Niet?quote:
Ja, dat kan toch ook? Enige was dan dat ik weer opnieuw zou moeten beginnen wat niet heel erg slim is maargoedquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Dat is het deel wat ik niet snapte, als je NU 1,5k hebt en dat NU gaat uitgeven, heb je toch niks meer?!En je mist zelfs met 1,5k nogal wat voor die 5 - 10k
Maar jouw conclusie was 'dus kan nu wel op vakantie' wat echt mega tegenstrijdig over kwam met die 5 - 10k die je zei volgend jaar nodig te hebben.
75 procent van minimumloonquote:
oke dat gaat me wat te ver. Maar kamperen vind ik wel echt leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ga deze zomer 2 weken naar NoorwegenZo'n trail lopen en dan kamperen in mijn kleine tentje en koken op zo'n primus enzo
Puur natuur
wil je niet zo vrolijk doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ga deze zomer 2 weken naar NoorwegenZo'n trail lopen en dan kamperen in mijn kleine tentje en koken op zo'n primus enzo
Puur natuur
Spaar is sowieso moeite niet meer waard.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk zonde om uberhaupt voor een spaarrekening te betalen. :$
is toch gratisquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk zonde om uberhaupt voor een spaarrekening te betalen. :$
Ja, maar nogmaals.. dat kan ookquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch ook? Enige was dan dat ik weer opnieuw zou moeten beginnen wat niet heel erg slim is maargoed
Kemperen is chillquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dat gaat me wat te ver. Maar kamperen vind ik wel echt leuk
alleen niet zo heel primitief
Daar heb je gelijk in. Ik ga ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar nogmaals.. dat kan ook
Maar zeggen 'ik heb 10k nodig en heb op dit moment 1,5k dus kan wel op vakantie' klinkt alles behalve logisch.
Die hele 10k hoef je niet te benoemen want heeft hier dus eigenlijk niks mee te maken. En als je die 10k wel zo belangrijk vind, niet op vakantie gaan want dan mis je nog meer geld.
Heb je nog fatsoenlijke rente daarop?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:47 schreef Nouri het volgende:
maja heb ook nog 15k maar dat staat vast
komt vrij als ik 25 ben
Ja weet niet precies op basis van 36 of 40 ofzo. Maar wel gewoon volledig ja.quote:
zit in beleggingen verdien er dus geen zak aanquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je nog fatsoenlijke rente daarop?
Mijn vriendin heeft in 2006 nog een groot bedrag vastgezet, net voordat de rentes crashte.
Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |