maak jij update dan zeiksnolquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit klopt toch niet meer zo
Dr Strange komt in november uit, Sinister Six is gecanceld, Fantastic Four 2 is gecanceld, enz
en Deadpool 2 is aangekondigd
Doe ik ook niet maar mijn broertje wel. Ik was mee voor de nacho's en het bier.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat jij niet van superhelden hield godverdomme
ik heb wel betere dingen te doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
maak jij update dan zeiksnol
Spiderfylax was goed gecast iddquote:
ohquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar mijn broertje wel. Ik was mee voor de nacho's en het bier.
Verdomd irritant, echt geen aanwinst.quote:
was er weer een after credits scene? hier blijft er als de credits beginnen altijd een enge biosmedewerker naar je staren totdat je weggaatquote:
Het was ook een aanloopje naar z'n eigen film in het MCU, net zoals Black Panther, die vond ik eigenlijk nog boeiender dan spideyquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Verdomd irritant, echt geen aanwinst.
Ik vind Hawkeye en Captain America nog wel leuk. En Scarlett Johansson natuurlijk, al had ik geen idee wat zij nu eigenlijk deed.
Ik snap niet waarom mensen altijd meteen weg gaan. Ik kijk bij elke film de credits helemaal uit, ook gewoon als ik thuis film kijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was er weer een after credits scene? hier blijft er als de credits beginnen altijd een enge biosmedewerker naar je staren totdat je weggaat
Ja, maar dat is gebruikelijk, dat zou je moeten weten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was er weer een after credits scene? hier blijft er als de credits beginnen altijd een enge biosmedewerker naar je staren totdat je weggaat
de credits zelf maken me geen reet uitquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen altijd meteen weg gaan. Ik kijk bij elke film de credits helemaal uit, ook gewoon als ik thuis film kijk.
De muziek is meestal wel leuk. En het hoort bij de film dus ik kijk het.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de credits zelf maken me geen reet uit
wel een goeie? heb nog steeds nachtmerries over die Howard the Duck na Guardiansquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gebruikelijk, dat zou je moeten weten.
Meh, ik hoef echt niet te weten wie de make-up deed of wie het decor heeft gebouwd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen altijd meteen weg gaan. Ik kijk bij elke film de credits helemaal uit, ook gewoon als ik thuis film kijk.
Soms zijn de credits heel interessant.quote:Op vrijdag 29 april 2016 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, ik hoef echt niet te weten wie de make-up deed of wie het decor heeft gebouwd.
Het sluit een deel van het plot zelfs afquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel een goeie? heb nog steeds nachtmerries over die Howard the Duck na Guardians
mooi, dan blijf ik die biosmedewerker net zo hard terugstarenquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het sluit een deel van het plot zelfs af
Dat zal hem leren, gebruik je mexicano-powers op hemquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, dan blijf ik die biosmedewerker net zo hard terugstaren
Staat op netflixquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
oh ik moet eerst nog Ant-Man kijken, die heb ik per ongeluk helemaal geskipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |