Poe, lastig is dat. Gelukkig komt er wel steeds meer mogelijkheid voor dat soort mensen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe soms
Dat klinkt best lekker, alleen heb ik geen tijd/zin/geld om zulke dingen te doen
en gewoon mega beperkt in producten al, wel lastig maar superrr lief dat jullie dat doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, elke keer aanrecht schoonmaken, opletten met welk mes je wat doet, verschillende pannen. Met verjaardag ook een aparte taart voor hem (die wij dan ook wel meehelpen opeten hoor)
En een oma van mij mag geen vlees. Dus als ze allemaal komen dan is het flink wat werk voor mijn moeder
Ja die rijst klinkt erg lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poe, lastig is dat. Gelukkig komt er wel steeds meer mogelijkheid voor dat soort mensen.
Laatste keer meet bij mij, moest ik iets maken waar geen vlees in zat, waar geen paprika in zat, en het mocht geen soep zijn. Ja, pfoe zeg.
Het lijkt mij ook lekker, die rijst iig. Nog nooit gemaakt, maar zag het op youtube vanmorgen. En steranijs had ik al, dus hoefde alleen kardemom en vlees te halen.
Tijd en zin snap ik, maar geld is toch geen probleem? Kost bijna niks.
Nou ja, meestal maakt mijn moeder dan een pastasaus met vlees en eentje zonder. En dan pasta met gluten en eentje zonder. Of een stamppot of soepquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en gewoon mega beperkt in producten al, wel lastig maar superrr lief dat jullie dat doen
Snap wel wat je bedoeld, ik heb ook wel zo'n basiskeuken met echt duizend verschillende basisproducten.. maar als je dat niet hebt en ook niet vaak gebruikt is het gewoon heel erg duurquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die rijst klinkt erg lekker.
Nou ja, elke keer van die ingrediënten kopen die ik zelden gebruik vind ik wat onnodig
Ja, is ook iets wat je in de loop van de tijd opbouwt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die rijst klinkt erg lekker.
Nou ja, elke keer van die ingrediënten kopen die ik zelden gebruik vind ik wat onnodig
JAA, u hebt uw flesje mead laten staan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is ook iets wat je in de loop van de tijd opbouwt.
En ik hoef gelukkig niet moeilijk te doen om een paar euro.
ahhh zo, ja moet ook niet te moeilijk makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, meestal maakt mijn moeder dan een pastasaus met vlees en eentje zonder. En dan pasta met gluten en eentje zonder. Of een stamppot of soep
Of we gaan gewoon naar een pannenkoekenboerderij in de buurt waar ze glutenvrije pannenkoeken hebben![]()
rustig tjackaquote:
waarom post je niet meer hier amaquote:
Geen idee, omdat het zo rustig is laatste tijd denk ik. Maar ben hier nog wel af en toe. Zoals nuquote:
Dan drink je hem toch opquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAA, u hebt uw flesje mead laten staan!
ga nu maar wegquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, omdat het zo rustig is laatste tijd denk ik. Maar ben hier nog wel af en toe. Zoals nu
het voelt alsof ik drie gram coke in mijn neus heb geramdquote:
A flock of seagullsquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Zien we elkaar spoedig?
Dat kan wel, als we dat regelen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Zien we elkaar spoedig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |