Ach ja, met een baggeruser als Rozevla vergaat mijn plezier om te posten in late urenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger was er veel meer reuring op dit uur.
KAULEN GRABEN JAWOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wacht maar tot het zomer wordt, dan lopen de kusten weer vol met Duitsers
Tja, dan maar slap meelullenquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, met een baggeruser als Rozevla vergaat mijn plezier om te posten in late uren
En stiekem blijven hopen dat er een Duitser met z'n schepje op een WOII-bom stuitquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
KAULEN GRABEN JAWOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja plezier jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, met een baggeruser als Rozevla vergaat mijn plezier om te posten in late uren
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als dan weer zo'n kuil of gang in stort en zoeen duitser ligt er dan onder en gaat kapot.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
En stiekem blijven hopen dat er een Duitser met z'n schepje op een WOII-bom stuit
quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8.5.quote:
Ah tof.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
8.5.
Deze film maakt alles goed waar Age of Ultron de mist mee in ging.
Je volgt de Marvel-films dus ook?quote:
Beetje. Ben niet echt film kijker maar Marvel films kijk ik nog wel regelmatig.quote:
Hoe vond jij hem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |