observeren en correct interpreteren. Alle contacten die ie maakt kunnen daar aan bijdragen. Jij zal echter een 'tolk' nodig hebben, die normale gedragingen voor jou kan vertalen naar iets dat jij begrijpt.

Je hebt professionele hulp nodig, beter laat dan nooit.
1 + 1 = blauw
pi_161815978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Denk je dat zijn vrienden het probleem met het vinden van meisjes of vrouwen gaan oplossen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
Het is toch duidelijk wat hij wil? Alles wat anderen ook hebben, het is gewoon puur jaloezie daarom kan hij ook niet blij zijn als hij verliefde stelletjes ziet, dan denkt hij niet goh wat leuk voor ze maar alleen maar 'dat wil ik ook en omdat ik het niet heb kan ik ook niet blij zijn voor de mensen die het wel hebben'
Ik bedoelde eigenlijk wat hij zelf wil zijn en worden op relatie vlak. Hij heeft niets, daar heb je gelijk in, maar wat wil Deezer worden in de zin als man zijde. Heeft hij wel een libido tussen al die vrouwen? Wil hij nou een echte macho worden die elke vrouw kan krijgen of wil hij genoegen nemen met een meisje dat hem in de schoot geworpen krijgt

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 30-04-2016 01:29:25 ]
pi_161818195
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 23:53 schreef Koral het volgende:

[..]

Is het jou nooit opgevallen als er te veel onderwerpen en discussies door elkaar lopen, dat zijn zelf regulatie verminderd en de rare zinnen en conclusies elkaar rap opvolgen?

Als je het mij vraagt heeft hij juist wat structuur en orde nodig. voor hem is SC vragen om op zijn bek te gaan (figuurlijk). IRL evenzo.
Jawel, maar hier is dat een overkill aan prikkels die allemaal zijn kant op komen. In een SC gaat het niet over hem. Om daar contact te maken, zal je toch echt ook interesse moeten tonen en wat laffe gesprekjes moeten kunnen voeren.

En tja, het leven is nou eenmaal op je bek gaan, opstaan en weer verder wandelen. Je kan niet voor altijd in de bobbeltjesfolie blijven zitten..
pi_161818360
quote:

[..]

Ik denk dan weer gelijk in problemen: hoe kom ik thuis? Ik woon met de fiets dik 40 minuten van de stad af, met het OV 20 maar dat rijdt dan niet meer.
Fietsen!
pi_161818389
Maar deezer, probeer jezelf dan eens wat kleine doelen te stellen. Je bent al op weg met je cursus. Probeer gewoon iedere week een klein doel voor jezelf te stellen: "deze week ga ik met iemand praten zonder duidelijk einddoel, gewoon voor de leuk". "Vandaag stap ik een plek binnen waar ik zou willen werken en lever persoonlijk mijn cv in."

Overigens zou ik ook graag willen weten wat je doel is met dit topic. Je hebt al een aantal keren aan te geven dat de posters hier niet representatief zijn voor de maatschappij, want zolderkamerautisten. Heb je jezelf daar overheen gezet?
Is het misschien een idee dat je hier je sociale skills wat oefent? Probeer dit topic interactief te maken, wie zijn die mensen die al die tijd op jou reageren en wat zijn hun interesses?
pi_161818512
quote:

[..]

Nou poehee, wel 40 minuten.
  zaterdag 30 april 2016 @ 09:08:04 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161818640
TT aangepast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161818701
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2016 07:23 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Jawel, maar hier is dat een overkill aan prikkels die allemaal zijn kant op komen. In een SC gaat het niet over hem. Om daar contact te maken, zal je toch echt ook interesse moeten tonen en wat laffe gesprekjes moeten kunnen voeren.

En tja, het leven is nou eenmaal op je bek gaan, opstaan en weer verder wandelen. Je kan niet voor altijd in de bobbeltjesfolie blijven zitten..
Dit.
pi_161818740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, die zitten daar op te wachten is de afgelopen jaren ook gebleken :) Nee, meer dan een paar zinnen koetjes/kalfjes komt 't niet. Waarom? Omdat de meeste mensen hun leven wél op de rit hebben met eigen vrienden of een relatie, dus verder ook niks achter die gesprekjes zoeken.
Dat ligt puur aan jezelf, kruip eens uit die slachtofferrol. Je toont geen interesse in mensen en je neem geen enkel initiatief om wat met ze te ondernemen. Het enige wat je doet is passief afwachten totdat ze jou op sleeptouw nemen. Terwijl jij ze hoe jij nu bent niets te bieden hebt. Zo werkt het leven niet....
pi_161818841
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:57 schreef Kamina het volgende:
Tijd voor professionele hulpverlening. Vijf jaar geleden.

Maar het is nooit te laat. Ga eerst maar eens leren kruipen, alvorens je jezelf uit die vagina's denkt. Eerst leren luisteren, voor je gaat praten.

Negatieve aandacht is negatief.

En zie elke ervaring als een investering. Zeker als journalist moet je keihard netwerken, mensen observeren en correct interpreteren. Alle contacten die ie maakt kunnen daar aan bijdragen. Jij zal echter een 'tolk' nodig hebben, die normale gedragingen voor jou kan vertalen naar iets dat jij begrijpt.

Je hebt professionele hulp nodig, beter laat dan nooit.
Toen die conclusie kwam iedereen hier een jaar geleden al, maar daar wil hij niet aan/gelooft hij niet in.
pi_161818953
Ook mijn jubileum komt in zicht, betreft antwoorden en oplossingen zijn die hetzelfde als vorig jaar. Ik denk dat Deezer veel moeite heeft met de uitvoering van de voorgedragen tips. Daar zit het echte probleem.
pi_161819097
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 09:52 schreef syndroom het volgende:
Ook mijn jubileum komt in zicht, betreft antwoorden en oplossingen zijn die hetzelfde als vorig jaar. Ik denk dat Deezer veel moeite heeft met de uitvoering van de voorgedragen tips. Daar zit het echte probleem.
Stiekem zijn jullie ook veel te lui en verwachten jullie een kant en klare oplossing voor al jullie struggles. Dit zou juist een periode moeten zijn waarin hij naar zo'n professional gaat en eens goed aan zichzelf gaat werken. Als hij straks een baan heeft en dan nog aan zichzelf moet werken is het ook weer te laat, dan heeft hij al een label gekregen op zijn nieuwe werkvloer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')