Nee, maar wat moet ik anders? Ik slinger nog steeds elke dag aan het rad der datingsites/apps maar 0 matches, en offline zitten de dames niet op een gesprek te wachten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, want hoe kunnen al die (soms wat harde) adviezen en verwijten leuk zijn voor jou? Het is toch helemaal geen gezellig praat waar het over gaat?
Waarom kies je dan niet voor een sc? Daar kan je over van alles praten.. Zeg maar.. Socializen!quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet ik anders? Ik slinger nog steeds elke dag aan het rad der datingsites/apps maar 0 matches, en offline zitten de dames niet op een gesprek te wachten.
Hier zitten mensen er ook niet op te wachten. Dat weerhoudt je niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, die zitten daar op te wachten is de afgelopen jaren ook geblekenNee, meer dan een paar zinnen koetjes/kalfjes komt 't niet. Waarom? Omdat de meeste mensen hun leven wél op de rit hebben met eigen vrienden of een relatie, dus verder ook niks achter die gesprekjes zoeken.
Waarom ga je niet werken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het kan, in die 4 jaar tijd zijn er qua omvang en misschien wel inhoud of durf, veel lastigere opdrachten geweest. Dus niet zo zeer het niet kunnen, maar wel: en dan? Een diploma op zak. Leuk. Kan schijnbaar hbo aan, en de studierichting ook redelijk. Maar als je mentaal nog niet echt klaar bent voor 'the big life'.. Tja. Zelfde als dat wanneer je een rijbewijs hebt je niet elke dag de weg op hoeft, maar waarom haal je überhaupt je rijbewijs dan als je niet van plan bent er gebruik van te maken?
Goeie tip inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waarom kies je dan niet voor een sc? Daar kan je over van alles praten.. Zeg maar.. Socializen!
Maar nu hebben we het opeens weer over vrouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet ik anders? Ik slinger nog steeds elke dag aan het rad der datingsites/apps maar 0 matches, en offline zitten de dames niet op een gesprek te wachten.
Bijbaan ben ik al mee bezig voor de zomer, had graag bij de bios willen werken, maar met 25 jaar hoor je niks meer terug helaas.quote:
Wat hebben datingapps met sociale contacten te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad vrij kansloos. Mij zouden ze zelfs niet meer terug willen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bijbaan ben ik al mee bezig voor de zomer, had graag bij de bios willen werken, maar met 25 jaar hoor je niks meer terug helaas.
Ik haak af als het idee heb dat mensen al voorzien zijn in vriendschap of relaties.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat hebben datingapps met sociale contacten te maken?
Tja, meets zijn natuurlijk wel de beste opstap.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad.
Dat heeft hij wel eens geprobeerd, maar dan gaat het over dezelfde dingen als in deze topics ipv meelullen over vanalles en nogwat. Dat zou hij wel eens kunnen proberen, al heeft ie zijn reputatie tegen. En dan via meets misschien nog nieuwe contacten opdoen ook.
Niemand is volledig voorzien. Als het klikt, dan klikt het.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik haak af als het idee heb dat mensen al voorzien zijn in vriendschap of relaties.
En ik weet zeker dat ik een goede werknemer ben hoor, maar ja voor mij kunnen ze 2,5 scholier aannemen...quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad vrij kansloos. Mij zouden ze zelfs niet meer terug willen.
Ook bij jongens? Stel dat wij zouden meeten, hoe zou jij zo'n dag dan voor je zien?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik haak af als het idee heb dat mensen al voorzien zijn in vriendschap of relaties.
SC's zijn wat dat betreft best goed om een beetje sociale vaardigheden te leren. Groepsdynamiek. Het is geen vervanging, maar het is wat minder eenrichtingsverkeer dan in zijn eigen topics inderdaad. Daar kan hij ook leren over andere onderwerpen te praten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, meets zijn natuurlijk wel de beste opstap.
In deze topics is het eenrichtingsverkeer. Hij stelt nooit een wedervraag, is in niemand geïnteresseerd, maar mensen blijven hulpvaardig.
En ja, soms kan een sc best hard zijn, maar er zijn er ook waar ze wel geduld hebben.
Vaak spreek je wel wat af om te gaan doen, bijvoorbeeld naar de film en daarna een drankje doen. Met broccoli ben ik door de stad gaan lopen, maar zonder doel is dat vrij onhandig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ook bij jongens? Stel dat wij zouden meeten, hoe zou jij zo'n dag dan voor je zien?
Ik denk dat we op "blokkeren" staan, of in ieder geval het idee van een scquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SC's zijn wat dat betreft best goed om een beetje sociale vaardigheden te leren. Groepsdynamiek. Het is geen vervanging, maar het is wat minder eenrichtingsverkeer dan in zijn eigen topics inderdaad. Daar kan hij ook leren over andere onderwerpen te praten.
Nou ja, in een bioscoop moet je best sociaal en gastvrij zijn over het algemeen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat ik een goede werknemer ben hoor, maar ja voor mij kunnen ze 2,5 scholier aannemen...Ook met bijbaantjes in supermarkten etc. Ik kan ook vrijwilligerswerk gaan doen, maar ik zou natuurlijk het liefst ook wat verdienen met de opgeofferde tijd..
Maar broccoli was met date-potentie toch? Je zegt vaak dat je aansluiting mist en graag wat vrienden zou hebben. Maar in wat mis je die vrienden dan? Stel: ik bied mij aan als vriend, wat zou je dan willen gaan doen of over wat zou je het dan willen hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak spreek je wel wat af om te gaan doen, bijvoorbeeld naar de film en daarna een drankje doen. Met broccoli ben ik door de stad gaan lopen, maar zonder doel is dat vrij onhandig.
Dat kan ik ook, want naar de buitenwereld lijk ik gewoon 'normaal'. Twee maskers dus. En best oprecht ook nog.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, in een bioscoop moet je best sociaal en gastvrij zijn over het algemeen.
Je kunt beter je tijd opofferen aan vrijwilligerswerk dan aan Fok, me dunkt.
Lastig te zeggen als je geen vriendschap kent, maar gewoon samen dingen doen als films kijken, sporten, naar feestjes gaan, beetje praten, andere vrienden uitnodigen, op vakantie gaan etc. Allemaal dingen die je ook alleen zou kunnen maar het samen gewoon gezelliger is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar broccoli was met date-potentie toch? Je zegt vaak dat je aansluiting mist en graag wat vrienden zou hebben. Maar in wat mis je die vrienden dan? Stel: ik bied mij aan als vriend, wat zou je dan willen gaan doen of over wat zou je het dan willen hebben?
Vierdaagsefeesten in aantocht.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:06 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Wat dat bijbaantje/vakantiewerk betreft: Ik kan een bijbaantje in de horeca aanbevelen. Heeft mij in ieder geval enorm goed gedaan als puber want vroeger was ik NOG erger en introverter. Je krijgt er automatisch aanspraak.
Een sociale bijbaan is een goed idee, maar nemen ze wel iemand aan die verlegen overkomt dan? In mijn ervaring ben je daarvoor ook snel te oud, tenzij je ervaring hebt in de horeca. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk! Leerzaam zou het zeker zijn voor hem, en genoeg mogelijkheden tot contacten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:06 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Wat dat bijbaantje/vakantiewerk betreft: Ik kan een bijbaantje in de horeca aanbevelen. Heeft mij in ieder geval enorm goed gedaan als puber want vroeger was ik NOG erger en introverter. Je krijgt er automatisch aanspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |