quote:Op donderdag 28 april 2016 22:58 schreef bondage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nee zou je muzieksmaak maximaal een zesje geven.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
YOU KNOW WHERE YOU AREE!?!?!??!!
YOU'RE IN THE JUNGLE BAABBYYYYY
YOU'RE GONNA DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
6/6?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee zou je muzieksmaak maximaal een zesje geven.
Guns N Roses manquote:Op donderdag 28 april 2016 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee zou je muzieksmaak maximaal een zesje geven.
Waarom?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar ik heb littekens op mijn ziel van Chinese Democracy.
Nee het is pure ebola.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom?
Het duurde 10 + Jaar voor het album er was, en de productie vind ik een beetje matig. Maar de songs. Zeker Madagascar, Sorry. Better, This I Love en Catcher in the rye zijn![]()
Alles na Use your illusion bestaat niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, alles beter The Spaghetti Incident
Wat jammer nou.quote:
Komt er zo aangerold denk ikquote:Op donderdag 28 april 2016 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat jammer nou.
Je hebt je vriendje vlakarretje hopelijk thuis gelaten?
NEE DE BRANDWEER, HAHAHaquote:Op donderdag 28 april 2016 23:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
NEE TROUWENS
HIER SPREEKT DE POLISIE !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig helemaal dubbel manquote:Op donderdag 28 april 2016 23:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Blijft echt een goeie kuiten kletser
Dubbelquote:
Zoene zoene zoene.................................. Maak me geeeeek!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dubbel............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Fris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |