Wat is a-levels?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, toen ik a-levels haalde gewoon smerig hard gezopen.
ochtend erna jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oh raar om de stunt na gala te doen dan
dat is wel zondequote:Op vrijdag 29 april 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niets meer van mijn prom vies blackout gezopen
Mijn vriendin is die nacht ook kwijt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat is wel zonde
Bij ons was het zo een zootje geworden dat er in de krant kwam dat we vandalisme hadden gedaan
Nou!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
jongens
ik ben vandaag een twee oud klasgenootjes tegen gekomen in tilburg
wat een toeval he?
Nou meidquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
jongens
ik ben vandaag een twee oud klasgenootjes tegen gekomen in tilburg
wat een toeval he?
Dat moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
terwijl ik hier heul niet uit de buurt kom
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is die nacht ook kwijt.
Dat is de enige keer dat we beide blackout zijn geweest.
#geenspijtquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, typisch ging er vrijwillig naar toe.
Mijn schoonvader lacht nog steeds om die nacht, al heb ik geen idee hoe we daar terecht zijn gekomenquote:
Zo leuk daar joh?quote:
Lol ben mijn vader ook weleens tegengekomen als ik thuis kwam en hij te werk gingquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonvader lacht nog steeds om die nacht, al heb ik geen idee hoe we daar terecht zijn gekomen
heb ik bijna nooitquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond blackouts altijd wel beangstigend
wissel het gewoon afquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo leuk daar joh?
Ben er niet vaak geweest maar wat me bijstaat is dat het enorm pauperig is
Had je die abusers-sc gezien net?quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond blackouts altijd wel beangstigend
Ik heb mijn shcoonvader ook wel eens gebeld of ie me 200 meter verderop op wilde komen halen omdat ik niet meer kon lopen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol ben mijn vader ook weleens tegengekomen als ik thuis kwam en hij te werk ging
Giga mooi
dat vind ik echt kutquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb ik bijna nooit
Wel soms dat er maar paar schimmen over blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |