Zeker, de werkloosheid is dan wel 65% procent, de schappen leeg. Maar wij Nederland hebben weer een eigen munt.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:49 schreef Droopie het volgende:
17 gulden voor een biertje op Koningsdag, twijfel of uit de euro stappen een goed idee was.
en ondertussen heel het westland vol met ongeplukte tomaten omdat de werkloze HBO kunst jongeren dat werk te min vinden.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, de werkloosheid is dan wel 65% procent, de schappen leeg. Maar wij Nederland hebben weer een eigen munt.
Gelukkig houdt de muur van Wilders alle linkse vluchters tegen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
en ondertussen heel het westland vol met ongeplukte tomaten omdat de werkloze HBO kunst jongeren dat werk te min vinden.
vind het erg dat vorig jaar op het Malieveld 1500 groen links jongeren zijn neergeschoten door de PVV Militie, maar snap het wel.
Alleen kan ik er door die klote inflatie net een halfje bruin voor kopen!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH, ik ben miljonair, dat staatslot kopen was uiteindelijk toch wel een heel goed idee.![]()
![]()
Zoiets ongeveer TS?
'Altijd optimistisch!'quote:Op zondag 8 mei 2016 23:38 schreef Lothiriel het volgende:
We zijn dan allemaal al vermoord door woeste horden woestijnmannen, en helaas geen Karel Martel deze keer.
Hey TS blijf even van mijn bedrijf afquote:Op donderdag 28 april 2016 20:41 schreef richolio het volgende:
Ik heb zojuist aandelen in Google gekocht
Klopt. Ik vind het nog steeds lullig voor Matthias dat Melvin geen vlees lustquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:00 schreef Kaashapje het volgende:
Matthias24 en Magemelvin vieren hun 4 jarig huwelijk toch één dezer dagen?
Ah ook naar de Fashion Show geweest? Wat vind jij van die gebleekte boerka's met gaten bij de knieën?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net vlug even heen en weer geweest naar Parijs. Die hyperloop is echt een zalig uitvinding!! even in een halfuur naar Parijs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |