Poe, lastig is dat. Gelukkig komt er wel steeds meer mogelijkheid voor dat soort mensen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja lijkt mij ook, mijn ene opa moet glutenvrij eten, dat is echt een gedoe soms
Dat klinkt best lekker, alleen heb ik geen tijd/zin/geld om zulke dingen te doen
en gewoon mega beperkt in producten al, wel lastig maar superrr lief dat jullie dat doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, elke keer aanrecht schoonmaken, opletten met welk mes je wat doet, verschillende pannen. Met verjaardag ook een aparte taart voor hem (die wij dan ook wel meehelpen opeten hoor)
En een oma van mij mag geen vlees. Dus als ze allemaal komen dan is het flink wat werk voor mijn moeder
Ja die rijst klinkt erg lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poe, lastig is dat. Gelukkig komt er wel steeds meer mogelijkheid voor dat soort mensen.
Laatste keer meet bij mij, moest ik iets maken waar geen vlees in zat, waar geen paprika in zat, en het mocht geen soep zijn. Ja, pfoe zeg.
Het lijkt mij ook lekker, die rijst iig. Nog nooit gemaakt, maar zag het op youtube vanmorgen. En steranijs had ik al, dus hoefde alleen kardemom en vlees te halen.
Tijd en zin snap ik, maar geld is toch geen probleem? Kost bijna niks.
Nou ja, meestal maakt mijn moeder dan een pastasaus met vlees en eentje zonder. En dan pasta met gluten en eentje zonder. Of een stamppot of soepquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en gewoon mega beperkt in producten al, wel lastig maar superrr lief dat jullie dat doen
Snap wel wat je bedoeld, ik heb ook wel zo'n basiskeuken met echt duizend verschillende basisproducten.. maar als je dat niet hebt en ook niet vaak gebruikt is het gewoon heel erg duurquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die rijst klinkt erg lekker.
Nou ja, elke keer van die ingrediënten kopen die ik zelden gebruik vind ik wat onnodig
Ja, is ook iets wat je in de loop van de tijd opbouwt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja die rijst klinkt erg lekker.
Nou ja, elke keer van die ingrediënten kopen die ik zelden gebruik vind ik wat onnodig
JAA, u hebt uw flesje mead laten staan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is ook iets wat je in de loop van de tijd opbouwt.
En ik hoef gelukkig niet moeilijk te doen om een paar euro.
ahhh zo, ja moet ook niet te moeilijk makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ja, meestal maakt mijn moeder dan een pastasaus met vlees en eentje zonder. En dan pasta met gluten en eentje zonder. Of een stamppot of soep
Of we gaan gewoon naar een pannenkoekenboerderij in de buurt waar ze glutenvrije pannenkoeken hebben![]()
rustig tjackaquote:
waarom post je niet meer hier amaquote:
Geen idee, omdat het zo rustig is laatste tijd denk ik. Maar ben hier nog wel af en toe. Zoals nuquote:
Dan drink je hem toch opquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAA, u hebt uw flesje mead laten staan!
ga nu maar wegquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, omdat het zo rustig is laatste tijd denk ik. Maar ben hier nog wel af en toe. Zoals nu
het voelt alsof ik drie gram coke in mijn neus heb geramdquote:
A flock of seagullsquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Zien we elkaar spoedig?
Dat kan wel, als we dat regelen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet. Zien we elkaar spoedig?
nou ik snap het wel. als ik zoiets zou vieren zou ik alleen mensen willen die ik echt heel heel erg aardig vind. Weet niet hoe de band is tussen jullie, maar als die niet zo heel goed is, snap ik het wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben als ENIGE niet uitgenodigd op vrijgezellenfeestje van collega![]()
![]()
![]()
. Echt zo kanki triest. Misschien moet je me niet, dat kan, maar nodig me godverdomme uit als je toch al 25 man uitnodigd. Ik wou ook eten
Nee gewoon kut.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
A flock of seagullsJe bent een held
Dank, dank.quote:
Ik doe binnenkort wel meetje regelenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan wel, als we dat regelen.
Maar tot dan weet ik ook nieeee
Matig altijd dat soort dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben als ENIGE niet uitgenodigd op vrijgezellenfeestje van collega![]()
![]()
![]()
. Echt zo kanki triest. Misschien moet je me niet, dat kan, maar nodig me godverdomme uit als je toch al 25 man uitnodigd. Ik wou ook eten
Nee gewoon kut.
Tssssquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank.
Loka baalt er altijd van als ik jaren 80 muziek luister
Sowieso collegas op een vrijgezellenfeestquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik snap het wel. als ik zoiets zou vieren zou ik alleen mensen willen die ik echt heel heel erg aardig vind. Weet niet hoe de band is tussen jullie, maar als die niet zo heel goed is, snap ik het wel.
Maar alsnog wel lullig hoor, je voelt je natuurlijk wel buiten gesloten
Ja als je iemand veel buiten het werk ziet snap ik het wel, maar gewoon collega's, meh.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso collegas op een vrijgezellenfeest
lol
Nee, ik snap dat écht niet. En voornamelijk omdat het echt niet zo is dat iedereen op het werk haar beste vriendje is behalve ik oidquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik snap het wel. als ik zoiets zou vieren zou ik alleen mensen willen die ik echt heel heel erg aardig vind. Weet niet hoe de band is tussen jullie, maar als die niet zo heel goed is, snap ik het wel.
Maar alsnog wel lullig hoor, je voelt je natuurlijk wel buiten gesloten
okequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank, dank.
Loka baalt er altijd van als ik jaren 80 muziek luister
[..]
Ik doe binnenkort wel meetje regelen
[..]
Matig altijd dat soort dingen.
Had je een idee dat die persoon je niet mocht?
Ze komt van Filipijnen en heeft gewoon niemand anders. Der bruidsmeisje is een collega. Ps, ze werkt 3 maanden bij onsquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso collegas op een vrijgezellenfeest
lol
oh moest ze daarom ook zelf dr vrijgezellenfeest organiserenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze komt van Filipijnen en heeft gewoon niemand anders. Der bruidsmeisje is een collega. Ps, ze werkt 3 maanden bij ons![]()
van die 25 collega's die zijn uitgenodigd heeft ze er met 3 ooit buiten werk afgesprokenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja als je iemand veel buiten het werk ziet snap ik het wel, maar gewoon collega's, meh.
Oh ja oke dan snap ik het ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die 25 collega's die zijn uitgenodigd heeft ze er met 3 ooit buiten werk afgesproken
DAAROM. Het hele verhaal is debiel
Was ook niet echt vrijgezellenfeest, gewoon ergens wat drinken en iedereen mocht 3? drankjes op haar rekening kopen oid. Maar, ja denk het. Ze is wel gewoon aardig verder hoor, maar ook wel beetje zieligquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh moest ze daarom ook zelf dr vrijgezellenfeest organiseren
Vind ik ook apart ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk, door een vrouw die ik toen net 3 maanden kende.
Vond ik wel apart.
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie moet ik dan kusjes en cadeautjes geven?
Ja maar ga er verder geen probleem van maken, het is en blijft haar feest en als ze mij daar niet wilde hebben dan is dat haar recht. Maar ik vind gewoon kut dat als ze straks weer helemaal blij en vrolijk gaat doen dat ik dan zit van 'ja maar is dit echt?!'quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja oke dan snap ik het ook nietraar kind is het dan zeg
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een huwelijk, door een vrouw die ik toen net 3 maanden kende.
Vond ik wel apart.
Gewoon niet meer op ingaan en negeren dan tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ga er verder geen probleem van maken, het is en blijft haar feest en als ze mij daar niet wilde hebben dan is dat haar recht. Maar ik vind gewoon kut dat als ze straks weer helemaal blij en vrolijk gaat doen dat ik dan zit van 'ja maar is dit echt?!'
[..]mijn zus nodigde familie uit (zeg maar, de mensen die op je ouders hun verjaardag komen) en haar eigen vrienden niet. Dat was ERG bijzonder.
Side note: we zien onze familie nooit, gewoon nooit. Zus heeft daarna kindje gekregen en van familie die op haar bruiloft was zijn er twee mensen op kraamvisite geweest, dus waarom zij dan familie ging uitnodigen ipv vrienden, geeeen idee..
zo zijn die aziaatjes van die kant ook gewoonquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar ga er verder geen probleem van maken, het is en blijft haar feest en als ze mij daar niet wilde hebben dan is dat haar recht. Maar ik vind gewoon kut dat als ze straks weer helemaal blij en vrolijk gaat doen dat ik dan zit van 'ja maar is dit echt?!'![]()
Raar om je vrienden niet uit te nodigen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]mijn zus nodigde familie uit (zeg maar, de mensen die op je ouders hun verjaardag komen) en haar eigen vrienden niet. Dat was ERG bijzonder.
Side note: we zien onze familie nooit, gewoon nooit. Zus heeft daarna kindje gekregen en van familie die op haar bruiloft was zijn er twee mensen op kraamvisite geweest, dus waarom zij dan familie ging uitnodigen ipv vrienden, geeeen idee..
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op ingaan en negeren dan toch
Ja, is ook zo. Ze had een keer geklaagd bij het management dat toen het druk was ik iemand had moeten helpen en dat deed ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo zijn die aziaatjes van die kant ook gewoon
geen gezicht willen verliezen maar wel harde bs zetten als het kan
Ja, vond ik ook. Maar zus sowieso raar kindje, al ben ik wel dol op der. En we zijn allemaal gekquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar om je vrienden niet uit te nodigen.
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat gegeten en ben gelijk weer ziek.
Tering he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |