Weekend dus..quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:46 schreef Yesse het volgende:
Vandaag alleen niet echt weekend. Vanmorgen schoonmaken en wassen en die shit. Vanmiddag lunchafspraak voor politiek en radio interview
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:
Frustratie boy?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Ik heb eigenlijk helemaal niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 2 mei 2016 08:53 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen mensjes. Wat een heerlijke week gaat het worden en dan ook nog eens extra lang weekend
Jij had zelfs vakantie toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets aan toe te voegen.
Ik was vanaf Koningsdag tot zondag vrij. Nu weer aan het werk.quote:
Nou jeej, weer zo'n week waarin je niks kan doenquote:Op maandag 2 mei 2016 08:53 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen mensjes. Wat een heerlijke week gaat het worden en dan ook nog eens extra lang weekend
Nou lekker toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou jeej, weer zo'n week waarin je niks kan doen
Nou genieten jaquote:
WHUUUUUUUUUUUUUT. Niks kan doen? Alleen donderdag niet.. Verder kun je overal heen.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou jeej, weer zo'n week waarin je niks kan doen
kijk! Jij begrijpt het.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUT. Niks kan doen? Alleen donderdag niet.. Verder kun je overal heen.
En een donderdag ga je genoeg doen.
Qua werk, zo'n 3 dagen ipv 5quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUT. Niks kan doen? Alleen donderdag niet.. Verder kun je overal heen.
En een donderdag ga je genoeg doen.
Ja handig inplannen hè, dit soort dagen is heel arelaxtquote:Op maandag 2 mei 2016 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met vakantie?
Alsof je niet van te voren weet dat deze dagen eraan komen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja handig inplannen hè, dit soort dagen is heel arelaxt
Ja maar valt niet zelf in te plannen hèquote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof je niet van te voren weet dat deze dagen eraan komen.
Maar het werk wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar valt niet zelf in te plannen hè
Niet altijd.quote:
Eens. Daarom ga ik donderdag gewoon werkenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja handig inplannen hè, dit soort dagen is heel arelaxt
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens. Daarom ga ik donderdag gewoon werken! Vrijdag misschien vrij nemen...
Mja, ik moet 5 mei wel echt vrij nemen, heb ook altijd een verjaardag dan, maar ideaal is andersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens. Daarom ga ik donderdag gewoon werken! Vrijdag misschien vrij nemen...
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Je bedoelt. 5 mei dan ga ik altijd feestenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik moet 5 mei wel echt vrij nemen, heb ook altijd een verjaardag dan, maar ideaal is anders
Dito maar dan met 1,5 uurquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al twee uur aan het werk, maar om nou te zeggen dat ik al veel gedaan heb.
Nou er is weinig te feesten op 5 mei hoor meestalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Je bedoelt. 5 mei dan ga ik altijd feesten
Geen Bevrijdingsfestival?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou er is weinig te feesten op 5 mei hoor meestalDus nee, ik bedoel verjaardag
Ja ok en dit jaar nog feestje aan vastgeplakt
Veel te mooi weer...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:38 schreef Yesse het volgende:
Dito maar dan met 1,5 uurHet is gewoon een stomme week.
Jawel, maar om dat nou een feestje te noemenquote:
Dat is een feestje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, maar om dat nou een feestje te noemen
Nog 1,5e dag bikkelen.quote:
Gaat goed komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is een feestje.
[..]
Nog 1,5e dag bikkelen.
Nice!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even tussendoor kaartjes voor voorstelling van Jochem Myjer scoren.
Ja nou, stond op plek 13 in de wachtrij. Wat denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Meh.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja nou, stond op plek 13 in de wachtrij. Wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
En die voorstelling is pas op 17, 18 en 19 mei 2017quote:
Ik weet niet hoor, maar ik kan ze gewoon nog bestellen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die voorstelling is pas op 17, 18 en 19 mei 2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |