Hmm oppassen daarmee bby. Kan je stalkers aan overhoudenquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iemand van TinderWoont wel in de buurt.
ervaring mee?quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm oppassen daarmee bby. Kan je stalkers aan overhouden
Maar veel plezier![]()
![]()
![]()
wat voor type is het?
Als vrouwen misschien zeggen is het ook ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke keer als jij misschien zegt, lees ik gewoon ja
Deze komt wel gewoon over.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm oppassen daarmee bby. Kan je stalkers aan overhouden
Maar veel plezier![]()
![]()
![]()
wat voor type is het?
Of neequote:Op vrijdag 29 april 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als vrouwen misschien zeggen is het ook ja.
Maar het is wel slimmer om ze even te laten tekenen voor een ja, anders kun je achteraf veel gezeik krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als vrouwen misschien zeggen is het ook ja.
Gezeik komt toch welquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is wel slimmer om ze even te laten tekenen voor een ja, anders kun je achteraf veel gezeik krijgen.
[ afbeelding ]
Misschien.quote:
Zit daar ook een nieuwe patch aan vast? kreeg van de week wel een update van diablo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nutz, vanavond nieuwe season Diablo 3
Ja, 2.4.1 geloof ik maar tegenvaller is dan wel dat er eigenlijk geen nieuwe stuff erin zit. Gewoon soort bugfixes-patch eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit daar ook een nieuwe patch aan vast? kreeg van de week wel een update van diablo.
Ah fuckquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, 2.4.1 geloof ik maar tegenvaller is dan wel dat er eigenlijk geen nieuwe stuff erin zit. Gewoon soort bugfixes-patch eigenlijk
Nee ik kwam gewoon aandacht vragen zodat 2NutZ weer kon sneren maar dit gebeurde allemaal niet.quote:
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik kwam gewoon aandacht vragen zodat 2NutZ weer kon sneren maar dit gebeurde allemaal niet.
Op den duur is het ook klaar, dan weet je het zelf wel. En dat blijkt wel gezien deze opmerking.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik kwam gewoon aandacht vragen zodat 2NutZ weer kon sneren maar dit gebeurde allemaal niet.
Kan het me wel voorstellen, als ze elke patch nieuwe sets erin droppen dan is einde wel beetje zoek bijnaquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah fuckdat dacht ik namelijk al. Was wel weer toe aan een nieuw setje.
Wat?quote:Op vrijdag 29 april 2016 06:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds de distributieriem is vervangen door een v-snaar zeker
Het zijn niet de kleppen, want het is puur stationair, als ik gas geef hoor je het geluid niet harder, en het komt ook boven het geluid van de kleppen uitquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oliepijl checken ivm die ratelende kleppen Braddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |