Dan zou ik voor de Mi4c gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:25 schreef MrNiles het volgende:
zojuist mijn telefoon overleden...RIP
nu ben ik op zoek naar een niet al te dure..150-200 euro
Is een Xiaomi Mi4 dan een goede optie?
Of zijn er beter opties?
bedankt voor de tipquote:
In de OP van dit topic kun je er meer over vinden. Met Xiaomi heb je over het algemeen geen goede 4G dekking.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:21 schreef MrNiles het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
kan iemand me vertellen hoe het zit met de frequenties?
Kan ik elke telefoon gebruiken?
behalve als je tmobile hebtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
In de OP van dit topic kun je er meer over vinden. Met Xiaomi heb je over het algemeen geen goede 4G dekking.
CHI / [Chinese Smartphones] #57 "E.T. phone zone"
Ze hadden 'm hier op CES Asia al staanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yi 4K action camera announced for $200
Compared to the original Xiao Yi Camera, the new 4K model sees quite a price increase, but the device does ship with better hardware than the most advanced GoPro cameras.
Yi’s new 4K camera isn’t as affordable as many of you may have hoped, but considering the level of hardware, the features, and it’s nearest rival costs almost double, the 4K action camera is still a good deal.
This time around Yi have decided to deck out their latest camera with all the latest hardware and seemed to pay close attention to the specs of the Go Pro Hero 4 Black. The result is a camera with a faster chipset, newer Sony sensor, 4K video support, large battery and even a built-in Retina display.
Using a 12 mega-pixel Sony IMX377 chipset and Ambarella A9SE75S chipset, the Yi can capture 4K @ 30fps, in 1080 frame rates jump to 120 and 720 recording sees frame rates at 240. In addition to this there is a built-in slow motion video recording mode, built-in editing features (for short videos up to 30 seconds) and the large 1400mAh battery can get you through 2 hours of 2K video recording (or 8 hours in standby).
The camera comes in either black, white or pink and ships with a waterproof case, cover, UV lenses, filters, Bluetooth remove and floating ball accessories. So far the camera is only on sale in China, but expect resellers to offer them in the coming weeks.
Meer info hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi nieuwe.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef dodge_911 het volgende:
Goed nieuws voor de KCX-017 bezitters :
Je kan d'r ook QC voltages mee uitlezen, ook al zeggen de specs van niet
I testededed it :
On another note : storen mijn posts waarin ik naar mijn blog verwijs?
Precies datquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, een jaar of twee geleden omdat er om één of andere reden een bedrag tweemaal in rekening was gebracht. Snel en netjes opgelost indertijd. Ik denk dat ze zo behulpzaam zijn omdat meteen na de chat een beoordelingsformulier voor de medewerker in beeld kwam.
Thanks, vraag van laatst beantwoord dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef dodge_911 het volgende:
Goed nieuws voor de KCX-017 bezitters :
Je kan d'r ook QC voltages mee uitlezen, ook al zeggen de specs van niet
I testededed it :
Was daar een vraag over, dan? Die heb ik gemist, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Thanks, vraag van laatst beantwoord dus
Wellus! Hoe kom je anders aan dat idee (iets met een DM een maandje geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:46 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Was daar een vraag over, dan? Die heb ik gemist, vrees ik.
Maar, desalwelteplus : It goes! it goes not good for long I think, but it goes...
OMFG! I'm gettin' oldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellus! Hoe kom je anders aan dat idee (iets met een DM een maandje geleden)
Neu, prima toch. Alle info is welkom.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef dodge_911 het volgende:
Jah, vond ik ook. Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik veel relevante onzinfo postquote:
Ik lees vooral veel mee ipv zelf posten. Vind het juist wel leuk om wat andere dingen te lezen/zien altijd. Alhoewel die met die metingen en voltages enzo mij wat minder boeienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:56 schreef dodge_911 het volgende:
Vertel mij wat. Ik ben daar een semi-oldbie ( begin 2000) maar het is daar al zeker 10 jaar een afglijdend geheel voor wat tolerantie betreft. Indertijd was het niet veel strakker dan Fok! nog steeds is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef dodge_911 het volgende:
Jah, vond ik ook. Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik veel relevante onzinfo post
Maar blijkbaar heeft men er op een niet nader te vermelden forum wél last van.
Ze hebben daar heel foute gestapo moderators. Niet 1, of 2 maar meerdere toetsenbord helden...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik ben daar een semi-oldbie ( begin 2000) maar het is daar al zeker 10 jaar een afglijdend geheel voor wat tolerantie betreft. Indertijd was het niet veel strakker dan Fok! nog steeds is.
Je zou er geen vraag durven stellen zonder een uitgebreide documentatie in te leveren betreffende hetgeen je zelf al gevonden hebt.
Thxquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik lees vooral veel mee ipv zelf posten. Vind het juist wel leuk om wat andere dingen te lezen/zien altijd. Alhoewel die met die metingen en voltages enzo mij wat minder boeien
Ik hang er zelf ook al ongeveer zo lang uit, misschien een jaartje minder, en kan me in bovenstaande wel vinden ja. EN ja, doorscrollen, zouden meer lui moeten doen ipv op een knopje klikkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik ben daar een semi-oldbie ( begin 2000) maar het is daar al zeker 10 jaar een afglijdend geheel voor wat tolerantie betreft. Indertijd was het niet veel strakker dan Fok! nog steeds is.
Je zou er geen vraag durven stellen zonder een uitgebreide documentatie in te leveren betreffende hetgeen je zelf al gevonden hebt.
Maarre.. als het me niks interesseert, scroll ik gewoon door.
Yep, en erger nog, ik ben erachter gekomen dat een dude wiens artikels ik erg graag lees, meteen ook de mod is waar ik het meest tegenhangquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ze hebben daar heel foute gestapo moderators. Niet 1, of 2 maar meerdere toetsenbord helden...
Er mag hier soms wel ook wel eens ingegrepen worden als het teveel off topic gaat, maar het is een verademing om hier te lurken.
Nice! Heb je de nieuwste Xiaomi Powerbank al?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Jah, vond ik ook. Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik veel relevante onzinfo post
Maar blijkbaar heeft men er op een niet nader te vermelden forum wél last van.
Ik krijg tegenwoordig ook fanmail
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nice! Heb je de nieuwste Xiaomi Powerbank al?
De 10.000 in de vorm van de 5.000 (plat) en in 't antraciet. Heb hem net vanmiddag gehaald, toch een handige compacte vorm.
Zo werd deze arme audio-noob finaal afgebrand door audiofiele nazi's na de vraag wat een degelijk geluidssetje voor de televee was voor max 300 euro, waarop ze vervolgens zeiden dat ik voor die 300 eerst maar eens een tuner moest halenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maarre.. als het me niks interesseert, scroll ik gewoon door.
Tja, dat is met elke hobby. Je kunt 't zo duur maken als je zelf wil, maar die gekken die nog 'n verschil horen bij zo'n hoog bedrag? Waarschijnlijk slaat bij mij die filter uit als 't boven 'n bepaald bedrag komt, ik heb 't er gewoon niet voor over ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:04 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Zo werd deze arme audio-noob finaal afgebrand door audiofiele nazi's na de vraag wat een degelijk geluidssetje voor de televee was voor max 300 euro, waarop ze vervolgens zeiden dat ik voor die 300 eerst maar eens een tuner moest halen
Achteraf zelf maar op zoek gegaan en prima geluid heb voor mijn doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |