Narcisten hebben over het algemeen veel zelfvertrouwen, of komen zelfverzekerd over.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een arrogante en narcistische persoonlijkheid juist veel vrouwen afschrikt. Ik vind Rutte toch echt een stuk aantrekkelijker dan Trump, maar hij heeft geen vriendin. Dat verbaasd me want Rutte heeft een aantrekkelijk uiterlijk en een baan met status.
Ook een flinke persoonlijkheid. Als je maar een sterke persoonlijkheid hebt dan zijn er altijd wel vrouwen die daarop vallen.quote:
Alanquote:Op zondag 1 mei 2016 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Women reject me for 100 different reasons. White teeth would reduce that to 99 problems.
Narcisten/sociopaten zijn bij een bepaalde groep vrouwen heel populair anders.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:49 schreef R-K het volgende:
[..]
Narcisme en arrogantie lijkt mij onaantrekkelijk voor vrouwen vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen. Deezertje is niet narcistisch of arrogant, maar is wel onaantrekkelijk vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen gecombineerd met een gruwelijke onzekerheid en zelfmedelijden.
En die onzekerheid gaat ook niet snel weg als je bijna nooit bevestiging krijgt dat je 'leuk' bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:49 schreef R-K het volgende:
[..]
Narcisme en arrogantie lijkt mij onaantrekkelijk voor vrouwen vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen. Deezertje is niet narcistisch of arrogant, maar is wel onaantrekkelijk vanwege het gebrek aan empathie en inlevingsvermogen gecombineerd met een gruwelijke onzekerheid en zelfmedelijden.
Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschat qua uiterlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 08:56 schreef R-K het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Deezertje eruit ziet. Is hij daadwerkelijk zo onaantrekkelijk? En dan kan ik ook de vergelijking maken met hoe (on)aantrekkelijk ik eruit zie. Op 6 vwo werd door een aantal klasgenoten een make-over aan mij voorgesteld, maar ik heb destijds afgeketst omdat ik het nut er niet van in zag.
Echt lelijk ben ik ook niet, maar mijn gezichtsuitdrukking misschien wel. Hoor vaak dat ik 'raar' kijk, maar daar doe je weinig aan. Je kijkt toch op een bepaalde manier uit je ogen.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschat qua uiterlijk.
Dan moet je er naar toe werken om leuk gevonden te worden. Wee aardig, geïnteresseerd, geen vooroordelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En die onzekerheid gaat ook niet snel weg als je bijna nooit bevestiging krijgt dat je 'leuk' bent.
Ik heb een foto van mezelf toen ik niet lekker in mijn vel zat. Dat zie je direct aan mijn ogen op die foto: die staan dof, verdrietig en onzeker. En dat brengt de hele foto, mijn hele uiterlijk, naar beneden. Ook al was ik toen net naar de kapper geweest en zag ik er verder prima uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:
Echt lelijk ben ik ook niet, maar mijn gezichtsuitdrukking misschien wel. Hoor vaak dat ik 'raar' kijk, maar daar doe je weinig aan. Je kijkt toch op een bepaalde manier uit je ogen.
Nonsens. Zelfvertrouwen haal je uit jezelf.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En die onzekerheid gaat ook niet snel weg als je bijna nooit bevestiging krijgt dat je 'leuk' bent.
Misschien als hij nog 25 jaar wacht? De eerste 25 leverden hem iig niets op met zijn aanpak.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar ja Deezer wil geen psycholoog want dat kost geld! Deezer wil geen lidmaatschap van NMLK want dat kost geld, Deezer wil dat alles hem zomaar even aan komt waaien
Fijn nieuws voor blindenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf toen ik niet lekker in mijn vel zat. Dat zie je direct aan mijn ogen op die foto: die staan dof, verdrietig en onzeker. En dat brengt de hele foto, mijn hele uiterlijk, naar beneden. Ook al was ik toen net naar de kapper geweest en zag ik er verder prima uit.
Op andere foto's spreken mijn ogen vrolijkere, zelfverzekerde taal, en ook dat straalt naar het hele plaatje uit.
Ik denk het ook. Meer dan een beetje, eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf een beetje overschat qua uiterlijk.
Nee niet ivm herkenbaarheid, maar mijn haar zit wel in modelquote:Op zondag 1 mei 2016 15:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Meer dan een beetje, eigenlijk.
Maar zonder foto kun je moeilijk oordelen, dus pic onder een spoiler?
Herkend worden lijkt me in jouw geval alleen maar voordelig.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee niet ivm herkenbaarheid, maar mijn haar zit wel in modelmaar mijn huid moet de komende weken nog bijkleuren. Nu Combi van roodheid en zalmkleur lol. Moet de zon weer in.
Dan heb je de boodschap denk ik niet begrepen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:47 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, maar zie niet hoe Tony Robbins ts gaat helpen.
Of de boodschap is denk ik niet goed gecommuniceerd.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan heb je de boodschap denk ik niet begrepen.
Hij verteld het simpel : als er iets in je leven niet gaat zoals je bevalt 1: doe er wat aan of 2: verander het perspectief van je doel.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:01 schreef Kamina het volgende:
[..]
Of de boodschap is denk ik niet goed gecommuniceerd.
Hoe dan ook, ts heeft professionele hulpverlening nodig, geen zelfhulpgoeroe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |